Hij was toch dat slachtoffer met die voetbal wedstrijd ??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Levi van Kempen als Lars Damen (ONM #2163, DO. 01-12-2004)
Was Lars niet een slachtoffer van Gyman? Heeft ie zichzelf afgetuigd.![]()
Yep... van die club uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:27 schreef -Marlii- het volgende:
Hij was toch dat slachtoffer met die voetbal wedstrijd ??
Die niet kan voetballenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Yep... van die club uit Amsterdam.
Vond het ook niet echt geweldig stelletje samenquote:
Over 3 maandjesquote:Komt Niels niet meer terug ofzo????
Neuh, hier gelukkig nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:44 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kutontvangst op NL2. Het beeld is wazig en ik heb niet gedronken.
Hier was eerst het beeld wazig en toen was er helemaal geen signaal meer voor een paar seconden.quote:
Dat flutfeestje is toch niet het laatste wat we van Lisette krijgen te zien?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:42 schreef Markie-Mark het volgende:
Kijk ik maanden niet meer, val ik zo midden in het afscheidsfeestje van Lisette![]()
![]()
Je hebt Joost toch wel gezien hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Hier was eerst het beeld wazig en toen was er helemaal geen signaal meer voor een paar seconden.
Hier is NL1 regelmatig ruk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:44 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kutontvangst op NL2. Het beeld is wazig en ik heb niet gedronken.
Van hun samen zal dr wel niet meer inzittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat flutfeestje is toch niet het laatste wat we van Lisette krijgen te zien?!
Ik wil op z'n minst een afscheidsscène met Bettina en Lisette.![]()
Uhm, vorige week woensdag als ik me niet vergis. De dag dat Ilyas hoorde dat zn moeder was overleden, en Niels net de dag ervoor naar Afrika was vertrokkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:50 schreef Nano het volgende:
Welke dag (deze week) hebben Ilyas en Iris dan seks gehad? Ik had het namelijk gemist..
Dat wisten wel al.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:26 schreef pberends het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/008467.html
Shirina krijgt borstvergroting vergoed door ons belastinggeld.
wow, ik mis denk ik echt heel veelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Uhm, vorige week woensdag als ik me niet vergis. De dag dat Ilyas hoorde dat zn moeder was overleden, en Niels net de dag ervoor naar Afrika was vertrokken
gaafquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Déjà vu:
In de meest recente aflevering van CSI in de VS (#6.4 'Shooting Stars') draait het allemaal om de leden van een zelfmoordsekte die in de veronderstelling zijn dat ze tijdens een meteoorregen worden opgehaald door een ruimteschip van Orion.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Man van Orion...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |