Ach vanaf de oorlog tot aan de jaren zeventig zijn hele generaties geboren met rokende moeders dus overdrijven is ook een vak. Na de geboorte is passief meeroken veel gevaarlijker vor de baby dan dat de moeder tijdens de zwangerschap rookt iig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:54 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ze moeten zich toch echt verkeken hebben op tanja lijkt mij want het moet toch duidelijk zijn dat dat kind van haar echt wel heel wat meer risicos loopt dan een reguliere foetis. Ze gaan dat toch niet express doen he?
Dank je! Maar de kamer van het babykamertje gaat toch dicht neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Iets van 60% meer kans door sigarettenrook.
klik
Hebben mijn kinderen ook geluk gehad, zelfs mijn dochter is niet lesbies gewordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Google:
bij kinderen kan rook aandoeningen van de luchtwegen uitlokken of oorzaak zijn van wiegendood.
Bron:Medinet.
Het schijnt dus wel waar te zijn maar las ook dat het roken tijdens de zwangerschap een verhoogd risico inhoud.
Al een tijdje ja, weet niet hoe dat zo kwam want gisteravond wilde Rob hem nog een knal voor zijn kop gevenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:51 schreef Bocaj het volgende:
Hey, merken jullie nu ook dat Rob & Menn een gesprek hebben eindelijk met elkaar!
En zelf dat laatste hebben al die generaties overleefd. Sterkte generatie dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Ach vanaf de oorlog tot aan de jaren zeventig zijn hele generaties geboren met rokende moeders dus overdrijven is ook een vak. Na de geboorte is passief meeroken veel gevaarlijker vor de baby dan dat de moeder tijdens de zwangerschap rookt iig.
En ook nog door de ruit slaan............quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Al een tijdje ja, weet niet hoe dat zo kwam want gisteravond wilde Rob hem nog een knal voor zijn kop geven![]()
Ik ook niet en mijn zus ook niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:00 schreef area51 het volgende:
[..]
Hebben mijn kinderen ook geluk gehad, zelfs mijn dochter is niet lesbies geworden![]()
En roddelen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:02 schreef D.Rose het volgende:
Chantal: er zijn 2 dingen belangrijk in mijn leven, roken en feesten
OOk nog! en hij is toch ook al met sport bezig ergens??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:53 schreef schatje het volgende:
[..]
www.allevakantielanden.nl
Dat is z'n site. Haalt ie ook geld mee binnen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost weer te liegen dat hij niet op Tanja heeft gestemd
Hij heeft toch ook niet op Tanja gestemdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat lul je weer dom? Ga je pillen eens slikken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan iemand jou even rebooten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
En over twintig jaar vraagt iedereen zich verbijsterd af hoe al die zwangere vrouwen van nu gewoon doorgingen met vleeseten terwijl ze wisten dat het vol met hormonen zat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef style het volgende:
[..]
En zelf dat laatste hebben al die generaties overleefd. Sterkte generatie dus![]()
Hij heeft ook op Roel gestemd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou de statistieken van wiegendood wel is willen zien van de afgelopen jaren, het zal in die jaren dan veel hoger moeten zijn dan tegenwoordig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:57 schreef style het volgende:
[..]
Wat hebben al die kinderen uit de jaren 60 (toen roken nog gewoon was tijdens de zwangerschap) toch een geluk gehad.![]()
rebootquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Niks sterk, dat gezeik over roken is gewoon overdreven. Ik kan het roken door/in gezelschap van zwangere vrouwen en kinderen dan ook alleen maar toejuichen. Als je zo dom bent verdien je ook gewoon een ongevaarlijke hobbyquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:01 schreef style het volgende:
En zelf dat laatste hebben al die generaties overleefd. Sterkte generatie dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |