ik denk dat van Bommel morgen zegt: "ik heb een hoop kwalificatiewedstrijden meegemaakt, maar onder deze trainer was wel het kutste van allemaal. Deze trainer is nog te goedkoop voor de hoeren. een fantastische kutkwalificatiewedstrijd! "quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
De laatste twee dagen ging het nu ongeveer mis![]()
![]()
Het is te hopen dat morgen tijdens het voetbal en het hoerenfeest alles blijft werken.
Zonder fok is het gewoon minder leuk![]()
![]()
de regie van BB vind ik 10000% erger dan een nachtje geen fok.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zonder FOK! zou ik BB niets eens volgen![]()
De combinatie maakt het zo leuk
![]()
Maar ach, beide worden ons gratis aangeboden dus we mogen niet echt zeuren toch![]()
Een antenne is niet eens nodig hoor, paar weken geleden kreeg ik opeens een berichtje van een nichtje van mij, ze lagen met de boot ergens in Friesland en konden echt heel vaak internettenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:46 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
nou wifi is gewoon draadloos netwerk hoor
ookal zijn veel draadloze netwerken niet beveiligd en kun je met een goede antenne dus soms er gebruik van maken.
Hahaha... leuke draai aan de uitspraak van Linda. Het is wel jammer dat ze die niet hebben uitgezonden op tv... viel me wel mee dat ze haar blote kont lieten zien... in de internetuitzending.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat van Bommel morgen zegt: "ik heb een hoop kwalificatiewedstrijden meegemaakt, maar onder deze trainer was wel het kutste van allemaal. Deze trainer is nog te goedkoop voor de hoeren. een fantastische kutkwalificatiewedstrijd! "
Wat nou Van Bommel, lulletje!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat van Bommel morgen zegt: "ik heb een hoop kwalificatiewedstrijden meegemaakt, maar onder deze trainer was wel het kutste van allemaal. Deze trainer is nog te goedkoop voor de hoeren. een fantastische kutkwalificatiewedstrijd! "
Het is nog geen 12 uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het gaat nu eens weer snel en dan een tijdje wordt het weer langzamer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
de regie van BB vind ik 10000% erger dan een nachtje geen fok.
Wat gaan we lekker weer ontopic, zijn het niet auto's dan wel antennesquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een antenne is niet eens nodig hoor, paar weken geleden kreeg ik opeens een berichtje van een nichtje van mij, ze lagen met de boot ergens in Friesland en konden echt heel vaak internetten![]()
Ze ging met een roeibootje het water op en binnen een straal van zo'n 50 meter van wat huizen was het meestal wel raak![]()
Veel mensen beveiligen het zo slecht want ze hoefde echt geen rare dingen uit te halen (ze is 12 jaar)
Ontopic: Ze zitten nog steeds in bad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat gaan we lekker weer ontopic, zijn het niet auto's dan wel antennes![]()
Lang leve draadloos internet, en domme mensen die het niet beveiligen. Laatst sliep ik in hotel met daarnaast gewoon appartementen, heb de gehele avond lekker kunnen internetten. Ik woon zelf in een appartementencomplex en heb ontvangst van 7 netwerken, bijna alle niet beveiligd. De buurvrouw klaagde over haar lage snelheid, dus op mn aanraden heeft ze het nu beveiligt en nergens meer last van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een antenne is niet eens nodig hoor, paar weken geleden kreeg ik opeens een berichtje van een nichtje van mij, ze lagen met de boot ergens in Friesland en konden echt heel vaak internetten![]()
Ze ging met een roeibootje het water op en binnen een straal van zo'n 50 meter van wat huizen was het meestal wel raak![]()
Veel mensen beveiligen het zo slecht want ze hoefde echt geen rare dingen uit te halen (ze is 12 jaar)
Het is wel weer leuk om gratis naar de streams te kijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ookgister en eergister ben ik maar dvdtjes gaan kijken, zit toch in het nacht-ritme en dat verander je niet zo snel
![]()
![]()
Maar ik ben wel blij dat beide dingen gratis te bekijken en te lezen zijn![]()
![]()
![]()
SSSSTTTT OFFTOPICquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:58 schreef wickie het volgende:
[..]
Lang leve draadloos internet, en domme mensen die het niet beveiligen. Laatst sliep ik in hotel met daarnaast gewoon appartementen, heb de gehele avond lekker kunnen internetten. Ik woon zelf in een appartementencomplex en heb ontvangst van 7 netwerken, bijna alle niet beveiligd. De buurvrouw klaagde over haar lage snelheid, dus op mn aanraden heeft ze het nu beveiligt en nergens meer last van.
Leuk hè, wonen in een flatquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:58 schreef wickie het volgende:
[..]
Lang leve draadloos internet, en domme mensen die het niet beveiligen. Laatst sliep ik in hotel met daarnaast gewoon appartementen, heb de gehele avond lekker kunnen internetten. Ik woon zelf in een appartementencomplex en heb ontvangst van 7 netwerken, bijna alle niet beveiligd. De buurvrouw klaagde over haar lage snelheid, dus op mn aanraden heeft ze het nu beveiligt en nergens meer last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |