Springt Dido zelf? Of zit ze dan op haar paard?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
Vast voor straks!
Als je aan dat pong denkt en wat we nu hebben, is er toch veel veranderd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:11 schreef milagro het volgende:
pong post
Er ligt een behoorlijke drukke weg op 100 meter afstand, welke kant wilde je duwenquote:
Tenzij Milagro nog wat naaktfoto's van haar post, denk ik ook dat we tot de kraai weinig opwindends zullen zien in dit topic.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:12 schreef eborn het volgende:
Iedereen in diepe rust. Mijn gevoel zegt dat er tot 9 uur niet veel meer gaat gebeuren![]()
Ja, de spellen zijn saaier gewordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Als je aan dat pong denkt en wat we nu hebben, is er toch veel veranderd.
Haar paard staat ergens in Vijfhuizen en weet niet of ze al klaar zijn met het ontmantelen van die 500 ponderquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Springt Dido zelf? Of zit ze dan op haar paard?
* eborn houdt wijselijk zijn mondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
Tenzij Milagro nog wat naaktfoto's van haar post, denk ik ook dat we tot de kraai weinig opwindends zullen zien in dit topic.![]()
Misschien dat Dido of Chantal vannacht een peuk gaat rokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:12 schreef eborn het volgende:
Iedereen in diepe rust. Mijn gevoel zegt dat er tot 9 uur niet veel meer gaat gebeuren![]()
10 print "Hello world!"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
Nog één off topic opmerking dan
Kennen jullie de ZX spectrum nog. Volgens mij was dat de eerste. Heb ik nog op leren programmeren in basic
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je aan dat pong denkt en wat we nu hebben, is er toch veel veranderd.
Vast niet nee. En ik denk niet dat veel mensen blijven plakken voor die five minutes of famequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
Misschien dat Dido of Chantal vannacht een peuk gaat roken![]()
![]()
Maar er zal niet weer een geheime rook opdracht zijn![]()
KRIBBET is voor het eerst ook erg stil (en wacht in spanning afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |