Dus jij had neukseks met je instructeur?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:58 schreef N.icka het volgende:
ja zo heb ik mn rijbewijs gehaald , heb er wel 15 keer over gedaan , raar eigenlijk![]()
dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:48 schreef Zwansen het volgende:
BHFH?
Neukseksquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dus jij had neukseks met je instructeur?
10 jaar geleden misschien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:
Ik weet wel dat ik zo mijn examinator van mijn slagen heb overtuigd
Lukt je nu niet meer denk ik.quote:
Waarom ben je er weer als de kippen bij met dit topic?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom zou ik ook? Ik heb mijn rijbewijs al
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:02 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Waarom ben je er weer als de kippen bij met dit topic?
Nu nog een rijke kerelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom zou ik ook? Ik heb mijn rijbewijs al
Natuurlijk,beffen en pijpen is geen neuken,dus niet-neuksexquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Bestaat er ook niet-neuksex?
Neen. Wellicht in jouw fantasiewereldje, maar in de grote mensen wereld wordt er 99,9% van de gevallen gewoon contant betaald.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:34 schreef Ciurlizza het volgende:
Het is algemeen bekend dat er meiden zijn die hun rijlessen in natura afrekenen
lekker boeiend, ik geef dr groot gelijk, lekker goedkoop, en die instructeur heeft het helemaal mooi gemaakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:12 schreef zhe-devilll het volgende:
JAH
toevallig een vrouw in de buurt die dat deed.
met volle verbazing hoorde ik DAT verhaal aan maar het is echt zo gebeurd
zij der rijbewijs en hij zijn neuckgerei gehad
ongelooflijk hoe diep kun je zinken..![]()
Niet contant, overgemaakt, maar heb idd gewoon betaald. Zo graag wilde ik dat rijbewijs niet, dat ik plat ga voor zo'n paffende, veel te zware kerel... En alle dames die ik ken die lessen of een rijbewijs hebben, doen/deden het ook gewoon door te dokken ipv te neuken...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 06:36 schreef FlyingFox het volgende:
Neen. Wellicht in jouw fantasiewereldje, maar in de grote mensen wereld wordt er 99,9% van de gevallen gewoon contant betaald.
Een collega van me kent een rij-instructeur en hij zegt dat best wel wat meiden af en toe wat lesuurtjes afrekenen in natura.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:59 schreef innovative het volgende:
[..]
Niet contant, overgemaakt, maar heb idd gewoon betaald. Zo graag wilde ik dat rijbewijs niet, dat ik plat ga voor zo'n paffende, veel te zware kerel... En alle dames die ik ken die lessen of een rijbewijs hebben, doen/deden het ook gewoon door te dokken ipv te neuken...
Afspreken voor een rijlesje dit weekend ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit zou voor mij nog wel een optie zijn, want ik vind rijlessen veel te duur.
* Checkt fotoboekquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:50 schreef webspider het volgende:
Afspreken voor een rijlesje dit weekend ?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:48 schreef Xennia het volgende:
Ik weet wel dat ik zo mijn examinator van mijn slagen heb overtuigd
Ja lieverd en dat ga je je klanten vertellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Aanbiedingen, maar ging hij er wel eens op in?
Och, hij vertelt ook over de aanbiedingen, dus waarom niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:59 schreef -DailaLama- het volgende:
Ja lieverd en dat ga je je klanten vertellen.
Daar zit wel een verschil in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Och, hij vertelt ook over de aanbiedingen, dus waarom niet?
Ik vind 't wel stoer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:02 schreef -DailaLama- het volgende:
Daar zit wel een verschil in.
Ik ga echt niet bij een rijinstructeur leren rijden waarvan ik weet dat hij soms meisjes matst door zich te laten verwennen ...
Gat-ver-dam-me.
Misschien moet ik in mijn vrije tijd maar eens rijlessen gaan geven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:01 schreef MouseOver het volgende:
Waarom denkt iedereen aan smerige oude kereltjes? Je hebt ook genoeg leuke jonge instructeurs. Ik zou het eerder vreemd vinden als die nooit die voorstellen kregen.
Is een optie. Al vrijetijdsbesteding hoeft het natuurlijk ook niet gelijk zo heel veel in harde cash op te leveren toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:11 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Misschien moet ik in mijn vrije tijd maar eens rijlessen gaan geven.
Juffrouw wat doet u nu?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, als die kerel lekker is, wil ik het voor 50 euro wel doen hoor. Met een lekkere kerel doe ik het zelfs gratis.
Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Inderdaad. Zijn hier jonge, lekkere rij-instructeurs aanwezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |