quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:10 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand een cap gemaakt van die gaap van Roel....wat issie dan lelijk zeg..
Vrouwen kippenhokquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:23 schreef farceman het volgende:
he als Rob eruit gaat blijven er nog maar 3man over tegeover 7 vrouwen.....dat zal een ramp worden.....
oja johquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:22 schreef mazaru het volgende:
Roel lijkt wel een neger hier!
[afbeelding]
Gaan jullie flugel nu stom vinden als ik zeg dat ik die hele bevallingsstress eigenlijk best wel zie zitten.... Gezellig met z'n allen samen puffen en de minuten tussen de weëen opnemen... Gezellie saampjes hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vrouwen kippenhok![]()
Kortom nog een reden om Tanja eruit te sodemieteren![]()
ja je hebt gelijk echt een hele flauwe dagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is er weer weinig aan vandaag
ze hebben nu toch gewoon weer drank enzo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is er weer weinig aan vandaag
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:28 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
ze hebben nu toch gewoon weer drank enzo?![]()
Nee hoor, ik heb precies hetzelfde, miscchien wel omdat we vrouwen zijn..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gaan jullie flugel nu stom vinden als ik zeg dat ik die hele bevallingsstress eigenlijk best wel zie zitten.... Gezellig met z'n allen samen puffen en de minuten tussen de weëen opnemen... Gezellie saampjes hier![]()
Ja dat had ik net ook, maar nu werkt het weer alleen is het geluid een beetje klot, hoor te veel gesprekken door elkaar heenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:04 schreef Gert het volgende:
Weet iemand hoe het kan als stream 1 het gewoon doét, stream 2 een béétje, stream 3 helemaal niét en stream 4... weer wél!
Ik heb laatst een nieuwe videokaart gekocht.
En ook een camera een meter van Tanja af als het koppie zichtbaar wordt ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gaan jullie flugel nu stom vinden als ik zeg dat ik die hele bevallingsstress eigenlijk best wel zie zitten.... Gezellig met z'n allen samen puffen en de minuten tussen de weëen opnemen... Gezellie saampjes hier![]()
De boodschappen komen pas morgenavondquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:29 schreef Loedertje het volgende:
Ze hebben ook de boodschappen nog niet
gna gna gna
van mij mag ze der nu ook gewoon inblijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:29 schreef wickie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb precies hetzelfde, miscchien wel omdat we vrouwen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |