Ik las heel even pooierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij schijnt daar gastheer/portier te zijn!
Hij vertelt ook niks, alleen wat algemene dingen die iedereen wel eens gehoort heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat zijn bazen niet luisteren want hij mag echt niet veel vertellen![]()
Iedereen is gehersenspoeld door Chantal, een andere verklaring heb ik niet. Aan de andere kant is het ook geweldig als Tanja blijft en gewoon een rookvrij huis eist. Heerlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:41 schreef -Delta- het volgende:
Ik walg er gewoon van, dat iedereen hier wekenlang heeft gemekkert dat Tanja genomineerd moest worden.
Nu is ze genomineerd (zal niet snel weer gebeuren volgens mij) en nu wilt iedereen Rob eruit.
Ik kan er echt niet bij![]()
Ja ik snap dat Rob weg moet, maar kan dat niet 2 weken erna?![]()
Nee hoor, ze wil borstvoeding geven en dan is roken heel slecht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ontspan, gelukkig weten we ook hoe standvastig Tanja is
Dat duurt geen dag, en dan mogen er 3 per dag binnen
ik vond al dat er iets niet goed wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
De cameramensen zijn niet te best vandaag. Ze hebben heel vaak halve hoofden in beeld. Viel me vanmiddag ook al op
quote:
Nee ook nog nooit van gehoord, vraag Isa eens??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor, ze wil borstvoeding geven en dan is roken heel slecht.
Nu heeft ze nog dat al eerder besproken filter in haar lichaam![]()
Denk dat ze na een paar dagen om flesvoeding gaat vragen aan BB en dat Roel de rest van de moedermelk mag hebben![]()
Tabaklucht en wiegendood?? Iemand....................................?
Ze zijn zwaar aan weekend toe waarschijnlijk...Hoi Scanmanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
De cameramensen zijn niet te best vandaag. Ze hebben heel vaak halve hoofden in beeld. Viel me vanmiddag ook al op
Idd.quote:
De regie is al vast begonnen met de drankvoorraadquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Hoi Anzjiequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:47 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Ze zijn zwaar aan weekend toe waarschijnlijk...Hoi Scanman![]()
Slaap lekker Bquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd.
Lees morgen misschien wel wat hiermaa bedoelt werd.
Ik ga slapen, flinke hoofdpijn trusten.![]()
OOOHH een bijbaantje, dan is het niet zo erg dat hij het risico loopt om ontslagen wordtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:41 schreef area51 het volgende:
[..]
Als gastheer idd, is zijn bijbaantje bij zijn studie
Ja dat klopt. Iets van 60% meer kans door sigarettenrook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:46 schreef KRIBBET het volgende:
Tabaklucht en wiegendood?? Iemand....................................?
Ben bang dat hij dingen gaat vertellen die eigenlijk niet mogen alleen maar om een beetje beter met Rob om te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:45 schreef area51 het volgende:
[..]
Hij vertelt ook niks, alleen wat algemene dingen die iedereen wel eens gehoort heeft.
www.allevakantielanden.nlquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOOHH een bijbaantje, dan is het niet zo erg dat hij het risico loopt om ontslagen wordt![]()
Ze moeten zich toch echt verkeken hebben op tanja lijkt mij want het moet toch duidelijk zijn dat dat kind van haar echt wel heel wat meer risicos loopt dan een reguliere foetis. Ze gaan dat toch niet express doen he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Iets van 60% meer kans door sigarettenrook.
klik
Google:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:47 schreef area51 het volgende:
[..]
Nee ook nog nooit van gehoord, vraag Isa eens??
Wat hebben al die kinderen uit de jaren 60 (toen roken nog gewoon was tijdens de zwangerschap) toch een geluk gehad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Google:
bij kinderen kan rook aandoeningen van de luchtwegen uitlokken of oorzaak zijn van wiegendood.
Bron:Medinet.
Het schijnt dus wel waar te zijn maar las ook dat het roken tijdens de zwangerschap een verhoogd risico inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |