Idem dito. Maar spellingscontrole in het Nederlands is wel fijn zo nu en danquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb mijn hele computer in het Engels. Dat vind ik fijner.
Ja. Maar die is stom.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:25 schreef SlimShady het volgende:
als het zo belangrijk is, gebruik dan tijdelijk je PC.
of kan dat niet?
Bij mij werkte het prima (maar ja, ik heb Rabo Internetbankieren enzo dus dat ging goed).quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die internetkassa op Surfspot werkt dus niet.
Ik wilde met CC betalen via een speciale intternetkassa, maar die gaat van stap 1 verder naar ... stap1! Mailtje gestuurd. Anders maar gewoon overmaken, maar CC is gewoon lekker handig. Ik zit namelijk nog bij een bank die geen internetbankieren heeft. Binnenkort ga ik bij die bank weg, maar moet ff op loonstrookje wachten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij mij werkte het prima (maar ja, ik heb Rabo Internetbankieren enzo dus dat ging goed).
Nee, bedoel je die toets met ' en "quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:17 schreef rashudo het volgende:
[..]
Hmm vreemd.. open 's 3 finder windows, en druk dan op appeltje + `
En het is de toets die boven de tabtoets zit.
Dat zou moeten werken.
Komt vast wel goed. En ik vind Office voor de Mac een heerlijk pakket. Ik heb geen last van nare dingen die onder Windows gebeuren met Office en het doet gewoon wat het moet doen (en ja, er zit een wezenlijk verschil tussen beide pakketen).quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wilde met CC betalen via een speciale intternetkassa, maar die gaat van stap 1 verder naar ... stap1! Mailtje gestuurd. Anders maar gewoon overmaken, maar CC is gewoon lekker handig. Ik zit namelijk nog bij een bank die geen internetbankieren heeft. Binnenkort ga ik bij die bank weg, maar moet ff op loonstrookje wachten.
Dat wist ik nog niet. Dankjequote:Op zondag 9 oktober 2005 12:48 schreef super-muffin het volgende:
Of je opent Texteditor en sleept een of meerdere .doc files naar het icoon in je dock
17. Stiekem wou ik dat ik nog even had doorgespaard voor 20. Maar ja, nu te laat.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:57 schreef super-muffin het volgende:
Dat is zeer handig dat slepen naar je dock.
Lupa, hoe veel inch heb je eigenlijk genomen?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:57 schreef super-muffin het volgende:
Lupa, hoe veel inch heb je eigenlijk genomen?
Dirty mind.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook in eerste instantie dacht dat het hier ook al over dildo's ging.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een en ander heeft ook te maken met wie het post.
Nu we toch minstens 1 overeenkomst hebben (een mac): daten?quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze doelt op mij als zijnde geile slet.
* Checkt fotoboekquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:22 schreef Anthraxx het volgende:
Nu we toch minstens 1 overeenkomst hebben (een mac): daten?
Oh ja zoquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze doelt op mij als zijnde geile slet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |