Ze zitten subtiel Nathalie belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:20 schreef Peter6000 het volgende:![]()
waar hebben ze het over:? (volwassen vrouwen die als een baby gaan praten)
Ja dat was echt vies.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg net serieus kotsneigingen toen ze hinte naar haar seksleven.
Dat vind ik dus ook.... Past veel beter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef style het volgende:
Roel en Linda zijn ook een veel leuker stel dan Roel en Dido vind ik.
ja dat is natuurlijk zo, maar toch...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze heeft het er in ieder geval niet meer over... Maar ze zit dan ook al 2 keer zo lang in het huis als ze Bart kent...
En gebeurt er nog eens wat... ik zie Dido niet zo snel op Roels borst liggen en over zijn hoofd wrijven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.... Past veel beter.
Bart vindt het niet erg... Is ie al eens in de uitzending komen vertellen..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk zo, maar toch...
wel vreemd voor die bart om dat zo te moeten merken, nouja risico van het vak neem ik aan
En ik zie Dido al helemaal niet tongzoenen. Bij Dido draait alles alleen om Dido.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En gebeurt er nog eens wat... ik zie Dido niet zo snel op Roels borst liggen en over zijn hoofd wrijven.
Ze moest eens weten met wat voor aktie ze voor haar bezig zijn...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal ziet in de uitgaanswereld wil eens vrouwen waar de wanhoop vanaf straalt
Waarschijnlijk als ze in de kroeg naar het toilet gaat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal ziet in de uitgaanswereld wel eens vrouwen waar de wanhoop vanaf straalt
Dan kijkt ze zeker in de spiegel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal ziet in de uitgaanswereld wel eens vrouwen waar de wanhoop vanaf straalt
Dat van voor of na de oorlog?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg net serieus kotsneigingen toen ze hinte naar haar seksleven.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat van voor of na de oorlog?
Welke oorlog ? de 80-jarige ??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat van voor of na de oorlog?
Dát heeft ze al gedaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef style het volgende:
[..]
En ik zie Dido al helemaal niet tongzoenen.
tegen roel??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:30 schreef Copycat het volgende:
En Bart komt ter sprake...
Meer een echte man dan Menno, volgens Linda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |