Wat een verschil in cijfers zeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Zowel ONM als GTST braken gisteren het record van slechtst bekeken aflevering van dit seizoen.
ONM moest het doen met 382.000 kijkers en naar GTST keken niet meer dan 1.198.000 kijkers.
Gebeurde er eindelijk wat belangrijks in ONM, kijkt er geen hond.
Ik dacht eerder aan Hillard.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:15 schreef DeTolk het volgende:
komt wel in "Laat ze maar lachen" De scene dat Victor a la Arnie (GTST) opeens rechtopzit in dat bed.
Tja, alles wat ouder dan 45 jaar is komt er bij BNN niet meer in.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:13 schreef Rodney1988 het volgende:
Hoe kunnen ze de dokter van ALLES nou weer dood laten gaanweer een foutje van BNN
Er is nog hoop dus!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dokters van nix nu ook in Italiaanse soap:
'Dode man' loopt weer rond
Misschien komt Serge Johannes van M. nog terug, maar dan wel onder een andere naam, geheel in de "stijl" van BNN.quote:
Z'n tweelingbroer Johannes Serge is ook goed!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Misschien komt Serge Johannes van M. nog terug, maar dan wel onder een andere naam, geheel in de "stijl" van BNN.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
Misschien komt Serge Johannes van M. nog terug, maar dan wel onder een andere naam, geheel in de "stijl" van BNN.
Hij mag ook terugkomen als tweelingzus Saskia, de nieuwe vriendin van JP.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:59 schreef soapie het volgende:
Z'n tweelingbroer Johannes Serge is ook goed!!!!![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:57 schreef -Marlii- het volgende:
Whaha, morgen krijgen we de wedstrijd Nederland - Huppeldepup te zien![]()
het was er oranje, en nu is op vrijdag de afl van woensdag snappie ??quote:
GTST gaat voor... Wordt het nog herhaald?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:03 schreef -Marlii- het volgende:
Dominique van Vliet in Vinger aan de pols, over bn'ers die wat voor andere kinderen doen
Ned 2
Dat niet, maar Aram is wel leuker als Chris !! Vraag me iedere x af hoe Aram dat gespeeld zou hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:05 schreef soapie het volgende:
Ik vind trouwens Chris 2 het helemaal niet slecht doen!!
Aram trekt steeds dezelfde gekke bek, ik vind hem vervelend worden zo langzamerhand...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat niet, maar Aram is wel leuker als Chris !! Vraag me iedere x af hoe Aram dat gespeeld zou hebben![]()
Uhm, zou ik zo niet weten eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
GTST gaat voor... Wordt het nog herhaald?
Vond um met dat gedoe met Victor enzo steeds leuker wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:07 schreef soapie het volgende:
Aram trekt steeds dezelfde gekke bek, ik vind hem vervelend worden zo langzamerhand...
Aram is wat pinniger, wat spitser, zowel qua uiterlijk als ook de uitspraak.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:06 schreef -Marlii- het volgende:
Dat niet, maar Aram is wel leuker als Chris !! Vraag me iedere x af hoe Aram dat gespeeld zou hebben![]()
Precies !! En daarom is Aram leukerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Aram is wat pinniger, wat spitser, zowel qua uiterlijk als ook de uitspraak.
Edgar Wurfbainquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:18 schreef pberends het volgende:
Die Kurt Kobain ofzo is geen slechte vervanger, maar ik heb sowieso een hekel aan vervangers dus doe Aram maar weer, die overigens wel een stuk beter was. Vervangers zijn gewoon ongeloofwaardig.
What's in tha name.quote:
Klopt. Gelukkig is het maar voor 3 weken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
Aram is wat pinniger, wat spitser, zowel qua uiterlijk als ook de uitspraak.
Ik denk dat Frommel Sr. zijn eigen vrouw heeft opgeknoopt...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Klopt. Gelukkig is het maar voor 3 weken.
Dat pianoleraarverhaaltje (ik geloof er trouwens geen snars van) deed me denken aan die foute pianoleraar (Elmer de Bock) in Goudkust.
Heb het voor je hoor, ALS je het nog zou willen zien?!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
GTST gaat voor... Wordt het nog herhaald?
Klopt ook geen hol van dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:45 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik denk dat Frommel Sr. zijn eigen vrouw heeft opgeknoopt...
Hey! W8 's ff! Frommel Jr. zei toch dat het verhaal over zijn moeder uit The Staircase kwam? En nu blijkt het echt te zijn? Iemand een idee?
Hij is vorig seizoen (1, 9 en 10 december 2004) ook al te zien geweest in de rol van Lars Damen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:02 schreef Nano het volgende:
Levi is toegevoegd aan de cast op ONM.tv
En wie was dat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij is vorig seizoen (1, 9 en 10 december 2004) ook al te zien geweest in de rol van Lars Damen.
Ik geloof een patiënt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:54 schreef Nano het volgende:
En wie was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |