quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fok! Idols trivia deel I.
En daar verder.
Xandra Brood heeft alleen Idols 1 gestyled. Dat weet ik 100% zeker.
Twee naamloze blonde miepjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:49 schreef Svensational het volgende:
Nou, wie was het bij Idols II dan?
BVO inderdaad een punt eraf. Maar jij niet, want jij hebt de vraag niet fout beantwoord.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:29 schreef Svensational het volgende:
Okee, hoe moet het nou verder?. BVO en ik allebei een punt eraf, en dan? Want niemand weet het antwoord...
Oh, dus die vraag die daarna gesteld is geldt wel nog gewoon??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
BVO inderdaad een punt eraf. Maar jij niet, want jij hebt de vraag niet fout beantwoord..
Ja, anders kunnen we het hele spel wel opdoeken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:32 schreef Svensational het volgende:
Oh, dus die vraag die daarna gesteld is geldt wel nog gewoon??
quote:I can hear by the way
you talk that talk
and I can know by the way
you treat your girl
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:32 schreef BVO het volgende:
Sam Brown met Stop?
Oh nee, dat was Manta he.
Skunk Anansie klopt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Iets van Skunk Anansie, hoe het nummer heet weet ik niet.
Da's geen nummer van Skunk Anansie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:49 schreef BVO het volgende:
Free as I am.
quote:I called you
Called you whore right to your face
And watched you silently
And publicly disgraced
I didn't notice
When you strengthened like a vice
That you were trembling
And burned beneath the ice
Dat nummer heet Weak en is niet het nummer dat ik zoek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:28 schreef Svensational het volgende:
Weak as I am heet dat nummer toch.
Shining_Star +1quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Met Yuli, toch?
Zwart/wit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Welke kleur had de bril die Jamai ophad tijdens de finale?
Shooot!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:40 schreef Cee het volgende:
Ja! Weer een goed antwoord. Punt voor mij.
Wat was Jamai's bekende uitspraak die hij in de camera zei tijdens z'n auditie?
Nou, had antwoord gegeven dan.quote:
ikke weetum niet meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, had antwoord gegeven dan..
Ik dat dat iemand boos wegliep toen Michelle Idols won. Maar ik weet het nu doro jou niet meer zeker...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
Is dat zo.??? Want die bedoelde ik niet...
Dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:14 schreef Dizer het volgende:
Engeland, Idols 2, toen Simon kwaad wegliep omdat die dikke vrouw won
Nee ik heb het fout... ik weet het niet meer. Ik lees net dat Simon eigenlijk haar vanaf het eerste moment als favoriet hadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
Is dat zo.??? Want die bedoelde ik niet...
He? Toch wel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.
Dus Svurno, Dizer verdient een punt.
Hoe kon ik dan warm zijn?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:35 schreef Dizer het volgende:
Hind: Hij was niet laatste...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:36 schreef Svensational het volgende:
Sorry Seems to be the hardest word zong hij toch?
Jamai = Goedquote:
foutquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Was het dan dat ventje uit Australie?
Geen idee wie hij was, wat hij zong en hoeveelste hij werd, maar toch.
Dat was goed. Alleen Sven had meerderheid van de vraag goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:38 schreef sbientje het volgende:
een na laatste? en hij zong sorry seems to be the hardest word?![]()
Ik dacht ena laatste...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jamai was wel laatste.. Dramatisch toen.
Euh? Wat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:48 schreef Dizer het volgende:
Dat arabische vrouw was verder geindigd als Jamai hoor...
Ok, dan verdient Sven hem alleenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
1st: Kurt Nilsen - Norway - 106 points
2nd: Kelly Clarkson - USA - 97 points
3rd: Peter Evrard - Belgium - 83 points
4th: Heinz Winckler - South Africa - 80 points
5th: Will Young - UK - 72 points
6th: Ryan Malcolm - Canada - 62 points
7th: Guy Sebastian - Australia - 56 points
8th: Alex - Alicja Janosz - Poland - 55 points
Joint 9th: Diana Karazon - Pan-Arabic Region and Alexander Klaws - Germany - 45 points
11th: Jamai Loman - Netherlands - 36 points
Dat is de echte uitslag.
Aangepastquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:54 schreef Svensational het volgende:
Oftewel, punt is voor mij en niet voor sbientje.
Dan moet je wel je reactie even editten.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:37 schreef Tania18 het volgende:
David?
David ging er later uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:07 schreef BVO het volgende:
Nee.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:36 schreef BVO het volgende:
Tania18 +1
Nee, ze deed mee aan Idols II en Popstars.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:29 schreef Tania18 het volgende:
Deed Sharon ook twee keer mee trouwens?
Je zou toch beter moeten weten Svenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
Visagie??
Die heeft de wildcardronde helaas nooit gehaald.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
en Elisaar???
Denk ik niet, aangezien het door een man gezongen wordt (en dan hebben we het niet over het origineel, van Joni Mitchell).quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:24 schreef Svensational het volgende:
BYT was bij de vrouwen toch?
Oh ja, klopt. Roger zong Drops of Jupiter toen nog.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:19 schreef sbientje het volgende:
idols 1 eh.. drops of jupiter volgens mij? en rock dj en livin la vida loca
sbientje +1quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:19 schreef sbientje het volgende:
idols 1 eh.. drops of jupiter volgens mij? en rock dj en livin la vida loca
Eindhoven.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:55 schreef sbientje het volgende:
hoera![]()
ehhh
even denken...
waar kwam 'power to the kingkong' patricia vandaan (die van dilemma en 50 cent enzo)?
Alles heette het, reken ik goedquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:04 schreef sbientje het volgende:
JK, JayKay tegenworodig, dat nummer van doe maar... dat nummer heet... *kraak kraak* Is dit alles?
Nee, Meike, Kus met Lekker dingquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:31 schreef sbientje het volgende:
heh ik kan die vragen zo moeilijk bedenken..
Een van de deelnemers aan de liveshows van Idols II zit nu in een zinggroepje, wat recentelijk een redelijk groot hitje had... hoe heet die deelnemer, hoe heet het groepje en wat is de naam van de hit?
toch niet te moeilijk he?
Tom_Tom- +1quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bassie, wegens z'n kapsel in de NL ronde.
die was er toen al uitquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:43 schreef Svensational het volgende:
Dat was bij Joel.
sbientje +1quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:36 schreef sbientje het volgende:
oh die weet ik :S ehhh... ehhh.. marieke! die moest ook beginnen toch?![]()
weet het nu toch niet meer zeker maar dit is wel mijn antwoord![]()
Dan moet het wel Hind zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:52 schreef BVO het volgende:
Terecht overigens.
Nee, maar wordt al warmer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Aretha Franklin.
Alanis Morisette?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
Dewi en Hind is niet zo'n geweldige combi geloof ik..
Maar nee, ze komt niet uit Nederland.
Jah... ken ik nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
India.Arie.
En in de goede volgorde ook nog. Tania18 +1quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:13 schreef Tania18 het volgende:
Jamai, Hind en Yuli
Nee, deze wist ik ookquote:
Niet zo moeilijk.. ik wil ook punten verdienen.. en een vraag kunnen stellenquote:
Layla.. you got me on my knees layla...quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:26 schreef Svensational het volgende:
Dat was toch zo'n lied van Erik Clapton....eeeehhhhhh Layla????
Maar ik was aan het twijfelen.. model of acteur.. omdat ik weet dat HJ tegen hem en erik wat had met zang en meer met entertainment en zoquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:26 schreef Tania18 het volgende:
Dizer + 1
Henk Jan zei idd dat hij beter acteur kon worden
Beter kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
Nou hup, nieuwe vraag.
Naam artiest is goedquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:31 schreef Tania18 het volgende:
Was dat Julian Thomas? Hoe heet dat nummer nou ook alweer
waarom nou.. had dan meegedaan met de hindsquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het opgezocht, leuke vraag..
Jij zit op te zoeken hequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:41 schreef Tania18 het volgende:
Dat Ron het beter zong dan Julian?
Volgens mij heb je dat opgezocht?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:41 schreef Tania18 het volgende:
Dat Ron het beter zong dan Julian?
Neequote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat opgezocht?Maar ik krijg het gevoel dat iedereen opzoekt
Tania18 +1
quote:lullige opmerking is in deze situatie, misschien zo slecht nog niet
Ik zoek helemaal nooit op. Als ik het niet weet, dan weet ik het niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat opgezocht?Maar ik krijg het gevoel dat iedereen opzoekt
Tania18 +1
*zet baksteen op...quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:46 schreef sbientje het volgende:
f5
Dat ookquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:49 schreef BVO het volgende:
Die hoofdbewegingen van d'r, ze leek wel spastisch..
Oeh en er was een keer iets met haar timing.. misschien hier?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat ook
Maar dat was bij elk nummer
Maar ik bedoelde eigenlijk een andere beweging (dat viel mij iig het meest op)
Dat was wel leukquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef sbientje het volgende:
nee die arm omhoog dan!sorry ik heb het even teruggekeken
![]()
Dat was het iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:02 schreef sbientje het volgende:
i wish those days *zwiep* could *zwiep* come back once more
Oh oke, dan telt het eigenlijk nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef sbientje het volgende:
nee die arm omhoog dan!sorry ik heb het even teruggekeken
![]()
Laat dat eigenlijk maar wegquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh oke, dan telt het eigenlijk niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |