Het kan altijd nog erger iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
verrassend, de multipla staat in de tussenstand op de 3e plaats
Bijgewerkt tot hierquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:27 schreef Wolter het volgende:
1) Mazda 121 (bolhoed)<
2) Fiat Multipla (ik wou hem niet kiezen, is een beetje standaard, maaaaaar...)
3) Chevrolet (Daewoo) Matiz
4) Fiat Panda 4x4
5) Ford Scorpio II
6) Subaru Impreza
7) Kia Pride
8) Renault Kangoo
En het topic blijft nu wél open tot de deadline?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
De hele week kun je stemmen. Dus tot en met 15 oktober 23:59. 16 oktober zal ik de einduitslag bekend maken.
Ja. Mits dit topic ook niet word verbaggerd door slowchat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:05 schreef r_one het volgende:
[..]
En het topic blijft nu wél open tot de deadline?
* r_one denkt na in welke andere 6 dan de Multipla hij absoluut niet gespot wil worden
BTW, in de OP staat nergens dat je op 7 verschillende auto's moet stemmen![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:05 schreef r_one het volgende:
BTW, in de OP staat nergens dat je op 7 verschillende auto's moet stemmen![]()
Refereer er dan zelf ook niet aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
En in de OP staat ook niet hoe je moet ademhalen. En toch weet jij hoe je moet ademen. Sorry, misschien heb ik het niveau van sommige mensen te hoog in geschat door dat er niet bij te zetten.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:57 schreef Bledderhaas het volgende:
1.Fiat Multipla
2.Fiat Multipla
3.Fiat Multipla
4.Fiat Multipla
5.Fiat Multipla
6.Fiat Multipla
7.Fiat Multipla
[/slowchat]quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
lees voor de grap de OP eensgeld ook voor bledderhaas.
De Fiat Multipla is maar 1 auto. Discussie geslotenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je op meer of minder als 7 auto's gaat stemmen, als je de punten op een andere manier verdeeld, of als je met auto's aan komt sjouwen die niet genomineerd waren, word je stem NIET in behandeling genomen.
Omdat ze gewoon pijn aan je ogen doen en braaksel doen opborrelen etc..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:50 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik snap écht niet waarom een Porsche Cayenne of Volvo XC90 lelijker zou zijn dan bijvoorbeeld een Opel kadetje. Dan kijk je écht niet naar het uiterlijk imo.
dank je, ik heb het in mn persoonlijke administratie aangepast. Gelukkig had nog niemand er op gestemd, dus heeft het geen problemen opgeleverd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:57 schreef r_one het volgende:
* r_one is er nog niet uit
Renault Kangoo staat 2x in de OP
de nummer 1 krijgt 8 puntenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:59 schreef 2cv het volgende:
Geen stem, wel een TVP en een vraag:
Als iemand het volgende lijstje invult:
1. Fiat Multipla
2. VW Golf
3. Hummer
4. Honda CRX
5. Renault Clio (met die afgrijselijke kont)
6. Ford Sierra
7. Honda Civic
Krijgt nummer 1 dan 8 punten of nummer 7 ? Want misschien dat sommigen de lelijkste weer onderaan zetten ofzo ...
Voor de zekerheid, dit is GEEN STEMMING, alleen een voorbeeld, ik heb jet lijstje overgenomen van Fulcrum_X ! ! !
Ik dacht dat mods het goede voorbeeld moesten geven?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:10 schreef Five_Horizons het volgende:
1. Fiat Multipla
2. Ford Scorpio II
3. BMW Isetta
4. Mega Tjaffer
5. Lada Niva
6. Nissan Cube
7. Opel Manta
8. Toyota Prius
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat mods het goede voorbeeld moesten geven?
Yupquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:30 schreef yup het volgende:
Lijst van R1 gejat, alleen Multipla op numero uno.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:09 schreef man_in_love het volgende:
1 Fiat Multipla
2 Hyundai Grandeur
3 Toyota Yaris Verso
4 Suzuki Wagon R+
5 AMC Gremlin
6 Tornado Typhoon Sportsbreak
7 Audi A2
quote:@Unlisted_user: in de tussenstand staat de Fiat Multipla op 1. Verder zwijg ik in alle talen.
Amen, brother! Yer right, there.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:49 schreef Alexxxxx het volgende:
@Zentuin: ik heb maar aangenomen dat je de Pontiac Aztek bedoelde waar je Toyota Aztek zei.
Kut voor je ... succes ermee iigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Slecht nieuws: mn harde schijf is gisteravond gecrashed, en is op zn vroegst zondagmiddag weer gefixt, maar ik ga er van uit dat ik al mn gegevens kwijt ben, dus de uitslag komt waarschijnlijk wat later als geplanned.
Note aan mezelf: alles is dus bijgewerkt tot en met Kabbie_Kabbie
quote:De hele week kun je stemmen. Dus tot en met 15 oktober 23:59. 16 oktober zal ik de einduitslag bekend maken.
Die man verdiend een nobelprijs voor het ontwerpen van een van de leukste autootjes ooit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
1. De BMW Isetta (dat hier er nog bijna niemand op stemde zeg, de ontwerper hiervan verdient de dood met de kogel)
[afbeelding]
Neequote:
omdat ie anders dan anders isquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:30 schreef Taxi het volgende:
Alexxxxx, top gedaan, jammer van de opgelopen vertraging.![]()
Klonk, niet geheel overwacht, maar evengoed gefeliciteerd!![]()
Dan nu toch de hamvraag: waarom toch in hemelsnaam een Multipla aangeschaft?! En wat wordt de volgende auto? Een Rodius?!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |