Alsof het mij aan mijn reet kan roesten dat jij hier het topic komt vervuilen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
HALLO FANS!
Jullie aller Versabommie is er wederom na een fucking hok vol visite...( waarom blijven ze altijd zo lang?!?)
Heeft ik nog wat gemist? Want de streamverslagen lazen vrij moeizaam van saaiheid!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat lul je weer dom? Ga je pillen eens slikken.
Origineel zijn is jouw sterkste punt wel he?quote:
Dank je wel (hier hoopte ik eigenlijk al opquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
http://www.wiegedood.nl/modules/content/index.php?section=100
ALSOALSOALSO Apk, niet zo onverschillig, ook jij bloeit helemaal op als da Versabom dit nederige forum aandoet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof het mij aan mijn reet kan roesten dat jij hier het topic komt vervuilen.![]()
ja maar ik doelde eigenlijk ook op de door crackroken vervuilde baarmoederquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Ach vanaf de oorlog tot aan de jaren zeventig zijn hele generaties geboren met rokende moeders dus overdrijven is ook een vak. Na de geboorte is passief meeroken veel gevaarlijker vor de baby dan dat de moeder tijdens de zwangerschap rookt iig.
Je moet een hamster ook niet in een magnetron zettenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En wat dacht je van al die stralingen van de magnetron? Die zijn echt niet goed voor je hoor![]()
(tenminste............... mijn hamster was er niet blij mee)
APK staat al gebukt klaar zodra jij inlogtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
ALSOALSOALSO Apk, niet zo onverschillig, ook jij bloeit helemaal op als da Versabom dit nederige forum aandoet!![]()
![]()
![]()
Doe je best om mij te overtuigen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
ALSOALSOALSO Apk, niet zo onverschillig, ook jij bloeit helemaal op als da Versabom dit nederige forum aandoet!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:19 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
ja maar ik doelde eigenlijk ook op de door crackroken vervuilde baarmoeder
en natuurlijk de labiele moeder die een gevaar voor d'r eigen kind zou kunnen betekenen
'Zware bank' staat volgend jaar in de Dikke Van Dale.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:19 schreef Rica het volgende:
Rob even zielig doen bij de jacuzzi. Het is een zware bank.
http://joecartoon.atomfilms.com/pages/microgerbil/quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:19 schreef style het volgende:
[..]
Je moet een hamster ook niet in een magnetron zetten![]()
De stralingen van umts masten schijnen ook heel gevaarlijk te zijn als ik de regionale kranten moet geloven.
ja dag, ben verdomme geen menno!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:20 schreef doka het volgende:
[..]
APK staat al gebukt klaar zodra jij inlogt![]()
Volgens Tanja waren de stralingen gevaarlijk en dat wilde ik wel is testenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:19 schreef style het volgende:
[..]
Je moet een hamster ook niet in een magnetron zetten![]()
De stralingen van umts masten schijnen ook heel gevaarlijk te zijn als ik de regionale kranten moet geloven.
Zie ook: snelkookpan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:22 schreef APK het volgende:
'Zware bank' staat volgend jaar in de Dikke Van Dale.![]()
jaaaa, die heb ik een tijd geleden al is gehad van iemand maar was hem kwijt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://joecartoon.atomfilms.com/pages/microgerbil/
ff w88 tot die geladen is ...
]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgens Tanja waren de stralingen gevaarlijk en dat wilde ik wel is testenZe had dus gelijk
![]()
Nee hoor, ben niet zo gek als die Amerikaanse vrouw (of was dat een verhaaltje?)
Dat van die masten geloof ik wel een beetje, ben blij dat ik ze hier niet heb in de buurt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |