Nou, nou, dat wit staat hem heel erg goedquote:
nou het lig niet aan je videokaartquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:04 schreef Gert het volgende:
Weet iemand hoe het kan als stream 1 het gewoon doét, stream 2 een béétje, stream 3 helemaal niét en stream 4... weer wél!
Ik heb laatst een nieuwe videokaart gekocht.
Nee, da's de onderlaag van de onderlaag. Kán toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:05 schreef pu55y_camper het volgende:
Lieske had et over de onderlaag van de zwartebevolking?
Da's dubbelop toch?
graag gedaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:03 schreef Bocaj het volgende:
Moet steeds weer lachen om deze [afbeelding] avatar![]()
Voor onzinnige posters Clib 37 - Alleen voor leden. [Deel 492]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:04 schreef Gert het volgende:
Weet iemand hoe het kan als stream 1 het gewoon doét, stream 2 een béétje, stream 3 helemaal niét en stream 4... weer wél!
Ik heb laatst een nieuwe videokaart gekocht.
ja en ze studeert?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, da's de onderlaag van de onderlaag. Kán toch?
(alleen bedoelt die muts dat niet)
Ik probeer steeds de geluidjes te herinneren, weet nog dat die erg grappig warenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:03 schreef Bocaj het volgende:
Moet steeds weer lachen om deze [afbeelding] avatar![]()
Ja, maar de laatste tijd neemt het geklaag over streams een té grote plek in.quote:
Alsof dat Roel iets uitmaakt, ze is toch de liefste vrouw in het huis (als ze haar benen wijd doet)quote:
Dat was toch vorige weekquote:
Maar wel eerst flink wat drank er in gieten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alsof dat Roel iets uitmaakt, ze is toch de liefste vrouw in het huis (als ze haar benen wijd doet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |