hmz dat is best knapquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:30 schreef TheTh1ng het volgende:
[afbeelding]
Ipod Nano 4 gig.
[afbeelding]
Wireless headphones..
Ik heb hem alleen nog niet binnen.. maar het lijkt me ideaal...
Ja..quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:00 schreef iDex het volgende:
[..]
hmz dat is best knapop dat plaatje zit de aansluiting in het midden en bij de ipod nano zit hij toch aan een zijkant?
Ik ook. ik heb alleen de standaard doordopjes, met dubbel aquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:15 schreef Obnx het volgende:
[afbeelding]
iPod nano wit 4gig![]()
[afbeelding]
Standart iPod oordopjes![]()
mierenneuqer!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:32 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik ook. ik heb alleen de standaard doordopjes, met dubbel a
Moet nog eventjes normale oordopjes zien te halen ergens.
Deze afbeelding is 2480 * 2127 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:45 schreef EvilWasp het volgende:
iPod Nano 4GB
[afbeelding]
Met geweldige oordopjes:
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Deze afbeelding is 2480 * 2127 pixels grblablalblab la bla bla bla bla bla bla.
*idemt*quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:41 schreef Tha_Flash het volgende:
Creative Muvo TX SE 1 gb :
[afbeelding]
metalen body?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:39 schreef Tweek het volgende:
[afbeelding]
30 gig versie, al gebruik ik hem meer om series op te kijken.
Waarom heb je de Longplay versie dan niet gekocht ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:40 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://img140.imageshack.us/img140/879/img1949resize5gm.th.jpg]afbeelding][/url]
20 gigen 14 uur batterij
Jupquote:
Nee dank je zolang er itunes(ephod whatever wil een maas storage device ) is hoef ik geen Ipodquote:
Je bent gewoon niet hip genoeg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:36 schreef CherryLips het volgende:
ik ben toch niet de enige met een mp3-loos ding he
Gisteren besteld ben benieuwd. Veel positiefs over gelezen op twiekers met een paar uitzonderingen daar gelaten. Had mx500 maar die vond ik bagger.quote:afbeelding]
Creative EP-630 oordopjes, supergoede kwaliteit
Ik neem aan dat je bedoeld dat de plastic dopjes bagger zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:47 schreef EvilWasp het volgende:
MX500 is idd bagger, als je het vergelijkt met deze. Hard plastic vs. Siliconen is gewoon makkelijk, de siliconen dopjes zijn bagger.
iPod vs iRiver. #7quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb de KING of MP3-spelerts:
Iriver H320
[afbeelding]
Noem mij maar eens eentje die beter is, op de H340 na dan
Sorry, maar die ziet er echt niet uit, het oog wil ook wat...quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:51 schreef Saekerhett het volgende:
Iriver H320
[afbeelding]
iPod 5Gquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:51 schreef Saekerhett het volgende:
Iriver H320
[afbeelding]
O sorry, was niet de bedoeling om een discussie op gang te brengen. Gewoon beetje provocerenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:16 schreef Geqxon het volgende:
Lees het topic! Daar hebben we een ander topic voor
Saekerhett, bij deze de vraag of je je reactie in bovenstaand topic wilt plaatsen![]()
nee ik heb de mzn 505 netmd gehad (die is helaas kapot gestuiterd laser alignment is niet goed meer)quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:43 schreef wlsandman het volgende:
ben ik hier gewoon de enige met een hi-md![]()
netjesquote:Op donderdag 17 november 2005 12:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee ik heb de mzn 505 netmd gehad (die is helaas kapot gestuiterd laser alignment is niet goed meer)
[afbeelding]
en ter vervanging heb ik de hi-md mznh900 gekocht
[afbeelding]
verder nog een k700i die ik af en toe gebruik
en een sony dej611
[afbeelding]
die het nog steeds doet en gewoon nooit overslaat.
verder nog beter sony dopjes gekocht
en mdfreak speelt vals want die krijgt die dingen van sony toegestuurd(jaloers is)
ik zqag trouwens dat er ook een hele mooie equalia versie is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |