Zei Rob niet dat het een typische toetertje van z'n zoon was ??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:08 schreef APK het volgende:
Er werd buiten het huis getoeterd.
Roel: Een paar vrachtwagenchauffeurs voor Ingrid.![]()
"Draait op bewondering".. hij wil gewoon tegen wat warms aan liggen. Lekker toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij draait echt op de bewondering van de dames
Zelfs als het er een is, die hij zegt niet aantrekkelijk te vinden, niet te willen "dat was de drank, joh"
Niemand anders te krijgen, dan die rooie maar
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:18 schreef CGJung het volgende:
[..]
Zei Rob niet dat het een typische toetertje van z'n zoon was ??
"Dat is zijn dingetje naar mij toe."quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:18 schreef CGJung het volgende:
[..]
Zei Rob niet dat het een typische toetertje van z'n zoon was ??
Pillen draaien...voor Roelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:09 schreef BBscanner het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Tanja & Lieske mee bezig zijn![]()
[afbeelding]
En je stembanden lijken 80.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:19 schreef Copycat het volgende:
'Mensen van jullie leeftijd komen meestal met andere intenties naar me toe'. aldus Chantal.
Sure... je bent veertig en lijkt vijftig...
dat zou wel erg grappig zijn idd... maar is bart dan compleet out of the picture bij Linda??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:18 schreef style het volgende:
Roel heeft een tijdje geleden 's nachts (toen Fok er weer eens uit lag) ook tegen Rob gezegd dat Linda eigenlijk wel heel lief en oprecht is.
Ik zou het schitterend vinden als die twee wat met elkaar krijgen, al is het alleen al om de reactie van Dido te zien
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:20 schreef Kokstra het volgende:
Natte Lie hebben ze het nu over neem ik aan met die andere stem...
Jeps.... Chantal is met haar offensief begonnen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:20 schreef Kokstra het volgende:
Natte Lie hebben ze het nu over neem ik aan met die andere stem...
Ik hoor haar niet meer over Bart, maar die kende ze ook nog maar zo kort.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat zou wel erg grappig zijn idd... maar is bart dan compleet out of the picture bij Linda??
Ik kreeg net serieus kotsneigingen toen ze hinte naar haar sekslevenquote:
Ja, die naam heb ik al een aantal weken niet meer gehoord uit Linda's mond.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat zou wel erg grappig zijn idd... maar is bart dan compleet out of the picture bij Linda??
Ze heeft het er in ieder geval niet meer over... Maar ze zit dan ook al 2 keer zo lang in het huis als ze Bart kent...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat zal zij een triest leven hebben zeg...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:20 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal vindt haar jongere vriendinnen volwassener dan haar mede BB bewoners
Ze vindt de behoefte om als volwassene kind te willen zijn een vreemd, eng verschijnsel
Linda: er zijn er een paar hier hoor, die een andere stem opzetten![]()
waar hebben ze het in over:? (volwassen vrouwen die als een baby gaan praten)
Inderdaad een van de dieptepunten van de laatste 5 weken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:17 schreef BBscanner het volgende:
Wat een ontzettende kinderen Dido, Joost en Nathalie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |