Hmm, stomquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:51 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Geloof me, ik heb net zoveel research gedaan en begin dit jaar mocht het idd nog 30% zijn maar die regel is dus ergens in maart veranderd.
Volgens mij heb ik er zelfs hier nog een topic over geopend, ff zoeken.
Hier: [Boete] hulp gevraagd aub.
Amersfoort.quote:Op maandag 28 november 2005 23:13 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Waar woon je ergens dan? Waarschijnlijk is het wel iemand van de owners club
Whatquote:
Inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:18 schreef nevetS het volgende:
Mijn auto'tje
[afbeelding]
[afbeelding]
Een oude 404 (geen error).
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
ff pimpen met de auto van een vriend van mebruute G60 met 200 hitsige paarden onder de moterkap
mooi kevertjequote:Op woensdag 30 november 2005 17:13 schreef Breemz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
was deze nog even vergeten
(Voor diegene die het wat uitmaakt; bouwjaar: 1973)
auto is pas in bezit dus de meetings moeten nog komenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:33 schreef T42 het volgende:
[..]
mooi kevertjeben alleen niet zo'n 1303 fan
ook mooie velgjes pas maar op da ze die nie jatte
![]()
en hij/zij is een jaar ouder dan de mijne
kom je ook op meetings? ik bijna alle VWaircooled weekenden
Dank uquote:Op woensdag 30 november 2005 18:48 schreef Geqxon het volgende:
Bedankt dat je deze pagina schoon hebt gehouden!
Prachtbakken.
Dat is echt wel een mooie..quote:Op woensdag 30 november 2005 17:13 schreef Breemz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
was deze nog even vergeten
(Voor diegene die het wat uitmaakt; bouwjaar: 1973)
Wil je 'm overkopen? Mag je 'm weer opknappen als je er zo mee zitquote:Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een 404 dien je met respect te behandelen
deze velgen kon je als optie kopen toen dus zijn eigelijk ook orgineelquote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Breemz het volgende:
[..]
auto is pas in bezit dus de meetings moeten nog komen
velgens zijn idd cool hoewel mijn vader die originele wieldoppen ook mooi vind, heb hem ervan weten te overtuigen dat deze toch echt mooier zijn![]()
bedanktquote:Op donderdag 1 december 2005 16:39 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Dat is echt wel een mooie..
Wat is de waarde ervan?
ja klopt dat deze als optie te bestellen zijn!quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:46 schreef T42 het volgende:
[..]
deze velgen kon je als optie kopen toen dus zijn eigelijk ook orgineel
kever winter festijn komt er aanin autotron ik ben daar ook
![]()
Laat even weten/zien of het wat geworden is! Ik heb nl een Cordoba Cupra en ik wil ook Cupra Stickers hebben!quote:Op maandag 28 november 2005 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ff snel vraagje tussen door (ik stoor me er niet zo heel erg aan)
weet 1 van jullie waar ik eventueel Cupra stickers kan laten maken. ik heb een keertje een ongeluk gehad waardoor ik 1voor/zij paneel van me cupra heb moeten laten vervangen. daarna heb ik die van aan de andere kant er afgehaalt (wel bewaard) maar nu heb ik aan beide kanten niets staan.. en ik vond die cupra sticker wel geyl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |