En de baby rookt er ook nog ff een binnen voordat het niet meer kanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:28 schreef Pinball het volgende:
Tanja rookt er snel nog 1 binnen nu het nog mag
Ik denk tot 04:38 ongeveerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:29 schreef regenworm het volgende:
23:30 forum wordt weer traag nog even en de server krijgt weer nachtrust.
Hoe lang gaat forum nu weer down
i got 2 words for ya:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
jaaaa, die heb ik een tijd geleden al is gehad van iemand maar was hem kwijt!
Dank je wel! Dat stemmetje is zo grappig![]()
![]()
(KRIBBET gaat even spelen)
Met die Amerikanen kun je alles verwachten als het om geld gaatquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:27 schreef style het volgende:
Dat van het hondje was een hoax dacht ik.
Wat er waar is van die masten weet ik niet. Daar komen we over 20 jaar waarschijnlijk pas achter
Als ik er nog eens naar kijk...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:28 schreef Pinball het volgende:
Tanja rookt er snel nog 1 binnen nu het nog mag
[afbeelding]
Ze is er trots opquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
Is dat nódig, die vieze blote pens van Tanja?
[afbeelding]
Teletekst pagina 430quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:17 schreef demins het volgende:
Het kabbelt maar door...
Mag ik even off-topic (als beginner)
Wat betekent TT?
Die masten zijn volgens mij allang niet meer nodig dus opruimen die zooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:30 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
]
Veel gemeenten weigeren nu die masten te bouwen. Het is een apart netwerk voor draadloos internet maar volgens mij is er ook alweer een nieuwe technologie
Je bedoelt denk ik WiFi (is al actief bij Mcdonalds en Cafés etc...) Iquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:30 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
]
Veel gemeenten weigeren nu die masten te bouwen. Het is een apart netwerk voor draadloos internet maar volgens mij is er ook alweer een nieuwe technologie
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
i got 2 words for ya:
BITE ME, BITE ME!
Weer zo'n kwaliteitspostquote:
Trots?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is er trots op
Ik vind het wel wat hebben trouwens.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef regenworm het volgende:
Grappig stream 3 spreekt tegen stream 4
Dat zei ze gisteren ook al. Waarschijnlijk denkt ze dat echt van zichzelf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben meestal heel standvastig, zegt Tanja....
(jaja.. ook die 2 keer toen ze zeker naar huis zougaan)
Van de site van Stichting Wiegedood..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:47 schreef area51 het volgende:
[..]
Nee ook nog nooit van gehoord, vraag Isa eens??
www.joecartoon.comquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had er ook nog 1 met een goudvis dacht ik, zal morgen is gaan zoeken.
Mijn kleine neefje heeft sinds gisteren een computer op zijn kamer met kabelinternet en die kan ik er wel blij mee maken![]()
Nou smaken verschillen......ik vind er geen reet aan die blote pens de hele dag, een waggelend mannenfiguur met een dikke bierpens lijkt het wel......de hele dag in te kleine kleren lopen maakt haar echt ordinair.......Er is zoveel mooie positiekleding , die ging ze van BigBrother bedelen tijdje terug.......ze wist toch dat ze dat huis in ging?! Waarom koop je dan niet wat fatsoenlijks.....of make-up om die blauwe rookkringen weg te camoufleren,of zowquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:34 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ze heeft een hele mooie buik vind ik
ff over die donwtime van het forum...dan allemaal naar de blog?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Trots?
Trots op een sportief lichaam, waar je hard op getraind hebt, OK.
Maar trots op een dikke pens omdat je je door een crackjunk hebt laten palen?
Ik vind het vreselijk vulgair staan.
Tanja zakt bij mij weer een paar puntjes.![]()
ik heb het ook niet over dr kleding want ik vind ook dat ze over een te kort shirt een van die buikbanden kan dragen of idd de super mooie kleding die ze gekregen heeftquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nou smaken verschillen......ik vind er geen reet aan die blote pens de hele dag, een waggelend mannenfiguur met een dikke bierpens lijkt het wel......de hele dag in te kleine kleren lopen maakt haar echt ordinair.......Er is zoveel mooie positiekleding , die ging ze van BigBrother bedelen tijdje terug.......ze wist toch dat ze dat huis in ging?! Waarom koop je dan niet wat fatsoenlijks.....of make-up om die blauwe rookkringen weg te camoufleren,of zow![]()
idd, lag dubbel vanmiddag :-)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
[BB] SC #426 Tijd voor de bestellingen
Kan me nog herinneren dat het jaren geleden allemaal gratis wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
www.joecartoon.com
staat er vol mee
Ik wou net posten "Inderdaad, het is godverdomme weer zover.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Forum word trager trouwens dus een downtime zit er denk ik aan te komen helaas
Omdat ze niet mogen rokenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:42 schreef wickie het volgende:
Waarom gaan die mensen naar bed, ze zijn niet bepaald aardig voor ons
....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nou smaken verschillen......ik vind er geen reet aan die blote pens de hele dag, een waggelend mannenfiguur met een dikke bierpens lijkt het wel......de hele dag in te kleine kleren lopen maakt haar echt ordinair.......Er is zoveel mooie positiekleding , die ging ze van BigBrother bedelen tijdje terug.......ze wist toch dat ze dat huis in ging?! Waarom koop je dan niet wat fatsoenlijks.....of make-up om die blauwe rookkringen weg te camoufleren,of zow![]()
nou wifi is gewoon draadloos netwerk hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik WiFi (is al actief bij Mcdonalds en Cafés etc...) I
De laatste twee dagen ging het nu ongeveer misquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wou net posten "Inderdaad, het is godverdomme weer zover." , maar de reply-pagina kwam razendsnel.
Zonder FOK! zou ik BB niets eens volgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
De laatste twee dagen ging het nu ongeveer mis![]()
![]()
Het is te hopen dat morgen tijdens het voetbal en het hoerenfeest alles blijft werken.
Zonder fok is het gewoon minder leuk![]()
![]()
Het gaat nu eens weer snel en dan een tijdje wordt het weer langzamer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:46 schreef KRIBBET het volgende:
Ik wilde net vragen wie er alvast een nieuwe topic gaat openen met een pakkende titel maar tegen de tijd dat we die kunnen gaan gebruiken zal het alweer licht zijn ben ik bang![]()
Vraag me af of we 0:00 uur wel halen met FOK!![]()
ik denk dat van Bommel morgen zegt: "ik heb een hoop kwalificatiewedstrijden meegemaakt, maar onder deze trainer was wel het kutste van allemaal. Deze trainer is nog te goedkoop voor de hoeren. een fantastische kutkwalificatiewedstrijd! "quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
De laatste twee dagen ging het nu ongeveer mis![]()
![]()
Het is te hopen dat morgen tijdens het voetbal en het hoerenfeest alles blijft werken.
Zonder fok is het gewoon minder leuk![]()
![]()
de regie van BB vind ik 10000% erger dan een nachtje geen fok.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zonder FOK! zou ik BB niets eens volgen![]()
De combinatie maakt het zo leuk
![]()
Maar ach, beide worden ons gratis aangeboden dus we mogen niet echt zeuren toch![]()
Een antenne is niet eens nodig hoor, paar weken geleden kreeg ik opeens een berichtje van een nichtje van mij, ze lagen met de boot ergens in Friesland en konden echt heel vaak internettenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:46 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
nou wifi is gewoon draadloos netwerk hoor
ookal zijn veel draadloze netwerken niet beveiligd en kun je met een goede antenne dus soms er gebruik van maken.
Hahaha... leuke draai aan de uitspraak van Linda. Het is wel jammer dat ze die niet hebben uitgezonden op tv... viel me wel mee dat ze haar blote kont lieten zien... in de internetuitzending.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat van Bommel morgen zegt: "ik heb een hoop kwalificatiewedstrijden meegemaakt, maar onder deze trainer was wel het kutste van allemaal. Deze trainer is nog te goedkoop voor de hoeren. een fantastische kutkwalificatiewedstrijd! "
Wat nou Van Bommel, lulletje!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat van Bommel morgen zegt: "ik heb een hoop kwalificatiewedstrijden meegemaakt, maar onder deze trainer was wel het kutste van allemaal. Deze trainer is nog te goedkoop voor de hoeren. een fantastische kutkwalificatiewedstrijd! "
Het is nog geen 12 uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het gaat nu eens weer snel en dan een tijdje wordt het weer langzamer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
de regie van BB vind ik 10000% erger dan een nachtje geen fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |