Toen ze laatst te gast was bij Lijn 4 zei ze dat ze niet begreep dat ze haar in het kader van de verjonging hadden aangenomen en dat Bettina Berger jonger is. Ze heeft trouwens dezelfde hobby als Chris Zegers: racen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:00 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
shit hé, zij haalt het gemiddelde veel te rap omhoog
nou ja, als Jasper een peuter blijk te zijn, zijn we weer rond toch?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Toen ze laatst te gast was bij Lijn 4 zei ze dat ze niet begreep dat ze haar in het kader van de verjonging hadden aangenomen en dat Bettina Berger jonger is.
Ik dacht dat het om 7 uur begon ??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:35 schreef pberends het volgende:
Yeah, Oranje begint al om 19.30.
*Zucht* Joey....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat is best een leuke serie, zelfs dat Costa-kneusje doet het leuk
en dat meisje zou toch naar ONM komen??
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:30 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Gaat het nou echt zo'n Clearasilserie worden?
nee hij is mensquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef Nano het volgende:
Uit de ondertitel van Iwan kan ik opmaken dat Iwan homo is?
Vergeet Sam en Luna niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
zag tijdens de reclame van BB dat Victor dood is!!! da's wel verrassend
morgen toch maar even de herhaling kijken......
* Babette gaat Tamara Brinkman bellen voor naderende (dubbele?) begrafenis van Couwenberg Kids
Echt niet grappig !! Waarom vind niemand op het BNN ONM forum dat niet jammerquote:
Blijkbaar !! Alhoewel je die ook niet veel meer zag de laatste tijdquote:Krijgen we nu morgen ook nog het afscheid van Lisette?![]()
En niet zoon klein beetje ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:51 schreef Soldier2000 het volgende:
Je zag gewoon de ademsappel van victor bewegen toen hij 'dood' was
Omdat dat waarschijnlijk allemaal breezersletjes zijn die de hoogtijdagen van Victor niet hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Echt niet grappig !! Waarom vind niemand op het BNN ONM forum dat niet jammerVictor was geweldig !!
Heb ik ook allemaal niet gezien, maar ik vind um vanaf het begin dat ik hem zag geweldigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat dat waarschijnlijk allemaal breezersletjes zijn die de hoogtijdagen van Victor niet hebben meegemaakt..
daar draait alles toch om Iris, Kyra en... en.... Fucking Foppele [of all people] ?!?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
Waarom vind niemand op het BNN ONM forum dat niet jammer![]()
Ik d8 even dat tie hap zou zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En niet zoon klein beetje ookMaar hij knipperde ook met zn ogen
was best leuk geweest alssie opeens rechtop was gaan zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |