Oeps, stom... Maar de vorige 4 delen stond hij wel in Almere dus dat is toch wel een logische fout?quote:
Ja precies, dus ik val toch nog wel even onder jongquote:Onder de 25 ga je nog niet richting de 30Hou ik mezelf ook altijd voor
Dat is wel waar ja, dan voelt hij zich weer helemaal het mannetje. Totdat hij weer genomineerd wordt. Stukje bij beetje wordt zijn zelfvertrouwen dan ontnomen. Ach, dat vind ik best wel weer sneuquote:We shall seeZoals Scanman ook al zei: als hij door de ronde komt dan geeft het hem vast wel een sterk gevoel. Tijdelijk
De mannen kijken wel beter uit, ze hebben kunnen zien wat voor kreng het is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ook
Ze zei al dat er de pest aan heeft als een ander 'voor haar denkt en doet, en beslist' ... volgens mij vond ze die inseminatie doos ook niet echt leuk.
Ze valt op Italiaanse types, zegt ze... nou, ik ben benieuwd
De vader van Marco Borsato?
Oh nee, die is te oud natuurlijk
Zit wat in. Een vrouw zonder buik is ook zo'n raar gezicht.quote:
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:36 schreef MaJo het volgende:
Oeps, stom... Maar de vorige 4 delen stond hij wel in Almere dus dat is toch wel een logische fout?
Pfiew, dan mag ik mezelf ook nog zo noemenquote:Ja precies, dus ik val toch nog wel even onder jong
Tja, hoort er bijquote:Dat is wel waar ja, dan voelt hij zich weer helemaal het mannetje. Totdat hij weer genomineerd wordt. Stukje bij beetje wordt zijn zelfvertrouwen dan ontnomen. Ach, dat vind ik best wel weer sneu
Krijg je zo'n documentaire zoals laatst bij Talpa: "Geboren zonder gezicht", maar dan "Geboren zonder buik". Lijkt me lastigquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Zit wat in. Een vrouw zonder buik is ook zo'n raar gezicht.
En bedanktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Tanja ligt vaak vrij bloot trouwens. Dit keer heeft ze haar oma-slip aangetrokken.
[afbeelding]
Oke, dan snap ik je opmerking niet dat we anders bij het Big Brother huis hadden kunnen afspreken. Je woont blijkbaar in de buurt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het BBhuis staat in Aalsmeer maar daar woon ik niet hoor![]()
OFF. Dan ben je nog erg jong, bijna 15 jaar verschil![]()
Ik speelde vroeger met hel andere dingen![]()
ON. Het was raar om hem opeens met Menno te zien praten, hij knijpt hem echt, gisteravond wilde hij nog hele andere dingen met hem doen![]()
Ik heb Rob nooit echt een toffe gozert gevonden, meer een gluipertje![]()
De kraai... euh haan aan zeg ik, en snel! Of we laten Ralph even binnenstormen voor een brandweeroefeningquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:39 schreef MissHobje het volgende:
WTF! .. ze slapen allemaal??
naah.. wat is dit nu..
Was opdracht van je vrouw. Ze was een beetje moe vanavond en heeft me gemaild of ik dat voor haar wilde plaatsen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En bedankt![]()
![]()
Na de foto van Milagro wilde ik mijn vrouw nog zachtjes wakker maken maar die lust is nu helemaal verdwenen
![]()
![]()
wat was de leeftijdsmarge ook alweer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:36 schreef eborn het volgende:
[..]
Vooral als ze merkt dat de leeftijdsgrens iets ruimer is genomen om nog mensen te krijgen. 80+ enzo
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:38 schreef eborn het volgende:
[..]
Het is je vergeven
[..]
Pfiew, dan mag ik mezelf ook nog zo noemen
[..]
Tja, hoort er bijMaar ik gok dat Rob het nog wel een tijdje uithoudt. Laatste 3 zal moeilijk worden, maar ik weet ook nog niet hoe ze de komende periode het nomineren gaan regelen. Het huidige tempo kunnen ze niet blijven handhaven, gaat te langzaam.
Daar beginnen ze idd mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
wat was de leeftijdsmarge ook alweer?
34-38 toch?
Mwah, misschien leuk als Chantal een nieuwe badkuip wil installeren, maar verder wat aan de kleine kant voor haar gok ikquote:
Het wordt misschien wel tijd dat ze iemand in het huis dumpen voor een paar uur. Brengt weer wat leven in de brouwerij. Alleen hoop ik dat ze dit keer geen uitgerangeerde B artiest weten te strikken, die het als een kans ziet om zijn/haar carriere wat leven in te blazen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:40 schreef eborn het volgende:
[..]
De kraai... euh haan aan zeg ik, en snel! Of we laten Ralph even binnenstormen voor een brandweeroefening
Hmm, is dat een soort levelen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:42 schreef MaJo het volgende:
En we zitten op één lijn...
A-artiesten lenen zich daar niet voorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt misschien wel tijd dat ze iemand in het huis dumpen voor een paar uur. Brengt weer wat leven in de brouwerij. Alleen hoop ik dat ze dit keer geen uitgerangeerde B artiest weten te strikken, die het als een kans ziet om zijn/haar carriere wat leven in te blazen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat er ook maar 1 vent reageert, ergo ze betalen iemand om erin te gaan om erin te gaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:42 schreef eborn het volgende:
[..]
Daar beginnen ze idd mee.
[..]
Mwah, misschien leuk als Chantal een nieuwe badkuip wil installeren, maar verder wat aan de kleine kant voor haar gok ik
En dan precies op het juiste moment het licht in de slaapkamer aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Ook best jammer dat we Linda nog niet op wat stiekeme masturbatie praktijken hebben weten te betrappen. Ze heeft het al wel een aantal keren gedaan, volgens eigen zeggen. Op die momenten moeten ze dus wel even op haar gezicht inzoomen
Desperate housemen genoeg te vinden denk ik...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat er ook maar 1 vent reageert, ergo ze betalen iemand om erin te gaan om erin te gaan
Binnen 15 minuten kan ik voor de deur van het huis staanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oke, dan snap ik je opmerking niet dat we anders bij het Big Brother huis hadden kunnen afspreken. Je woont blijkbaar in de buurt?
Grappig, toen je zei dat je te jong was voor de amiga dacht ik dat je van mijn leeftijd was, ietsje ouder. Ik ben vaak wel de enige van mijn leeftijd die die computer kent. Maar dan heb je wel echt iets gemist in je jeugd hoor
Ik vind Rob ook een gluipert, dat heb ik altijd al gevonden. Die stomme gesprekjes van hem altijd, heel irritant. Wat ik ook irritant vind is dat de mensen altijd naar hem toe moeten komen, dan roept hij ze en moeten ze komen. Je kunt toch zelf ook wel op iemand afstappen om vervolgens een praatje te maken? Hij denkt echt dat hij de koning van het huis is...
Ze boden mij net even te weinig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:46 schreef milagro het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat er ook maar 1 vent reageert, ergo ze betalen iemand om erin te gaan om erin te gaan
Shurendy dan toch maar? Als ze nog even wachten kan er ook geen kind meer uitkomen, is hij ook weer blijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:46 schreef milagro het volgende:
Oei... jij bent echt gemeenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:46 schreef eborn het volgende:
[..]
En dan precies op het juiste moment het licht in de slaapkamer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |