Nog makkelijker ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:55 schreef mordradead het volgende:
ik noemde peristillus altijd peri maarja het maakt mij niet uit, vanaf nu boycot ik hem gewoon
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:01 schreef Tomasso het volgende:
Postopkriktopic.
Slotje.
Zo zijn de regels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bernie en ik zijn tof.
van de vorige moderators mochten we niet meer baggeren in de slowchat, onder het nieuwe bewind is er zelfs een nintendo slowchatquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:02 schreef PeRi het volgende:
Ey ik mocht baggeren van Peer.
En daar is het toch een SC voor, voor al het gepietlut wat nergens thuishoort.
lolquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:13 schreef mordradead het volgende:
ik heb een goed oog voor anti-nintendo personen, die pure haat... die straalt gewoon van het scherm af
hele grote tv kopen en er allemaal achter zettenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:13 schreef Cutie het volgende:
Nu we toch allemaal vaag aan het kletsen zijn...ik zit met een probleem.
Wie weet er een goede manier om al je consoles netjes op te bergen, vlak bij je tv, maar wel zodat ze toch speelbaar blijven?
officieel geen V&A hier in GAM, maar omdat ik dat maar een vervelende policy vind, wil ik dat gaan veranderen in de FAQ. Iig het magquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:42 schreef Thomper het volgende:
Goedendag, ik zie in totaal vier verschillende avatars in de slowchat. Dat gaat al weer goed hier.
Ik heb een ps2quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:55 schreef rockstah het volgende:
Who cares, battle.net
Koop een console ofzo.
watskebizzibizzieburt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:55 schreef capibar het volgende:
whe......
Heb je meegedaan dan? :xquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:34 schreef Cutie het volgende:
Thomper....
Ikke ikke ikke!
En ik beloof dat ik 'm aan m'n kleine nichtje van net 1 jaar geef. Foto's post ik ook!
Zit je weer te spammenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:51 schreef Thomper het volgende:
Bedankt voor het complimentje, leuk om te horen.
Binnenkort waarschijnlijk een Fifa 06 prijsvraag.
Ach, FOK!games heeft genoeg bezoekers, dus ik hoef niet apart te spammenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:57 schreef Cutie het volgende:
Spannend!
Roy, je mag best meespammen hoor!
die hebben allemaal een kater van de vochtachtige substantie bestaande uit onder andere hop en alcohol.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:52 schreef mordradead het volgende:
inderdaad en waar is het kliekje gebleven
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.fat-pie.com/spoilsminus1.html
1 2 | Forbidden You don't have permission to access /spoilsminus1.html on this server. |
ik gebruik die van mij om er [een vochtige substantie van onder andere alcohol en hop] in op te bergen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:40 schreef peristilius het volgende:
Ikea meubelen zijn perfect om consoles in op te bergen.
je mag wel wat letters lenen: i e equote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:21 schreef mordradead het volgende:
ik ga vanavond voetbal kijken onder het genot van een b . . r t j .
Truequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:05 schreef Khadgar het volgende:
Wat een ontieglijk nutteloos nietszeggend kuttopic is dit eigenlijk zeg.
Een slowchat waar gewoon niks zinnigs in gezegd wordt. Ik pleit voor een voortijdig einde van dit gedrocht.
Mag je wel iets anders doen dan Ned - Tsj kijken dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:10 schreef PeRi het volgende:
Wat gaan jullie vanavond allemaal doen?
die heb ik wel, alleen heeft mijn broer de controllers uitgeleendquote:
een thema-feestje: back to the nineties, met nadruk op de muziek van de kalende mannen met hun uiterst geïnspireerde muziek.. Maar ik verwacht dat er nog wel wat échte muziek gedraaid gaat worden..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:10 schreef PeRi het volgende:
je hoeft niet op dit topic te klikken hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:11 schreef Khadgar het volgende:
Me zitten irriteren aan onder andere dit kuttopic, tot ik eindelijk de laptop uitpleur en op m'n bed wat tv ga liggen kijken.
Uit, en daarna waarschijnlijk met een dronken kop dit topic volspammen. Bereid je maar vast voorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:10 schreef PeRi het volgende:
Ik ga ook nog wel uit, maar als ik je gespam ziequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef rockstah het volgende:
[..]
Uit, en daarna waarschijnlijk met een dronken kop dit topic volspammen. Bereid je maar vast voor
Vlakbij het muziekcentrum in Utrechtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:40 schreef rockstah het volgende:
Ja...
Waar werk je eigenlijk? Ook in Amsterdam?
ja keus is vrij makkelijk eigenlijk, station hier is 15 minuten lopen en bij mijn werk maar 2 en mijn abo wordt volledig vergoed door mijn werkquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:47 schreef rockstah het volgende:
Koop gewoon een Opel Kadett
ok, een tvp dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:18 schreef rockstah het volgende:
Er komt hier niemand van boven de 20
En maar goed ook.
Je hebt niet lopen baggerenquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:44 schreef rockstah het volgende:
Same here, alleen dan the village gekeken. Wat een kutfilm
Die kleur blauw staat je goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:51 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
ok, een tvp dan.
En nu de stad in.
hij zal vast wel goed zijn, maar we waren gewoon te dronken....quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:44 schreef rockstah het volgende:
Same here, alleen dan the village gekeken. Wat een kutfilm
owja... is dat zo???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:18 schreef rockstah het volgende:
Er komt hier niemand van boven de 20
En maar goed ook.
ik vond die film echt baggerquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:34 schreef capibar het volgende:
[..]
hij zal vast wel goed zijn, maar we waren gewoon te dronken....
we zaten de hele tijd te lachen om die director homo ofzo...
Was je hier ook nog een beetje dronkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:32 schreef capibar het volgende:
whaaaa ik ben brak, ik lag om half zevn ofzo in bed![]()
geen idee....quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was je hier ook nog een beetje dronken![]()
Ik heb dat wel heel erg vaakquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:55 schreef capibar het volgende:
[..]
geen idee....
maar ik kon echt niet slapen, ik was echt niet moe....
ik ben volgens bij ergens vanaf getieft, want mijn kont doet pijn![]()
ik herinnerde me net dat ik iets van wodka met energy drink heb gedronken...quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb dat wel heel erg vaak
of heel er vaak.....
naja de laatste keer ook, ik kwam gewoon nog bezopen naar beneden![]()
laat die gast maar, hij is waarschijnlijk ongesteld.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:44 schreef Lexie het volgende:
Khadgar, wat ben je ook een piem0l. Alsof je je entertaiment uit het GAM SC-topic moet halen. Er alleen een beetje tegen schoppen is ook zo lame, dus probeer het te verbeteren of kom er gewoon niet meer
.
d'oh! drink dan ook gewoon bierquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:39 schreef capibar het volgende:
[..]
ik herinnerde me net dat ik iets van wodka met energy drink heb gedronken...
10 flesjes ofzo, dus dat zal er wel inhakken![]()
dat heb ik ook gedronken, sjaak, maar we deden rondjes, dus het ging om en om...quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:04 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
d'oh! drink dan ook gewoon bier![]()
dat was het dus...quote:In tegenstelling tot veel andere shooters heeft Vluggertje een alcoholpercentage van 14,9% waardoor het ook zeer populair is bij het grotere, meer volwassen publiek.
absint heet hetquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:48 schreef HomerJ het volgende:
Mietje![]()
Ik heb afgelopen vakantie pure Absinth's gedronken, varierend van 70 tot 82 % alcohol. Dat is serieus niet cool spul, branderig gevoel je in je slokdarm![]()
14 %quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:38 schreef capibar het volgende:
[..]
dat was het dus...
wist ik veel dat dat spul 14% was![]()
ik heb het publiek flink opgezweept en een slechte tijd neer gezetquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:43 schreef MMaRsu het volgende:
Haha doe jij ook mee? Vriend van me die hier gisteravond tot 4 uur was doet ook mee.
Hehe tof man, hoe was het verder? Was je erg brak?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb het publiek flink opgezweept en een slechte tijd neer gezetvolgend jaar toch maar wel trainen
Ik dacht ik kom het even melden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:55 schreef mordradead het volgende:
nou en
je bent net ietsje te laatquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:31 schreef Roi het volgende:
Hierbij wens ik iedereen nog een fijne ramadan![]()
Kon dat nog maar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:57 schreef rockstah het volgende:
verander dan meteen je nick
Damnit, ctrl+f op slowchatquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:16 schreef peristilius het volgende:
[GAM SC] Nu ook met fangirls.
Zocht je deze?
Dat krijg je als je een vrouw een topic laat openen.quote:
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
En, gebeurt er hier nog wat?
Sinds jij en Spek weg zijn gegaan is hier niet veel meer te beleven wa?quote:
Vroegahquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinds jij en Spek weg zijn gegaan is hier niet veel meer te beleven wa?
Toen 3D nog niet gebruikt kon worden en er niet meer dan 4 knoppen op een controller zaten...quote:
Toen Bastard, Chocobo, Strol, etc de scummbar nog bezochten...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toen 3D nog niet gebruikt kon worden en er niet meer dan 4 knoppen op een controller zaten...
Dat is nooit geweest volgens mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Toen Bastard, Chocobo, Strol, etc de scummbar nog bezochten...
quote:Op donderdag 28 augustus 2003 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga geen nieuws poster worden...
He, daar sta ik ook nog te zwaaienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:32 schreef Tain het volgende:
Niet?
The Scumm Bar [Het GAM Café] Deel 2
lijst met sc's uit De SCUMM bar (GAM Slowchat)
Nostalgiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:32 schreef Tain het volgende:
Niet?
Dit is trouwens geweldig. Allemaal dat gamesnieuwsposter-op-de-FP-idee bashen en een jaar later FOK!games opgestart.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:32 schreef Tain het volgende:
Niet?
Compleet ander verhaal natuurlijk. De FP is er niet geschikt voor, een aparte subsite voldoet prima.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:15 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Dit is trouwens geweldig. Allemaal dat gamesnieuwsposter-op-de-FP-idee bashen en een jaar later FOK!games opgestart.
IDDquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:15 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Dit is trouwens geweldig. Allemaal dat gamesnieuwsposter-op-de-FP-idee bashen en een jaar later FOK!games opgestart.
WTFquote:
en is vervolgens dubbel frisss gaan bestellen in de horecaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:52 schreef HomerJ het volgende:
Hij heeft ontdekt dat er mooie vrouwen op deze aarde lopen
Zelfs toen werd de slowchat al gevuld door een paar baggeraars.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:32 schreef Tain het volgende:
Niet?
Ze zijn rayman een beetje aan het verneuken enzo, en ik speel het niet zo veel meer. Daarnaast heb i kde laatste paarjaar gemerkt dat er veel betere spellen zijn dan Raymanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:47 schreef Lexie het volgende:
Wat is er dan met je Raymanliefde gebeurd?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:15 schreef Vagere_Hein het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tss, ze zitten gewoon allemaal stiekem te lurken hier. En maar kritiek hebben he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:23 schreef Lexie het volgende:
de gamecube zuigt best wel nu ik erover nadenk, er zijn echt maar een handjevol goeie spellen voor uitgekomen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:16 schreef mordradead het volgende:
ze proberen ons weg te pesten maar ze rotten allemaal maar op naar de nintendo slowchat met nintendo fans die niet eens 4 nintendo apparaatjes thuis hebben staan
op de ps2 en xbox zijn heel wat meer goede spellen uitgekomen, mede door de third party supportquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:31 schreef Khadgar het volgende:
Ach, hetzelfde geld voor de Xbox. Outrun 2 is het enige fatsoenlijke spel op dat ding. En op de PS/2 is Wipeout 2097 de enige titel die me ooit kon boeien.
Niet eenschquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:31 schreef Khadgar het volgende:
Ach, hetzelfde geld voor de Xbox. Outrun 2 is het enige fatsoenlijke spel op dat ding. En op de PS/2 is Wipeout 2097 de enige titel die me ooit kon boeien.
Wat speel je dan als je niets leuk vindt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:31 schreef Khadgar het volgende:
waarom heb je je DS verkocht? naar mijn idee moeten de games nog een beetje komen.. Ik ga ooit nog wel een DS halen, online spelen lijkt me echt wel gaafquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:31 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb me DS ook verkocht, me cube staat op de kast en ik speel vollop om me PSP & Xbox. Terwijl ik vroeger een nintendo-fan was(fanboy is te groot woord). Ik heb het licht gezien
komen maar 2 spellen voor de ds die ik wel wil hebben, beetje weinig eigenlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:58 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
waarom heb je je DS verkocht? naar mijn idee moeten de games nog een beetje komen.. Ik ga ooit nog wel een DS halen, online spelen lijkt me echt wel gaaf![]()
Pauper... Allemaal! Heidenen! Demonen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:53 schreef rockstah het volgende:
Ik koop geen DS want er zit geen mp3 spelert in
Daar was nog een heel leuk plaatje van gemaakt door Chocoboquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:18 schreef rockstah het volgende:
Studeer je nog steeds? Ik snap echt niet hoe je aan al dat geld komt
Werk. Al moet ik nu ook zuinig aan gaan doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:18 schreef rockstah het volgende:
Studeer je nog steeds? Ik snap echt niet hoe je aan al dat geld komt
geef het geld nou maar uit aan bier.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:53 schreef rockstah het volgende:
Ik koop geen DS want er zit geen mp3 spelert in
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:57 schreef capibar het volgende:
[..]
geef het geld nou maar uit aan bier.
vochtsah is best wel ziek trouwens, hij heeft 2 sixpacks naast zijn pc staan, zodat hij niet hoeft te lopen als hij 's middags of 's ochtends zin in bier heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wijze woorden.
Al gaat het dan wel erg hard.Euroshopper
Ah, da's zeker het nieuwste spel: 'iedereen kan beweren en bewijzen.' Van Ravensburger.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:14 schreef rockstah het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tss, ze zitten gewoon allemaal stiekem te lurken hier. En maar kritiek hebben he?
Buiten BG&E heeft ie ook niet veel bijzonders gedaan ist wel?quote:
psssssst Raymanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Buiten BG&E heeft ie ook niet veel bijzonders gedaan ist wel?
Raymanquote:
Nietquote:
Wtf Rayman ava geruild voor Sawquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet
Deze heeft een te mooie geschiedenis
en een te mooie postcount
Saw is tofffffquote:
vijf euro dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De waarde van dit account is niet in getallen uit te drukken![]()
Omdat ik het ding totaal niet aanraakte, ik gebruikte hem alleen als zaklamp(met behulp van backlight) Games waren leuk voor een paar dagen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:58 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
waarom heb je je DS verkocht? naar mijn idee moeten de games nog een beetje komen.. Ik ga ooit nog wel een DS halen, online spelen lijkt me echt wel gaaf![]()
Wanneer heb jij geen geld nodig?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:43 schreef mordradead het volgende:
ik heb geld nodig jongens, stort maar even wat
dan ga je toch limonade verkopen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:43 schreef mordradead het volgende:
ik heb geld nodig jongens, stort maar even wat
dan moet je je benen maar afhakken en gaan bedelen..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:11 schreef mordradead het volgende:
ik heb geen geld meer om investeringen te doen
ik heb een idee dat de verkoop van een andersoortige vloeibare substantie met alcohol en hop iets beter verkoopt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:09 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
dan ga je toch limonade verkopen?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:22 schreef mordradead het volgende:
tof dat je dat aan mij geeft man
Maar dan komt er weer accijns op enzo hehquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:09 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb een idee dat de verkoop van een andersoortige vloeibare substantie met alcohol en hop iets beter verkoopt.
niet altijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar dan komt er weer accijns op enzo heh
Absint is sinds een tijdje weer legaal in Nederland he? Moet ik ook eens een flesje van zien te scoren.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar dan komt er weer accijns op enzo heh
BAH!
Nou HOmerJ, ik las da t je laatst absint hebt genuttigdWat zijn je ervaringen
![]()
http://www.absint.nl/quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ken absint niet. Waar te halen, hoeveel procent, waar smaakt het naar, en hoe duur
.
Alcohol percentage van rond de 60%, anijs drank, alleen geen idee waar je het kan krijgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ken absint niet. Waar te halen, hoeveel procent, waar smaakt het naar, en hoe duur
.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Absintquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:57 schreef MMaRsu het volgende:
.
whe...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:42 schreef Roi het volgende:
Vandaag nog een foldertje in me handen gedrukt gekregen van een paar hippies op de dam die aan het demonstreren waren tegen Benetton.
United Colours of Collonisation
Ze onderdrukken ergens Indianen in Chilli/Peru/Argentinie en nu willen ze daar ook goud gaan zoeken terwijl 83% van de bevolking daar tegen isquote:
En je bent niet met ze mee gegaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:23 schreef Roi het volgende:
[..]
Ze onderdrukken ergens Indianen in Chilli/Peru/Argentinie en nu willen ze daar ook goud gaan zoeken terwijl 83% van de bevolking daar tegen is. En de regering negeert het ook gewoon
![]()
Poesjesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:32 schreef mordradead het volgende:
gofter, ik zit een beetje tv te kijken met laptop op m'n schoot, komt die poes hier ineens ligen met hoofd op touchpad
Ik kwam al net uit de Bijenkorf dus ik had er geen zin meer inquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
En je bent niet met ze mee gegaan?
Heb je geen geweten?
ja, iedereen zit maar de hele tijd te bitchen over die greenpeace hippies, maar tegen de tijd dat de wereld een nucleaire bouwput is janken ze wel anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:17 schreef peristilius het volgende:
Hippies zijn relaxed, af en toe alleen een beetje paranoïde ofzo.
Alles is slecht. De regering is slecht! En ondertussen maar bomen knuffelen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:50 schreef mordradead het volgende:
laten we allemaal greenpeace hippie worden
nu roken alleen rappers en VMBO'ers nog maar wietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:02 schreef peristilius het volgende:
Ik zou willen dat iedere jongere weer gewoon hippie was. Vroegah was alles veel mooier, jammer dat ik dat niet heb meegemaakt.
Toen had je nog echte protesten en kraakacties enzo. nu is het gewoon slappe hap.
Niet, ik doe VWO.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:04 schreef capibar het volgende:
[..]
nu roken alleen rappers en VMBO'ers nog maar wiet![]()
Een moderapper?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:22 schreef Roi het volgende:
Je bent wel een mod..
Peace, restecpquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Yo, Yo, Yo, ik doe het VWO
maar ik blow zit op de V van het MBo
het enige wat ik hoor ik hoor is een klepper ben ik nu een echte rapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |