abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31267107
Van een vriend gekregen terwijl ik geen PSP heb. Is dus nog niet op gespeeld, doosje is nog maar 1 keer opengeweest om de handleiding te checken. Ofwel: zo goed als nieuw, winkelstaat. Ik wil dus maar eens beginnen met een richtprijs van 40 euro inclusief, aangezien winkelprijs 44 is.

Ruilen tegen DS/GBA/GC games kan ook.
pi_31268109
Je kunt in de winkel drie spellen kopen voor de prijs van twee. De prijs is dan wel iets hoger (50 euro). Je betaald dan dus 33 euro per spel. Aangezien jouw spel niet nieuw is (open=open) bied ik je 25 euro inclusief verzendkosten. Dit lijkt me een redelijk bod...
Laat het maar even weten als je akkoord bent.

Ik heb ook nog Mario Kart liggen voor de GBA. Misschien dat je doorvoor wilt ruilen?

[ Bericht 13% gewijzigd door dahei op 07-10-2005 22:18:01 ]
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_31268250
De FRS actie? Die duurde tot afgelopen maandag, dus die is voorbij. Oh, en spelletjes in de winkel zijn ook haast nooit open, de meeste winkels als FRS halen hem uit de seal om disc etc eruit te halen.

25 euro staat genoteerd, maar ik wacht nog even. Die FRS actie is namelijk voorbij.
pi_31268311
Ik zag net je edit pas: Mario Kart voor GBA niet, aangezien ik de game al heb, plus dat die al een jaar of 4-5 oud is.
pi_31268327
quote:
Die FRS actie is namelijk voorbij.
Hier niet hoor! Er stond inderdaad vorige week nog dat het tot 3 oktober zou gelden, maar in Den Haag (Centrum naast 2e kamer) is hij verlengd.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_31268349
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:20 schreef Thomper het volgende:
Ik zag net je edit pas: Mario Kart voor GBA niet, aangezien ik de game al heb, plus dat die al een jaar of 4-5 oud is.
Geen probleem, ik hoor het wel!
pi_31268882
Zal dan wel iets speciaals zijn voor de FRS utrecht, want op de site (www.frs.nl) is niks meer van de actie te vinden, en toen ik vanmiddag bij de Eindhovense FRSen was (drie in het centrum) had geen van allen nog reclame ervoor.
pi_31270761
Bied ¤30 incl.
pi_31274093
Ruilen voor Metal Gear Acid (Amerikaanse versie)?
pi_31277223
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:47 schreef sander_kok het volgende:
Bied ¤30 incl.
Genoteerd, ik wacht nog eventjes.
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:15 schreef NutKees het volgende:
Ruilen voor Metal Gear Acid (Amerikaanse versie)?
quote:
Van een vriend gekregen terwijl ik geen PSP heb
pi_31284048
Advertentie staat nu ook op M-Gaming, PSPParty, en PSPOnly.
pi_31290372
35 euro geboden op M-Gaming. Gaat daar dit weekend niemand meer overheen dan is ie daar verkocht.
pi_31392458
Is verkocht voor 35 euro. Slotje mag.
pi_31392501
Dan doen we die erop .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')