eigen schuldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:01 schreef luciferist het volgende:
wij hebben net nieuwe vijver gegraven. onze vissen erin van ons vorig huis (net verhuisd)
en we misten een paar vissen toen we weer telden (koi karpers ed. zitten erin):{
ik kom vanmorgen van mijn vriendins huis naar mijn eigen huis om 7 uur 's ochtends om mijn spul te pakken voor werk.
toen zag ik die kat en rende hem achterna raakte dat beest net nogen hij vloog wel iets maar kon nog net weg komen
![]()
iig mensen vinden het stom dat ik dat kut klote hoere beest een trap gaf
hou die klote katten thuis want de buks is al uit mijn kluis gehaalt
katten
er was rekening mee gehouden maar de buks was niet bij de handquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
eigen schuld![]()
bij het aanleggen van een vijver dient men rekening te houden met katten, reigers, eenden etc.
derhalve mij verzoek tot een slotje daar het TS zijn eigen schuld is.
Inderdaad, draadjes er om heen, paar duizend volt erop en van die katten heb je geen last meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
eigen schuld![]()
bij het aanleggen van een vijver dient men rekening te houden met katten, reigers, eenden etc.
derhalve mij verzoek tot een slotje daar het TS zijn eigen schuld is.
nonsens, ik ken koikarperhandelaren die voor een slordige ¤100.000 aan vissen hebben achter hun huis, en het spul zo hebben aangelegd dat er geen ander beest bij kanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:05 schreef luciferist het volgende:
[..]
er was rekening mee gehouden maar de buks was niet bij de hand
Jij zit de hele dag bij je vissen om ze te bewakenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:05 schreef luciferist het volgende:
[..]
er was rekening mee gehouden maar de buks was niet bij de hand
Mensen met duizenden euros aan vissen moeten gedwongen opgenomen worden in een kliniek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nonsens, ik ken koikarperhandelaren die voor een slordige ¤100.000 aan vissen hebben achter hun huis, en het spul zo hebben aangelegd dat er geen ander beest bij kan![]()
derhalve prutswerk bij de aanleg, herhaald verzoek om degelijk hang- en sluitwerk![]()
Poezen zijn roofdieren en niet geschikt als huisdier. Mocht je dan alsnog besluiten er 1 in huis te nemen hou het dier dan zoals in de naam beschreven wordt: (t)huis!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:11 schreef kansloze_dertiger het volgende:poesjes
Waarom zet je niet een schoteltje gerookte zalm naast je vijver. Een poes is van nature lui. Ze zal alleen maar op jacht gaan als ze geen eten krijgt.
Idd dat geheel ter zijde.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Mensen met duizenden euros aan vissen moeten gedwongen opgenomen worden in een kliniek.
Och dat geven mensen ook uit aan kattenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Mensen met duizenden euros aan vissen moeten gedwongen opgenomen worden in een kliniek.
lol het is hun werkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mijn kat is altijd binnen. Ik heb mijn balkon dichtgemaakt met vogelgaas, dus op het balkon kan hij niet wegkomen. Ik vind dit niet overdreven netjes van mezelf, ik vind dat elke kattenbezitter zijn katten bij zich moet houden.
En eigenaren van katten ondertussen wel zeiken als je als buurman je radio 1 decibel te hard hebt, of als je een plantje 1 cm in zijn/haar tuin plantquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:14 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mijn kat is altijd binnen. Ik heb mijn balkon dichtgemaakt met vogelgaas, dus op het balkon kan hij niet wegkomen. Ik vind dit niet overdreven netjes van mezelf, ik vind dat elke kattenbezitter zijn katten bij zich moet houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |