Daar zaten we zelf ook aan te denken jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:10 schreef _The_General_ het volgende:
Bluf even en zeg dat ze met een goed bod de domeinnaam kunnen overnemen? Van de opbrengst geef je een feestje voor je leden en zoek je een nieuwe domeinnaam
da is nog steeds geen brabants woord en de weldegelijk, dus je spreekt voor jezelf en niet voor de Brabandersquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:45 schreef Feestkabouter het volgende:
superdabier vind ik persoonlijk trouwens nog iets leuker dan superdebier (maar dat is misschien omdat ik in Brabant ben opgegroeid).
maar goed: ik neem aan dat ze daar precies evenveel problemen mee zouden hebben.
ik vin da brabants klinkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:21 schreef existenz het volgende:
[..]
da is nog steeds geen brabants woord en de weldegelijk, dus je spreekt voor jezelf en niet voor de Brabanders![]()
Als je nu nog de trema's en zo zou plaatsen zoals het hoortquote:
Bij mensen van boven de rivieren zit echt een steekje los..quote:
ik ben er opgegroeid, maar niet geboren, ben dus geen echte Brabander, en omdat in mijn thuissituatie geen Brabants werd gesproken of geschreven kan ik alleen maar aangeven wat ik Brabants vind klinken, maar qua spelling en accenten kan ik je dan helaas niet verder helpen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Als je nu nog de trema's en zo zou plaatsen zoals het hoort![]()
whehe die is wel coolquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
superdehoer ook wel een leuke, zijn allemaal nog vrij.
dat lijkt me ook een prima oplossing. ik den dat je hier mee moet beginnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:12 schreef freako het volgende:
Er heeft natuurlijk een prutser op het hoofdkantoor een tikfout gemaakt toen ie superdeboer.nl in wilde tikken..
Probeer Laurus uit te leggen dat het een fansite is. Dat het zo leuk is om te werken bij Super de Boer dat dat je er een site over bent begonnen. Stel ze voor dat je niet meer hun huisstijl kopieert. Zet bovenaan de site dat het niet de site van Super de Boer is (met een linkje naar superdeboer.nl erbij)
Niet doen!! Wanneer je dat doet geef je aan geen belang met de site te hebben, en dan kan sta je minder sterk mocht het tot een zaak komen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar zaten we zelf ook aan te denken ja
Alleen kunnen ze wat mij betreft de middelvinger krijgen mbt het domein
Zeg doe eens lief tegen BHFH.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:08 schreef Neolith het volgende:
BHFH aankuttopic?
Beetje je frustraties aan 't uitleven, jongen?
Er zijn wel degelijk rechtszaken beslist in het nadeel van de parodiezaak.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:22 schreef existenz het volgende:
Overigens heb je geen enkel probleem als jij kunt aantonen dat je domeinnaam een parodie is op de naam van Laures en Laures hier geen schade van kan ondervinden en dat zij deze merknaam niet geregistreerd hebben (Wat vast niet zal zijn).
Lijkt me een wijs besluit. Het is niet zinvol om het op de spits te laten drijven.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:45 schreef Reneej het volgende:
Ik heb zelf eerlijkgezegd geen zin om hierover een oorlog te gaan voeren met Laurus. Zoals ik het op dit moment zie, houden we dat domein gewoon, maar nemen we een ander logo en andere kleurstelling. Daarnaast kan er op de site nog een korte disclaimer in de trend van "deze website is geen wijze verbonden met laurus en blabla".
Mocht Laurus écht moeilijk gaan doen over de naam en het domein, dán mogen ze ons een goed bod doen vind ik.
Wacht nog maar even een paar daagjes af, dan kun je de nieuwe site aanschouwenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:55 schreef kevin85 het volgende:
Nog nieuws omtrent dit conflict ?
quote:Deze website is momenteel niet beschikbaar..
Meer nieuws volgt z.s.m.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:56 schreef poemojn het volgende:
Zoek eens beter met Googledan is het wel de 1e hit: Klik
Dat hangt er vanaf. Dit is zo te zien een beetje jolige site met wat foto's van een personeelsfeest erop. Dat heeft weinig met het bedrijf te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:33 schreef MartijnVV het volgende:
ALs het duidelijk een parodie is op mag je op de huisstijl lijken en op de naam.
Maar een personeelssite is geen parodie, de naam echter wel. De huisstijl is in dit geval denk ik niet parodierend, maar functioneel, en zal dus niet zomaar mogen
Dan zullen die schade toch echt aannemelijk moeten maken.quote:Ik zou ook even de arbeidscontracten erbij halen. Daarmee kunnen ze misschien ook wat. Er staan heel vaak in contracten bepalingen dat je je werkgever tijdens en na je baan niet mag schaden. Met zulke bepalingen kunnen ze ook wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |