abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:36:33 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31274353
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:31 schreef eborn het volgende:

Het huis staat in Aalsmeer he
Oeps, stom... Maar de vorige 4 delen stond hij wel in Almere dus dat is toch wel een logische fout?
quote:
Onder de 25 ga je nog niet richting de 30 Hou ik mezelf ook altijd voor
Ja precies, dus ik val toch nog wel even onder jong
quote:
We shall see Zoals Scanman ook al zei: als hij door de ronde komt dan geeft het hem vast wel een sterk gevoel. Tijdelijk
Dat is wel waar ja, dan voelt hij zich weer helemaal het mannetje. Totdat hij weer genomineerd wordt. Stukje bij beetje wordt zijn zelfvertrouwen dan ontnomen. Ach, dat vind ik best wel weer sneu
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_31274354
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Een buikje
Een buikje is altijd een plus
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:38:07 #53
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31274372
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:32 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik ook

Ze zei al dat er de pest aan heeft als een ander 'voor haar denkt en doet, en beslist' ... volgens mij vond ze die inseminatie doos ook niet echt leuk.

Ze valt op Italiaanse types, zegt ze... nou, ik ben benieuwd
De vader van Marco Borsato?
Oh nee, die is te oud natuurlijk
De mannen kijken wel beter uit, ze hebben kunnen zien wat voor kreng het is.
Daar wil je toch niet mee uit eten, stappen enz.
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt maar behalve de leeftijd heb ik niets dat ze zoekt
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:38:12 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31274376
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:36 schreef eborn het volgende:

[..]

Een buikje is altijd een plus
Zit wat in. Een vrouw zonder buik is ook zo'n raar gezicht.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31274381
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:36 schreef MaJo het volgende:
Oeps, stom... Maar de vorige 4 delen stond hij wel in Almere dus dat is toch wel een logische fout?
Het is je vergeven
quote:
Ja precies, dus ik val toch nog wel even onder jong
Pfiew, dan mag ik mezelf ook nog zo noemen
quote:
Dat is wel waar ja, dan voelt hij zich weer helemaal het mannetje. Totdat hij weer genomineerd wordt. Stukje bij beetje wordt zijn zelfvertrouwen dan ontnomen. Ach, dat vind ik best wel weer sneu
Tja, hoort er bij Maar ik gok dat Rob het nog wel een tijdje uithoudt. Laatste 3 zal moeilijk worden, maar ik weet ook nog niet hoe ze de komende periode het nomineren gaan regelen. Het huidige tempo kunnen ze niet blijven handhaven, gaat te langzaam.
pi_31274397
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Zit wat in. Een vrouw zonder buik is ook zo'n raar gezicht.
Krijg je zo'n documentaire zoals laatst bij Talpa: "Geboren zonder gezicht", maar dan "Geboren zonder buik". Lijkt me lastig
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:39:54 #57
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_31274406
WTF! .. ze slapen allemaal??
naah.. wat is dit nu..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:40:03 #58
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31274408
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Tanja ligt vaak vrij bloot trouwens. Dit keer heeft ze haar oma-slip aangetrokken.

[afbeelding]
En bedankt Na de foto van Milagro wilde ik mijn vrouw nog zachtjes wakker maken maar die lust is nu helemaal verdwenen
Zal je dinsdagavond wel krijgen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:40:31 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31274410
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Het BBhuis staat in Aalsmeer maar daar woon ik niet hoor
OFF. Dan ben je nog erg jong, bijna 15 jaar verschil
Ik speelde vroeger met hel andere dingen

ON. Het was raar om hem opeens met Menno te zien praten, hij knijpt hem echt, gisteravond wilde hij nog hele andere dingen met hem doen
Ik heb Rob nooit echt een toffe gozert gevonden, meer een gluipertje
Oke, dan snap ik je opmerking niet dat we anders bij het Big Brother huis hadden kunnen afspreken. Je woont blijkbaar in de buurt?

Grappig, toen je zei dat je te jong was voor de amiga dacht ik dat je van mijn leeftijd was, ietsje ouder. Ik ben vaak wel de enige van mijn leeftijd die die computer kent. Maar dan heb je wel echt iets gemist in je jeugd hoor

Ik vind Rob ook een gluipert, dat heb ik altijd al gevonden. Die stomme gesprekjes van hem altijd, heel irritant. Wat ik ook irritant vind is dat de mensen altijd naar hem toe moeten komen, dan roept hij ze en moeten ze komen. Je kunt toch zelf ook wel op iemand afstappen om vervolgens een praatje te maken? Hij denkt echt dat hij de koning van het huis is...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_31274415
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:39 schreef MissHobje het volgende:
WTF! .. ze slapen allemaal??
naah.. wat is dit nu..
De kraai... euh haan aan zeg ik, en snel! Of we laten Ralph even binnenstormen voor een brandweeroefening
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:41:19 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31274427
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:40 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

En bedankt Na de foto van Milagro wilde ik mijn vrouw nog zachtjes wakker maken maar die lust is nu helemaal verdwenen
Was opdracht van je vrouw. Ze was een beetje moe vanavond en heeft me gemaild of ik dat voor haar wilde plaatsen.
pi_31274431
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:36 schreef eborn het volgende:

[..]

Vooral als ze merkt dat de leeftijdsgrens iets ruimer is genomen om nog mensen te krijgen. 80+ enzo
wat was de leeftijdsmarge ook alweer?
34-38 toch?

Italiaans type?

te oud, ook?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:42:47 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31274444
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:38 schreef eborn het volgende:

[..]

Het is je vergeven
[..]

Pfiew, dan mag ik mezelf ook nog zo noemen
[..]

Tja, hoort er bij Maar ik gok dat Rob het nog wel een tijdje uithoudt. Laatste 3 zal moeilijk worden, maar ik weet ook nog niet hoe ze de komende periode het nomineren gaan regelen. Het huidige tempo kunnen ze niet blijven handhaven, gaat te langzaam.
Gelukkig maar En we zitten op één lijn, ik denk dat Rob er ook nog wel even inblijft en dat Linda er donderdag uitgaat. Ik denk ook niet dat hij bij de laatste 3 eindigt (ik mag toch hopen van niet!) maar ik denk echt niet dat hij er nu al uitgaat.
pi_31274447
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
wat was de leeftijdsmarge ook alweer?
34-38 toch?
Daar beginnen ze idd mee.
quote:
Italiaans type?
[afbeelding]
te oud, ook?
Mwah, misschien leuk als Chantal een nieuwe badkuip wil installeren, maar verder wat aan de kleine kant voor haar gok ik
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:43:24 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31274451
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:40 schreef eborn het volgende:

[..]

De kraai... euh haan aan zeg ik, en snel! Of we laten Ralph even binnenstormen voor een brandweeroefening
Het wordt misschien wel tijd dat ze iemand in het huis dumpen voor een paar uur. Brengt weer wat leven in de brouwerij. Alleen hoop ik dat ze dit keer geen uitgerangeerde B artiest weten te strikken, die het als een kans ziet om zijn/haar carriere wat leven in te blazen.
pi_31274465
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:42 schreef MaJo het volgende:
En we zitten op één lijn...
Hmm, is dat een soort levelen?

Maar we zijn het idd eensch Is volgens mij ook wel de meest gangbare gedachte hier. Maar we zullen het in de eerste tussenstand zien. Die draaien we dan om en dan hebben we alvast de uitslag
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:45:31 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31274474
Ook best jammer dat we Linda nog niet op wat stiekeme masturbatie praktijken hebben weten te betrappen. Ze heeft het al wel een aantal keren gedaan, volgens eigen zeggen. Op die momenten moeten ze dus wel even op haar gezicht inzoomen
pi_31274486
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt misschien wel tijd dat ze iemand in het huis dumpen voor een paar uur. Brengt weer wat leven in de brouwerij. Alleen hoop ik dat ze dit keer geen uitgerangeerde B artiest weten te strikken, die het als een kans ziet om zijn/haar carriere wat leven in te blazen.
A-artiesten lenen zich daar niet voor En als het goed is zitten die ook al voor de komende 2 jaar volgeboekt

Dan toch maar Frans Bauer erin
pi_31274487
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:42 schreef eborn het volgende:

[..]

Daar beginnen ze idd mee.
[..]

Mwah, misschien leuk als Chantal een nieuwe badkuip wil installeren, maar verder wat aan de kleine kant voor haar gok ik
Ik kan me echt niet voorstellen dat er ook maar 1 vent reageert, ergo ze betalen iemand om erin te gaan om erin te gaan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31274500
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Ook best jammer dat we Linda nog niet op wat stiekeme masturbatie praktijken hebben weten te betrappen. Ze heeft het al wel een aantal keren gedaan, volgens eigen zeggen. Op die momenten moeten ze dus wel even op haar gezicht inzoomen
En dan precies op het juiste moment het licht in de slaapkamer aan
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:47:22 #71
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31274504
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:46 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik kan me echt niet voorstellen dat er ook maar 1 vent reageert, ergo ze betalen iemand om erin te gaan om erin te gaan
Desperate housemen genoeg te vinden denk ik...
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:47:29 #72
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31274508
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oke, dan snap ik je opmerking niet dat we anders bij het Big Brother huis hadden kunnen afspreken. Je woont blijkbaar in de buurt?

Grappig, toen je zei dat je te jong was voor de amiga dacht ik dat je van mijn leeftijd was, ietsje ouder. Ik ben vaak wel de enige van mijn leeftijd die die computer kent. Maar dan heb je wel echt iets gemist in je jeugd hoor

Ik vind Rob ook een gluipert, dat heb ik altijd al gevonden. Die stomme gesprekjes van hem altijd, heel irritant. Wat ik ook irritant vind is dat de mensen altijd naar hem toe moeten komen, dan roept hij ze en moeten ze komen. Je kunt toch zelf ook wel op iemand afstappen om vervolgens een praatje te maken? Hij denkt echt dat hij de koning van het huis is...
Binnen 15 minuten kan ik voor de deur van het huis staan

Ik heb veel dingen in mijn jeugd gemist maar kan me niet voorstellen dat het allerergste het missen van computerspelletjes is
We hebben nu wel zo'n Playstation maar meer voor de neefjes en nichtjes, het trekt me niet zo

Het erge is dat de meeste ook echt dat gesprek aangaan Zal wel komen door het huis want in de gewone wereld zouden ze echt denken bekijk jij het maar lekker maar daar moeten ze het met z'n 11en doen en je weet niet of je nog een week of 8 met Rob in het huis moet zitten, je moet jezelf wel een beetje indekken natuurlijk.

Afgelopen zondag was hij alles behalve Koning.............
Met dank aan Laysa.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:48:08 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31274517
quote:

Ze boden mij net even te weinig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31274519
quote:
Shurendy dan toch maar? Als ze nog even wachten kan er ook geen kind meer uitkomen, is hij ook weer blij
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:48:17 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31274520
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:46 schreef eborn het volgende:

[..]

En dan precies op het juiste moment het licht in de slaapkamer aan
Oei... jij bent echt gemeen .. Maar wel op een leuke manier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties