Daarom zeg ik het ook. Als Talina binnenkort bij k-Rin gaat logeren kan je gelijk mee enzo. Kan je optrekken met Gizmore en Erik.quote:
Wie is erik?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook. Als Talina binnenkort bij k-Rin gaat logeren kan je gelijk mee enzo. Kan je optrekken met Gizmore en Erik.
Vriend van k-Rin.quote:
Opzich wel leuk, maar echt veel heb ik er niet aan gehad helaasquote:
Welke?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:29 schreef Imberr het volgende:
Van wie is dat rare varkentje ook weer in de OP?
Van cyberrobin denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:29 schreef Imberr het volgende:
Van wie is dat rare varkentje ook weer in de OP?
Das jammerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Opzich wel leuk, maar echt veel heb ik er niet aan gehad helaas
Ja dat ga ik vandeweek uitzoekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das jammer![]()
genoeg open dagen om naar toe te gaan![]()
Picsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:36 schreef saaw het volgende:
het is weekend
en ik heb een hele leuk zwartwitgeblokte sjaal gekocht net bij h&m
Wordt jij geil van een sjaal?quote:
Dat haal ik niet uit die opmerking.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef brainster het volgende:
[..]
Het gaat om de persoon die de sjaal om heeft.
Nou.. t is brainster hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat haal ik niet uit die opmerking.![]()
Dat vraagt iedereenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:52 schreef super-muffin het volgende:
Waarom een bananaan in het OP plaatje
Waarom zo'n irritant flikkerend plaatje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:52 schreef super-muffin het volgende:
Ziet er gewoon leuk uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:52 schreef super-muffin het volgende:
Mag ik eerst antwoord op mijn vraag?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom zo'n irritant flikkerend plaatje?
Ik was helemaal vergeten te vertellen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:02 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb trouwens afgelopen dinsdag Kelly uit Big Brother gezien en Frits Jansma uit Onderweg Naar Morgen. Ook wel bekend als JP.
Ja hoor, dat mag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:11 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mag ik eerst antwoord op mijn vraag?
maar ik heb dit plaatje omdat het irritant is
Grappigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:12 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten te vertellen!
Jullie kennen toch die gast van die "hamsteren" reclame van de Albert Heijn?
Die gast was samen met die gast die ook in die reclame speelt bij onze Appie in de pauze een reclame opnemen!![]()
![]()
Oh die ene die ik 2 jaar geleden had gekocht, diequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:36 schreef saaw het volgende:
het is weekend
en ik heb een hele leuk zwartwitgeblokte sjaal gekocht net bij h&m
Zit dat meisje niet zo te pestenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oh die ene die ik 2 jaar geleden had gekocht, die?
*pics**quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oh die ene die ik 2 jaar geleden had gekocht, die?
Halloquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:23 schreef Palau het volgende:
Hoi
Was je opdracht dingetje goed?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:24 schreef snopprinses het volgende:
Lalala..school was gewoon relax vandaag
kort dagje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:24 schreef snopprinses het volgende:
Lalala..school was gewoon relax vandaag
yea, van 9:00 tot 11:30 op school gezeten maar ^^quote:
jahquote:
Dat kan, maar dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:29 schreef MaRySe het volgende:
anayways had en paulalalalalal @ hotmail.com of zo!!
Jij bent uit '88quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:42 schreef Palau het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat ben ik niet.
(check maar als je me niet gelooft)
Hoezo dat nou weer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij bent uit '88![]()
Ik dacht altijd dat je 14 was ofzo![]()
![]()
Wit 4GBquote:
Hm, kvind je niet meer liefquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ideeDat dacht ik gewoon altijd
![]()
We misten de slipverhalen alquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:04 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh gek, ik kom uit school denk ik lekker op fok te kunnen zitten, was me internet weg tot nu
Ja gek, ik kon toenstraks niet slippen, waren te veel fietsersquote:
Uhm...je kwam wel zo overquote:
ohw..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:10 schreef Palau het volgende:
[..]
Uhm...je kwam wel zo overmaar nu...tja..
![]()
Moet je ook doen als het keihard regent, dan kunnen wij ook lachen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek, ik kon toenstraks niet slippen, waren te veel fietsers
Moet er wel n filmpje van worden gemaaktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:12 schreef Palau het volgende:
[..]
Moet je ook doen als het keihard regent, dan kunnen wij ook lachen..
Als ik buiten ben regent het nooitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:12 schreef Palau het volgende:
[..]
Moet je ook doen als het keihard regent, dan kunnen wij ook lachen..
Wel beter dan het vorige filmpje want dat was niksquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Moet er wel n filmpje van worden gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:13 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt zero zelfvertrouwen![]()
Ok ok , ik vind je al zielig. Tis al goedquote:
*revolutie van de onderdanen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
Iedereen negeert me
Komt dat door mijn geniale optreden op Fokradio, durven jullie niet meer tegen mij te spreken, onderdanen?
Het mag wel hoor
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:16 schreef Maikuuul het volgende:
Was wel een sjiek filmpje he ? ja gek maar dat doen we binnenkort pas in dat tunneltje, daar verheugen jullie je pas op he ?
Ja dat geheim heb ik toch maar snel ontrafeld hequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:13 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt zero zelfvertrouwen![]()
Mooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:15 schreef Palau het volgende:
[..]
Ok ok , ik vind je al zielig. Tis al goed
Denk ik dat dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:16 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat niemand je aardig vindt en omdat je denkt dat niemand op je geilt![]()
Hoi hoogheidquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
Iedereen negeert me
Komt dat door mijn geniale optreden op Fokradio, durven jullie niet meer tegen mij te spreken, onderdanen?
Het mag wel hoor
Welgeeerde Fwnk, u heeft al wel veel kapsones. Toch blijf je geniaal, maar dat wist je al.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
Iedereen negeert me
Het mag wel hoor
Hij was op Fok!radioquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoi hoogheid
Dus jij bent iemand die denkt dat je boven ons staat he ? ben je toevallig een kakker ?![]()
Hallo hoogheidquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
Iedereen negeert me
Het mag wel hoor
leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja ! hoi mensen ben/was ik en hallo mensen is chamell !
Jij weet hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hij was op Fok!radioDan istie beroemd enzo..
snap je?
Dus jij zit nu met je vinger in je pruim omdat hij bij Fok radio was ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hij was op Fok!radioDan istie beroemd enzo..
snap je?
Wow! Wij krijgen voedsel van de leider!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:20 schreef Fwnk het volgende:
Hallo Allemaal, jullie zijn allemaal uitgenodigt vanavond voor een biertje en een versnapering in mijn nederige stulpje.
Bierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:20 schreef Fwnk het volgende:
Hallo Allemaal, jullie zijn allemaal uitgenodigt vanavond voor een biertje en een versnapering in mijn nederige stulpje.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus jij zit nu met je vinger in je pruim omdat hij bij Fok radio was ?![]()
Dat had ik toch niet verwacht van je !
Sinds wanneer bepaalt de 'leider' nieuwe taalregels? Terug naar de schoolbanken !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:20 schreef Fwnk het volgende:
Ik werkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef Maikuuul het volgende:
Yesmorgen op stap, dat word pas weer sjiek !
Maar jij ging daarna uitleggen wie wie was ofzoiets.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jij zegt hallo ndat ik hoi mensen zei dus ik zeg chamell meer niet
Omdat je zo overdreven blij reageert omdat hij op de radio was misschien ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
Waarom denk je daar toch meteen aan?
oversexte puber!
![]()
Maar Fwnk is coolquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat je zo overdreven blij reageert omdat hij op de radio was misschien ?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dus jij zit nu met je vinger in je pruim omdat hij bij Fok radio was ?![]()
Dat had ik toch niet verwacht van je !
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn 1000ste Post![]()
![]()
Iedereen is uitgenodigd om bier te komen drinken![]()
Sorry, u bent bij deze benoemt tot mijn persoonlijke taal-adviseurquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:23 schreef Palau het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaalt de 'leider' nieuwe taalregels? Terug naar de schoolbanken !![]()
Ben te lui. Stuur het maar op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn 1000ste Post![]()
![]()
Iedereen is uitgenodigd om bier te komen drinken![]()
Ja, het is nodig, zie ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:25 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Sorry, u bent bij deze benoemt tot mijn persoonlijke taal-adviseur
Daar hebben we het nog over natuurlijk. Ook voor jou geldt zoals ik eerder zei : voor vragen over taal kan gemaild worden.quote:
Sinds ik een edithoer ben, hoezo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Sinds wanneer verneuken wij vetgedrukte tags?
edit: Edit-hoer!![]()
Leuk. Blaas nu jezelf maar op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat Xbox LollerMaster zijn 1000ste post heeft gemaakt zingen we allemaal uit volle borst :
ALLAH AKBAR !!!!! ALLAH AKBAR !!!!!
Het klonk geweldig. Bedankt hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat Xbox LollerMaster zijn 1000ste post heeft gemaakt zingen we allemaal uit volle borst :
ALLAH AKBAR !!!!! ALLAH AKBAR !!!!!
Ik doe een openingsbod van 130d, incl leasewagen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef Palau het volgende:
[..]
Daar hebben we het nog over natuurlijk. Ook voor jou geldt zoals ik eerder zei : voor vragen over taal kan gemaild worden.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:30 schreef Palau het volgende:
Ik ben weg mensen, tot morgen ofzo
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:30 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik doe een openingsbod van 130d, incl leasewagen. leasesuv.
Wat dacht u?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Maar jij ging daarna uitleggen wie wie was ofzoiets.![]()
Senx mate, ik heb het zelf gecomponeerdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het klonk geweldig. Bedankt hoor![]()
Dankequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:33 schreef Fwnk het volgende:
Maikuuul jij bent zo flauw dat ik om je moet lachen
quote:
5.5 is nog steeds voldoende.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:33 schreef Maikuuul het volgende:
Boh kheb een 5,5 gehaald voor Cisco Essentials module 2nu sta ik gemiddeld een 7.3 ofzo :/
Lollerfoffles, een 7 voor het 1ste hoofdstuk ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:36 schreef Fwnk het volgende:
70.8 77.8 74.1 75.0 100 86.4 75.0 66.2 96.7 60.0 86.2 76.0 70.8 66.7 75.0 72.2
Mijn grades van IT Essentials 1
Ja boeiend, die heb ik gemaakt toen ik net wist dat je ook kon lezenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lollerfoffles, een 7 voor het 1ste hoofdstuk ?dat was echt gemakkelijk dude, dan in het breezer topci is op de laatste page een meisje geplaatst met een best wel lekkere vot
Ga speedcore luisterenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:43 schreef saaw het volgende:
is er iemand hier die ik volledig in elkaar mag slaan?
* saaw heeft een dieptepuntje
Je kussen !!! pak het kussen voordat je iemand verwond saaw !!!! komop je kunt je kussen ook pakken er is geen reden om anderen te pijnigen en eventueel in hun piele te slaan !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:43 schreef saaw het volgende:
Drink bier.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:43 schreef saaw het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:51 schreef Maikuuul het volgende:
Check deze horloge, hijs best wel mooi
[afbeelding]
Misschien gewoon ff een etalagepop kopen om helemaal, maar dan ook echt hélemaal te vernietigen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:52 schreef saaw het volgende:
[..]
dat deel kom straks
nu wil ik eerst iemand slaan
waar koop ik ene etalagepop nu meteen dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:55 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Misschien gewoon ff een etalagepop kopen om helemaal, maar dan ook echt hélemaal te vernietigen?
Omfg :/ wtf moet dat voorstellen ziet er een beetje erg noob uit !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:56 schreef saaw het volgende:
check dit meegacooleubervettemooiegweldige horloge
[afbeelding]
[afbeelding]
Raampje intikken en meenemen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef saaw het volgende:
[..]
waar koop ik ene etalagepop nu meteen dan?
http://www.aabeco-aacon.nl/kleermakers.htmlquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:57 schreef saaw het volgende:
[..]
waar koop ik ene etalagepop nu meteen dan?
i knowquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omfg :/ wtf moet dat voorstellen ziet er een beetje erg noob uit !
Die met snoep erin zijn pas cool!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:01 schreef Fwnk het volgende:
Mijn horloge is het tofst.
Sorry maar dat is echt zó lelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga de lengte van mijn rug volmaken met chinese tekens 9-)
Naam enzo ( het is de bedoeling ) net zo even op gekomen heb nog de halve lengte open![]()
Mijn allergoeiste zoon boze wesp, zoiets zeg je niet tegen meneer ja ik ben ff de naam vergeten gek. Bied onmiddelijk je excuses aan en ga je scrotum wassen.quote:
De bovenkant ga ik nog dicht maken ook met iets ( alleen zijkkanten nog )quote:
[kutkleinkindmodus]Hou je bek opoe![/kutkleinkindmodus]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mijn allergoeiste zoon boze wesp, zoiets zeg je niet tegen meneer ja ik ben ff de naam vergeten gek. Bied onmiddelijk je excuses aan en ga je scrotum wassen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:23 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
[kutkleinkindmodus]Hou je bek opoe![/kutkleinkindmodus]
In groningen niet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:26 schreef Maikuuul het volgende:
Woei er staat kermis in Messtreech Maaan !!!
Ik had nog zo gezegd dat je dat niet mocht vertellen ! Getverpieleke onthoud toch ook eens dingen als ik wat zegquote:
o wacht!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had nog zo gezegd dat je dat niet mocht vertellen ! Getverpieleke onthoud toch ook eens dingen als ik wat zeg
Boeit me niet zolang de tattoo winkel maar open isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:26 schreef Maikuuul het volgende:
Woei er staat kermis in Messtreech Maaan !!!
Welke ? die ene ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Boeit me niet zolang de tattoo winkel maar open is
Da boei me nie!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Boeit me niet zolang de tattoo winkel maar open is
Ey weet jij wat er op de kermis staat ?quote:
tattoo Guus , maar die is eigenlijk wegquote:
niet helemaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ey weet jij wat er op de kermis staat ?
Ja, dat is dan wel tof.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar mij wel , ik moet nieuwe plaatjes.
Weet ik nietquote:
nee en jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:46 schreef Maikuuul het volgende:
Is er leven op Pluto ? Kan je dansen op de maan ?
Dus je moet er nog 4quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weet ik niet
denk aan onderarm of bovenarm.
Achterkant rachter onderbeen ( zijkant = bedenkt )
Of onder mijn vogel de rug dicht maken ( lengte )
Dat wil ik op de korte termijn.quote:
Hmmm, opzich is dat wel mooi, het mooiste is veel of misschien 1 of 2, de middenweg is opzich saaiquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat wil ik op de korte termijn.
Ik wil bv mijn rechteram boven helemaal dicht en rug uitbreiden...
Worden er dus zeker meer in de toekomst
Cyaquote:
En ik ben een type voor veelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, opzich is dat wel mooi, het mooiste is veel of misschien 1 of 2, de middenweg is opzich saai
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:58 schreef Maikuuul het volgende:
Zoals ik even wil melden, ik doe alles voor mijn fans
http://members.home.nl/alion/MOV00005(NEW1).WMV ( WMV dus )
http://members.home.nl/alion/MOV00005.3gp ( kwiktaaim )
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En ik ben een type voor veel
Ik moet nog rijden mam!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:09 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul drinkt zich een biertje Bavaria MALT ja het is MALT klootzaknaja gek is gewoon echt lekker daarom drink ik het
Ja gek, je mag misschien wel op mijn brommer rijden, maar niet slippen want dat mag ik allenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet nog rijden mam!
Waarmee?
JOUW AUTO!!! OOLLEOLOLOLOLLOLOLOLOLLOLO!!!11!1!!11one
Dat is toch dat goedkope bier in die gouden blik he ? tis idd erg lekker zacht bierquote:
Mag ik echt niet gaan krijten op de openbare geasfalteerde weg?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek, je mag misschien wel op mijn brommer rijden, maar niet slippen want dat mag ik allen![]()
gewoon geen flikker te doen, ben moe, moet er morgen vroeg uit (werken!!)quote:
Waar moetje werken ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
gewoon geen flikker te doen, ben moe, moet er morgen vroeg uit (werken!!)
Dito, om 11 uur alquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
gewoon geen flikker te doen, ben moe, moet er morgen vroeg uit (werken!!)
mén tatoo's moet je niet doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:19 schreef Imberr het volgende:
Ik wil later 3 kleine tattoo's
ben meteen weer wegben over kwartiertje/20 min. wel weer terug denk ik
Vind t over het algemeen ook niet echt mooiquote:
Neej is duits !quote:
ja idd, erg lelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vind t over het algemeen ook niet echt mooi1 kleintje op je enkel ofzo (bij een meisje, duh) kan nog wel, maar daarna wordt t overdreven
![]()
Maar ja, als ze er zelf blij mee is, ik houd r niet tegenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:21 schreef C2C het volgende:
[..]
ja idd, erg lelijk
het word snel ordinair
nou daar bel ik dus ook erg vaak heen (werk in een callcenter jaquote:
beter van nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar ja, als ze er zelf blij mee is, ik houd r niet tegen![]()
waar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
ring 1 op tv zometeen
je bedoelt namen zoals koelewijn en de graaf enzo..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
nou daar bel ik dus ook erg vaak heen (werk in een callcenter ja) en ik kom daar zo enorm grote familes tegen altijd (verschillende gezinnen/huizen dus). Echt heel veel mensen met dezelfde achternaam.
Hoe kan dat??![]()
volges mij is het een inteeltplaats![]()
de graaf komt me erg bekend voor ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef C2C het volgende:
[..]
je bedoelt namen zoals koelewijn en de graaf enzo..
ja hoe dat kan... het is natuurlijk een tijd een best wel hecht dorpje geweest, nu niet meer natuurlijk, maar in die tijd zijn die achternamen waarschijnlijk gewoon erg versprijd, een paar families die met elkaar trouwen enz?
whaha, nee hier in spakenburg heeft iedereen een nummermelder en nemen de meeste mensen of de telefoon niet op bij een callcenter, of ze hangen gelijk weer op als ze het nog nie gezien hebben (ik) of ze nemen alleen op als ze mobiel gebeld wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:28 schreef Boeman het volgende:
[..]
de graaf komt me erg bekend voor ja.
ik belde wel es zo'n de graaf, en keer op keren waren die niet thuis. De hele lijst met de graven afgewerkt, niemand thuis.
Zouden wel een familiefeestje gehad hebben dan
nu aan telefoonquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
NET 5 mensen , 2 chickie's ! op bed nu
de volgende keer namen ze wel opquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:30 schreef C2C het volgende:
[..]
whaha, nee hier in spakenburg heeft iedereen een nummermelder en nemen de meeste mensen of de telefoon niet op bij een callcenter, of ze hangen gelijk weer op als ze het nog nie gezien hebben (ik) of ze nemen alleen op als ze mobiel gebeld worden![]()
valt me nog meequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
de volgende keer namen ze wel op
opzich best wel leuke lui daar, alleen wat een bejaarden!!!!!!!
zij is opzch best wel te pruimenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:36 schreef Boeman het volgende:
deur gaat open!!
morgen ga ik weer naar spakenburg belle denk ikquote:
whaha, bij ons word echt bijna nooit opgenomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
morgen ga ik weer naar spakenburg belle denk ik
zal kijken of ik ook de vriezen tegen kom
kijk the ring, luister aphex twin en röyksopp op de achtergrondquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:38 schreef C2C het volgende:
[..]
jawel, ik zou er zeker wel mee kunnen leven![]()
andere helft bunschoots?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:40 schreef C2C het volgende:
[..]
whaha, bij ons word echt bijna nooit opgenomen![]()
magoed, ik ben maar half spakenburgs btw, wel met z'n 6ssen
das een cool keerltsiequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat jochie moet ik niet
komt dat kind uit haar??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat jochie moet ik niet
op vrijdag avondquote:
tovquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:47 schreef Imberr het volgende:
Ik wil 1 tattoo op op me pols, 1 op me enkel en 1 op me schouderblad denk ik..die laatste weet ik nog niet zeker
En allemaal zijn ze heel klein en schattig enzo
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:47 schreef Imberr het volgende:
Ik wil 1 tattoo op op me pols, 1 op me enkel en 1 op me schouderblad denk ik..die laatste weet ik nog niet zeker
En allemaal zijn ze heel klein en schattig enzo
![]()
![]()
junkie heeft neon en gaat 150quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:47 schreef C2C het volgende:
[..]
op vrijdag avond![]()
zaterdag avond = feest avond..
magoed ik moet nog wachten tot 28 november, daarna dik feesten alsk 16 ben
en scooter rijen natuurlijk, ff junkiesietse eruit boeken![]()
nu mag je nog nie drinken neequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:47 schreef C2C het volgende:
[..]
op vrijdag avond![]()
zaterdag avond = feest avond..
magoed ik moet nog wachten tot 28 november, daarna dik feesten alsk 16 ben
en scooter rijen natuurlijk, ff junkiesietse eruit boeken![]()
horloge erover en weg issiequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:48 schreef C2C het volgende:
als ik een tatoo zou nemen zou ik een horloge tatoo nemen
fijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
ik maak het volgende topic !
ook zaterdagsnachtsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:50 schreef C2C het volgende:
en dan weet je altijd waar je je horloge moet dragen![]()
ja daagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:53 schreef Boeman het volgende:
volll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |