quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
wat een rijkdom in het gebied dat de westerse wereld verafschuwt. ik zie alleen maar westerse dingen zoals dure auto's en computers.
neemt niet weg dat ze nu noodruftig zijn en ze blijkbaar in humaniteit en hulpplannen niks hebben voor hun burgers. walgelijk land. walgelijk bestuur. walgelijk islamitisch, zo ga je niet om met je mede burgers.
nu is het wachten op een islamitische 555 stichting (aangezien ze nauwelijks steun hebben geboden aan de tsunami) omdat het allemaal broeders zijn.
of geldt dat alleen als palestijnen worden doodgemaakt om hun terroristische acties?
Sinds wanneer zijn dure auto's en computers westersquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
wat een rijkdom in het gebied dat de westerse wereld verafschuwt. ik zie alleen maar westerse dingen zoals dure auto's en computers.
neemt niet weg dat ze nu noodruftig zijn en ze blijkbaar in humaniteit en hulpplannen niks hebben voor hun burgers. walgelijk land. walgelijk bestuur. walgelijk islamitisch, zo ga je niet om met je mede burgers.
nu is het wachten op een islamitische 555 stichting (aangezien ze nauwelijks steun hebben geboden aan de tsunami) omdat het allemaal broeders zijn.
of geldt dat alleen als palestijnen worden doodgemaakt om hun terroristische acties?
mercedes is westers. net als tulip toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:32 schreef Bhai het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn dure auto's en computers westers![]()
Volgens mij ben je dan nooit buiten Nederland/Europa geweest![]()
Denk voortaan beter na voordat je zo'n domme opmerking maakt![]()
Ik tel 13 naschokken in de laatste 36 uur, waarvan 4 in de laatste 24 uur. En dat zijn allemaal bevingen van 5.0 of sterker op de schaal van Richter. De zwaarste naschok had 6.2 op de schaal van Richter, maar die valt nu net buiten die 36 uur.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Het rampgebied is in de 24 uur na de beving getroffen door ten minste twintig naschokken. In de nacht van zaterdag op zondag zijn nog zeker twee zware naschokken gevoeld. Die hadden een kracht van respectievelijk 5,8 en 5,5 op de schaal ven Richter.
Berichtgeving van Nederlandse media valt me nog steeds zwaar tegen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:07 schreef zoalshetis het volgende:
het is de hele dag op tv, misschien niet op al jazeera? hulptroepen vanuit de hele wereld zijn er al heen.
Nederlandse Media slaapt weer lekker doorquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:34 schreef dvdfreak het volgende:
Erg wat daar gebeurd is
Alleen als er een politieke dimensie aan de gebeurtenis is kom je verder dan "wat erg". Je zou nu kunnen beginnen over dat Pakistan liever atoombommen bouwt dan stevige huizen en dat ze door de illegale bezetting van Kashmir zoveel doden hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederlandse Media slaapt weer lekker door
echt ergals ik zo naar die beelden kijk
en jij denkt dat als de te verwachtte 8-9 aardbeving in California komt precies hetzelfde dan natuurlijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:33 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Alleen als er een politieke dimensie aan de gebeurtenis is kom je verder dan "wat erg". Je zou nu kunnen beginnen over dat Pakistan liever atoombommen bouwt dan stevige huizen en dat ze door de illegale bezetting van Kashmir zoveel doden hebben.
idem dito dit verbaast mij ook enorm.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:30 schreef logisnack het volgende:
[..]
Berichtgeving van Nederlandse media valt me nog steeds zwaar tegen.
Pakistaanse mensen zijn zeker niet genoeg waard
Vanmiddag zat in in de auto radio te luisteren en tot mijn grote verbazing opende het journaal er nieteens mee.
Nee. ze begonnen met Guantanimo.. 6 dagen nadat de ramp daar heeft plaatsgevonden vinden ze blijkbaar dat het een vermelding waard is.
Ik dacht.. ok.. vooruit.. nu dan.
2e artikel: De eiergooiers naar de koningin blijven voorlopig vastzitten.
Het hele journaal hebben ze Pakistan niet genoemd.
Nou heb ik gisteren alleen het zes uur journaal gezien, maar het viel mij inderdaad enorm tegen hoeveel aandacht er was voor deze aardbeving.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:30 schreef logisnack het volgende:
[..]
Berichtgeving van Nederlandse media valt me nog steeds zwaar tegen.
Pakistaanse mensen zijn zeker niet genoeg waard
Vanmiddag zat in in de auto radio te luisteren en tot mijn grote verbazing opende het journaal er nieteens mee.
Nee. ze begonnen met Guantanimo.. 6 dagen nadat de ramp daar heeft plaatsgevonden vinden ze blijkbaar dat het een vermelding waard is.
Ik dacht.. ok.. vooruit.. nu dan.
2e artikel: De eiergooiers naar de koningin blijven voorlopig vastzitten.
Het hele journaal hebben ze Pakistan niet genoemd.
Als ze niet zo een leger hadden, was er helemaal geen relief effort geweest, de leger coordineert het daar (nu ook in samenwerking met hulporg.) Illegale bezetting ? je weet ook weinig van de regio af blijkbaar. Laten we dus die discussie maar buiten houdenquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:33 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Alleen als er een politieke dimensie aan de gebeurtenis is kom je verder dan "wat erg". Je zou nu kunnen beginnen over dat Pakistan liever atoombommen bouwt dan stevige huizen en dat ze door de illegale bezetting van Kashmir zoveel doden hebben.
Vrijdag zijn er nog 8 leden van een afvallige vorm van de islam vermoord in hun moskee. Geen seconde over geweest op het nieuws.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Jezus, 19000+ doden en nog altijd minimale coverage. En het is nog wel een hot issue als er 3 doden vallen bij een bomaanslag daar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |