Wij als vriendengroep en (oud)collega's hebben een site genaamd
www.superdebier.nl, al zo'n 5 jaar (eerst met allerlei gratis domeinnamen, en sinds 2 jaar ofzo als .nl )
Hierop staan allemaal foto's van personeelsfeesten e.d. en een forum. Bijna alle posters op dat forum zijn vrienden van elkaar en werk(t)en allemaal bij de Super de Boer.
Ik werk er niet meer, alleen was ik er vanavond, er was een telefoontje gekomen over de site. Laurus had de Super de Bier site voor het eerst in 5 (vijf!!!) jaar ontdekt en vond dat deze onmiddelijk down moest en dat we de domeinnaam moeten overhandigen.
Ten eerste vinden ze dat dit moet omdat volgens hun superdebier te hoog in de zoekmachines staat wanneer men zoekt op Super de Boer (heb zelf nog niet iets kunnen ontdekken ofzo, maarja) en dat we de huisstijl van Super de Boer gebruiken... Dat laatste is volkomen waar, en misschien hadden we dat eerst moeten overleggen.
Dat is bijvoorbeeld het logo enzo.
http://putfile.com/pic.php?pic=10/27915113250.gif&s=x10Nu heeft de webmaster de index.htm uit voorzorg maar down gehaald, om eerst maar eens uit te zoeken wat onze rechten zijn.
Dat ze het niet eens zijn met de kopie van de huisstijl kan ik inkomen, die willen we opzich wel veranderen... maar de domeinnaam overdragen? waarom zouden we dat doen? en heeft laurus recht op die naam?