dan is ie dus niet slecht, en kunstenaar was vrouwelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:15 schreef Yildiz het volgende:
je bent kunstenaar?
(werkte van de week [14.gif] )
Mazzelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ga weer mijn mannetje vervelen![]()
Night ya all![]()
![]()
Nee, maar wil jij wat van me drinken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:21 schreef -Marjo- het volgende:
Weet jij misschien hoe laat het is???
Gatver!!! Sterkte met harken...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
En ik ben een flinke hoeveelheid programma's kwijt
Raid-5 crashte vanmiddag, met 2 (van de 4) schijven tegelijk. Nu kan ik de hele zooi weer opnieuw bij elkaar gaan harken, zo'n 130-150GB aan installatie programma's, keys, etc
Oei.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
Raid-5 crashte vanmiddag, met 2 (van de 4) schijven tegelijk. Nu kan ik de hele zooi weer opnieuw bij elkaar gaan harken, zo'n 130-150GB aan installatie programma's, keys, etc
Oops, dat is ff minder, weekend is al gevuld dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef RonaldV het volgende:
De foto's staan gelukkig op separate harde schijven, op verschillende PCs, en niet op de server.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oei.
* Shark.Bait gaat meteen backups maken van zijn foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |