Daarom zeg ik het ook. Als Talina binnenkort bij k-Rin gaat logeren kan je gelijk mee enzo. Kan je optrekken met Gizmore en Erik.quote:
Wie is erik?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook. Als Talina binnenkort bij k-Rin gaat logeren kan je gelijk mee enzo. Kan je optrekken met Gizmore en Erik.
Vriend van k-Rin.quote:
Opzich wel leuk, maar echt veel heb ik er niet aan gehad helaasquote:
Welke?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:29 schreef Imberr het volgende:
Van wie is dat rare varkentje ook weer in de OP?
Van cyberrobin denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:29 schreef Imberr het volgende:
Van wie is dat rare varkentje ook weer in de OP?
Das jammerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Opzich wel leuk, maar echt veel heb ik er niet aan gehad helaas
Ja dat ga ik vandeweek uitzoekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das jammer![]()
genoeg open dagen om naar toe te gaan![]()
Picsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:36 schreef saaw het volgende:
het is weekend
en ik heb een hele leuk zwartwitgeblokte sjaal gekocht net bij h&m
Wordt jij geil van een sjaal?quote:
Dat haal ik niet uit die opmerking.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:46 schreef brainster het volgende:
[..]
Het gaat om de persoon die de sjaal om heeft.
Nou.. t is brainster hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat haal ik niet uit die opmerking.![]()
Dat vraagt iedereenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:52 schreef super-muffin het volgende:
Waarom een bananaan in het OP plaatje
Waarom zo'n irritant flikkerend plaatje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:52 schreef super-muffin het volgende:
Ziet er gewoon leuk uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:52 schreef super-muffin het volgende:
Mag ik eerst antwoord op mijn vraag?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom zo'n irritant flikkerend plaatje?
Ik was helemaal vergeten te vertellen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:02 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb trouwens afgelopen dinsdag Kelly uit Big Brother gezien en Frits Jansma uit Onderweg Naar Morgen. Ook wel bekend als JP.
Ja hoor, dat mag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:11 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mag ik eerst antwoord op mijn vraag?
maar ik heb dit plaatje omdat het irritant is
Grappigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:12 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten te vertellen!
Jullie kennen toch die gast van die "hamsteren" reclame van de Albert Heijn?
Die gast was samen met die gast die ook in die reclame speelt bij onze Appie in de pauze een reclame opnemen!![]()
![]()
Oh die ene die ik 2 jaar geleden had gekocht, diequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:36 schreef saaw het volgende:
het is weekend
en ik heb een hele leuk zwartwitgeblokte sjaal gekocht net bij h&m
Zit dat meisje niet zo te pestenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oh die ene die ik 2 jaar geleden had gekocht, die?
*pics**quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oh die ene die ik 2 jaar geleden had gekocht, die?
Halloquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:23 schreef Palau het volgende:
Hoi
Was je opdracht dingetje goed?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:24 schreef snopprinses het volgende:
Lalala..school was gewoon relax vandaag
kort dagje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:24 schreef snopprinses het volgende:
Lalala..school was gewoon relax vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |