Echt niet grappig !! Waarom vind niemand op het BNN ONM forum dat niet jammerquote:
Blijkbaar !! Alhoewel je die ook niet veel meer zag de laatste tijdquote:Krijgen we nu morgen ook nog het afscheid van Lisette?![]()
En niet zoon klein beetje ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:51 schreef Soldier2000 het volgende:
Je zag gewoon de ademsappel van victor bewegen toen hij 'dood' was
Omdat dat waarschijnlijk allemaal breezersletjes zijn die de hoogtijdagen van Victor niet hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Echt niet grappig !! Waarom vind niemand op het BNN ONM forum dat niet jammerVictor was geweldig !!
Heb ik ook allemaal niet gezien, maar ik vind um vanaf het begin dat ik hem zag geweldigquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat dat waarschijnlijk allemaal breezersletjes zijn die de hoogtijdagen van Victor niet hebben meegemaakt..
daar draait alles toch om Iris, Kyra en... en.... Fucking Foppele [of all people] ?!?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
Waarom vind niemand op het BNN ONM forum dat niet jammer![]()
Ik d8 even dat tie hap zou zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En niet zoon klein beetje ookMaar hij knipperde ook met zn ogen
was best leuk geweest alssie opeens rechtop was gaan zitten![]()
Wat een verschil in cijfers zeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Zowel ONM als GTST braken gisteren het record van slechtst bekeken aflevering van dit seizoen.
ONM moest het doen met 382.000 kijkers en naar GTST keken niet meer dan 1.198.000 kijkers.
Gebeurde er eindelijk wat belangrijks in ONM, kijkt er geen hond.
Ik dacht eerder aan Hillard.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:15 schreef DeTolk het volgende:
komt wel in "Laat ze maar lachen" De scene dat Victor a la Arnie (GTST) opeens rechtopzit in dat bed.
Tja, alles wat ouder dan 45 jaar is komt er bij BNN niet meer in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:13 schreef Rodney1988 het volgende:
Hoe kunnen ze de dokter van ALLES nou weer dood laten gaanweer een foutje van BNN
Er is nog hoop dus!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dokters van nix nu ook in Italiaanse soap:
'Dode man' loopt weer rond
Misschien komt Serge Johannes van M. nog terug, maar dan wel onder een andere naam, geheel in de "stijl" van BNN.quote:
Z'n tweelingbroer Johannes Serge is ook goed!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Misschien komt Serge Johannes van M. nog terug, maar dan wel onder een andere naam, geheel in de "stijl" van BNN.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
Misschien komt Serge Johannes van M. nog terug, maar dan wel onder een andere naam, geheel in de "stijl" van BNN.
Hij mag ook terugkomen als tweelingzus Saskia, de nieuwe vriendin van JP.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:59 schreef soapie het volgende:
Z'n tweelingbroer Johannes Serge is ook goed!!!!![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:57 schreef -Marlii- het volgende:
Whaha, morgen krijgen we de wedstrijd Nederland - Huppeldepup te zien![]()
het was er oranje, en nu is op vrijdag de afl van woensdag snappie ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |