quote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:00 schreef chriz2k het volgende:
rape me, my friend
sexy motherfucker shakin’ that ass, shakin’ that ass, shakin’ that assquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:08 schreef ayaxola het volgende:
motherfucker!
i like big butts and i cannot lie. all you other brothers can't deny.quote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef davemaster het volgende:
[..]
sexy motherfucker shakin’ that ass, shakin’ that ass, shakin’ that ass
één kopje koffiequote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:19 schreef alexxxxx het volgende:
koppie thee, koppie thee, teugen dei sêg ik gien nee.
bier herquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:21 schreef ratelslangetje het volgende:
[..]
één kopje koffie
één kopje koffie
deny, you’re such a liar. you won’t know the truth if it bit you in the eye.quote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:18 schreef zhenar het volgende:
[..]
i like big butts and i cannot lie. all you other brothers can't deny.
das sind nicht 20 centimeter, nie im leben, kleine peter!quote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:27 schreef varr het volgende:
i wish i was a little bit taller
on your knees you are taller than trees you can look over heartaches and painquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:27 schreef varr het volgende:
i wish i was a little bit taller
that's all right. that's okay. you're gonna pump our gas someday!quote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:31 schreef jeukaanmeballen het volgende:
u g l y you don't have no alibi, you ugly. he he you ugly.
zal ik jou eens even in je bek schijten? dan heb je poep in je hoofd.quote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:32 schreef tc_artemis het volgende:
je moeder is een loeder, je moeder is een loeder met een kut vol pus![]()
ik heb hier een brief voor mijn moeder...quote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:32 schreef tc_artemis het volgende:
je moeder is een loeder, je moeder is een loeder met een kut vol pus![]()
cause everything turns... turns... turns...quote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:35 schreef thomasberge het volgende:
return to sender...
ehm ... i've noticed you aroundquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef davemaster het volgende:
[..]
sexy motherfucker shakin’ that ass, shakin’ that ass, shakin’ that ass
pieter post, pieter postquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:34 schreef zhenar het volgende:
[..]
ik heb hier een brief voor mijn moeder...
quote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:37 schreef la-nina het volgende:
[..]
ehm ... i've noticed you around
would you .... ? ♫
![]()
de krantquote:
laten we dansen, m’n liefstequote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:39 schreef zhenar het volgende:
[..]!
![]()
hennie, hou jij me tassie effe vast?
i got tha sickest phonetta, when it come to tha cheddaquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:33 schreef zhenar het volgende:
[..]
that's all right. that's okay. you're gonna pump our gas someday!
let's dance put on your red shoes and dance the bluesquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:42 schreef la-nina het volgende:
[..]
laten we dansen, m’n liefste
dansen aan zee![]()
oh i used to be disgustedquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:43 schreef davemaster het volgende:
[..]
let's dance put on your red shoes and dance the blues
ik wil zitten voor de blues. zand in mijn hart.quote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:43 schreef davemaster het volgende:
[..]
let's dance put on your red shoes and dance the blues
mijn ringtone beltoon voor je telefoon gaatquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:24 schreef tonks het volgende:
ik ben chatman supersnel met msn!
m'n lichaam zal nooit vol zijn, in me lijf zal altijd ruimte zijnquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef zhenar het volgende:
[..]
ik wil zitten voor de blues. zand in mijn hart.
er is niets waar ik op wachtquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:49 schreef heatseeker het volgende:
i'm waiting for the day the whole world fucking dies
blaquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:24 schreef tonks het volgende:
ik ben chatman supersnel met msn!
quote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:50 schreef rotskibo het volgende:
eet mn brood als een kankereend
when i think of you, i need you inside me tonight.quote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:49 schreef la-nina het volgende:
[..]
m'n lichaam zal nooit vol zijn, in me lijf zal altijd ruimte zijn
me lever, hart en nieren mag een ieder feest aan vieren
ik open al m'n deuren naar m'n pleinen straat en steeg
kom allemaal bij me wonen want m'n hoofd staat altijd leeg.
![]()
when the night has comequote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:50 schreef la-nina het volgende:
[..]
er is niets waar ik op wacht
morgen blijft het nacht![]()
tonight i celebrate my love for youquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:51 schreef zhenar het volgende:
[..]
when i think of you, i need you inside me tonight.![]()
get outta my dreams.quote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:51 schreef zhenar het volgende:
[..]
when i think of you, i need you inside me tonight.![]()
dreeeeeaaaaaam! dream dream dream dream dreeeeeeeeeeaaaaaam!quote:
totdat de bom valt...quote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:55 schreef de_ananas het volgende:
boom boom boom
boom boom boom boomquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:55 schreef de_ananas het volgende:
boom boom boom
ik zeg "ik hoef die eieren van jou helemaal niet te zien man"quote:
hij was maar een clown.quote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:57 schreef alexxxxx het volgende:
hallo vriendjes
en vriendihinnetjes
we komun er wer aaan
are you gonna go my wayquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:57 schreef alexxxxx het volgende:
hallo vriendjes
en vriendihinnetjes
we komun er wer aaan
we're on a highway to hell!quote:
quit playing games with my heart.quote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:09 schreef la-nina het volgende:
pleased to meet you
hope you guess my name, oh yeah
ah, what’s puzzling you
is the nature of my game![]()
but i can’t go for thatquote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:11 schreef deleider het volgende:
it's got to be like that
call me a looser
yo i can deal with that
you think you all that, till i lay you on your back, with your
legs spread
ha - boom! how you like that?
now you suck. suck it hard! go down, baby!quote:
smack my bitch upquote:op zaterdag 8 oktober 2005 13:57 schreef davemaster het volgende:
[..]
boom boom boom boom
i want you in my room
having girl problems?quote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:20 schreef zhenar het volgende:
[..]
now you suck. suck it hard! go down, baby!
i used to love her, but i had to kill her.quote:
and the last thing i heard was a muttered wordquote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:26 schreef zhenar het volgende:
[..]
i used to love her, but i had to kill her.
the thin line, between love and hatequote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:26 schreef zhenar het volgende:
[..]
i used to love her, but i had to kill her.
i hate you and i love you, i can't stop thinking of you... i'm stuck on you!quote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:29 schreef deleider het volgende:
[..]
the thin line, between love and hate
thick, baby, yeah, thick & thinquote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:29 schreef deleider het volgende:
[..]
the thin line, between love and hate
yes i'm stuck in the middle with you,quote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:30 schreef zhenar het volgende:
[..]
i hate you and i love you, i can't stop thinking of you... i'm stuck on you!
you can turn wine into waterquote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:36 schreef la-nina het volgende:
[..]
yes i'm stuck in the middle with you,
and i'm wondering what it is i should do,
de glimlach van een kindquote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:37 schreef juiced het volgende:
kinderen neuk me nou
kinderen neuk me nou
ik hou van dikke kleine kinderen
dat is waar ik van hou
ik ben de hardste rap-rijmer van nederland.quote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:37 schreef juiced het volgende:
kinderen neuk me nou
kinderen neuk me nou
dat is waar ik van hou
but heyquote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:30 schreef zhenar het volgende:
[..]
i hate you and i love you, i can't stop thinking of you... i'm stuck on you!
doe maar dik en doe maar duurquote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:37 schreef juiced het volgende:
kinderen neuk me nou
kinderen neuk me nou
dat is waar ik van hou
it's time to leave this townquote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:40 schreef la-nina het volgende:
[..]
doe maar dik en doe maar duur
hang de bink maar uit wat een avontuur
altijd groter, altijd meer met de praatjesmaker
doe maar vet en doe maar stoer
ik geloof er geen bal van, geen ene moer
altijd beter dan de rest, hé grappenmaker,
dat je er bent dat je er bent![]()
please don't go. don't gooooooooooooooooooo!quote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:41 schreef juiced het volgende:
[..]
it's time to leave this town
it's time to steal away
let's go get lost
let's go get lost
baby don't hurt me. don't hurt me. no more.quote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:43 schreef davemaster het volgende:
ik maak je gek en bijt in je nek,
zit op je hoofd en schijt in je bek.
ben je zwart of wit? ik geef geen shit,
als je me pijpt sloop ik je gebit.![]()
so run baby run baby run baby run baby runquote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:45 schreef zhenar het volgende:
[..]
please don't go. don't gooooooooooooooooooo!
don't walk away.![]()
dit is voor de mensen die echte pijn kennenquote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:46 schreef zhenar het volgende:
[..]
baby don't hurt me. don't hurt me. no more.
i never thought i'd miss youquote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:48 schreef la-nina het volgende:
[..]
so run baby run baby run baby run baby run
we shouldn't even think about tomorrow. sweet memories willquote:op zaterdag 8 oktober 2005 14:50 schreef juiced het volgende:
i never thought i'd miss you
half as much as i do
and i never thought i'd feel this way
the way i feel
about you
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |