quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. inmiddels al 351 doden confirmed
aan die laatste foto te zien is het niet echt een arm gebied dat getroffen isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:49 schreef Arshad1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1,000 feared dead in Pakistan quake
ISLAMABAD: A massive earthquake is feared to have killed more than 1,000 people in Pakistan on Saturday, chief military spokesman Major General Shaukat Sultan said.
"The death toll could be more than 1,000. There could be massive casualties but we do not have exact numbers," Sultan said from the capital Islamabad.
geo.tv
Inderdaad. Ik wist niet dat ze daar zo'n dure auto's rijden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aan die laatste foto te zien is het niet echt een arm gebied dat getroffen is![]()
Sorry dat ik net zo kortaf reageerde maar mijn toetsenbord was kapot, k heb nu n ander te pakken.quote:
Hebben ze ook al internet in de gevangenis?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:23 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Sorry dat ik net zo kortaf reageerde maar mijn toetsenbord was kapot, k heb nu n ander te pakken.
damn, dit is wel ernstig mensen
De aardbeving is dan ook in Islamabad hequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wist niet dat ze daar zo'n dure auto's rijden.
Maar het kan ook een foto zijn van een betere wijk in een grote stad.
netjes, zeer netjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:14 schreef logisnack het volgende:
Ja en Nederland heeft als 1 van de eersten hulp toegezegd.
In de vorm van 1 mil euro.
och ja, we hebben toch genoeg en zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:14 schreef logisnack het volgende:
Ja en Nederland heeft als 1 van de eersten hulp toegezegd.
In de vorm van 1 mil euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |