Nou sorry hoor Scanman, met alle respect voor je harde werken, maar nee onze laatste hoop in geile dagen?? Roel echt niet meer hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:53 schreef scanman01 het volgende:
onze laatste hoop in geile dagen:
[afbeelding]
Dat jij Chantal nog steeds hebt aanstaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:54 schreef Gert het volgende:
Roel zit nog niet in het anti-Rob kamp
Chantal stipt het even aan. "Ja gisteren werd er ook al van alles gesuggereerd maar ze wilden er verder niet op ingaan. Ja goed, zo kom ik natuurlijk niks te weten."
Chantal gaat er niet eens verder op in.
Let maar op zaterdag. En áls er ooit iets gaat gebeuren tijdens deze BB, dan moet het van Linda en Roel komen lijkt me zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nou sorry hoor Scanman, met alle respect voor je harde werken, maar nee onze laatste hoop in geile dagen?? Roel echt niet meer hoor![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Let maar op zaterdag. En áls er ooit iets gaat gebeuren tijdens deze BB, dan moet het van Linda en Roel komen lijkt me zo.
Durft ze (nog) niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:54 schreef Gert het volgende:
Chantal stipt het even aan. "Ja gisteren werd er ook al van alles gesuggereerd maar ze wilden er verder niet op ingaan. Ja goed, zo kom ik natuurlijk niks te weten."
Ik doe het af en toe omdat het zo lekker is als ik haar daarna weer van de stream áf haal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat jij Chantal nog steeds hebt aanstaan
Roel gaat niet naar het anti-Rob kamp, want Rob kent de mannenregelsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:54 schreef Gert het volgende:
Toch hoop ik dat ze van de week nog in het nauw komt omdat de anderen van het anti-Robkamp het verdacht vinden dat ze op Lieske heeft gestemd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:57 schreef milagro het volgende:
Ze moet nu vooral voorkomen ook dat zij als stookster gezien wordt.
N.a.v. de live uitzending én het gesprek met Joost lijkt hij inderdaad te zien dat hij ook niet perfect isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Roel zegt dat hij heeft geleerd dat hij soms een beetje bekrompen is.
Nou. Een mea culpa.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:
ow dat ben ik met je eens, hoe verliefd hij ook mag zijn op didoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Let maar op zaterdag. En áls er ooit iets gaat gebeuren tijdens deze BB, dan moet het van Linda en Roel komen lijkt me zo.
Je zou zwéren dat ze hier al een paar flessen wijn weggetikt hebben.quote:
nou ze hebben allang verklaard dat ze dat erg goed vinden van Chantal [ Tanja & Ingrid tenminste, Menno niet volgens mij] want Chantal had de verhalen tenslotte alleen maar uit tweede hand en daar kon ze Rob natuurlijk niet op nomineren.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:59 schreef Gert het volgende:
Toch hoop ik dat ze van de week nog in het nauw komt omdat de anderen van het anti-Robkamp het verdacht vinden dat ze op Lieske heeft gestemd.
het was leuk geweest als linda zei : en ik weet wat gekrompen isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Hij draait echt op de bewondering van de damesquote:
Ja... het lijkt wel een soort masochisme ofzo...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou. Een mea culpa.
Maare.. Jij luistert dus óók naar Chantal, stiekemerd.
denk het niet, denk eerder dat hij het 'advies' van chantal ter harte neemt en niet als een hondje achter dido aanloopt maar zelf plezier gaan hebben. Denk alleen niet dat chantal dit precies bedoelde maar okequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:01 schreef flugeltje het volgende:
Zou Roel Dido definitief opgegeven hebben?
Hij lijkt 'bezig' te zijn met Linda...
wat??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:04 schreef milagro het volgende:
Doe je dagelijks, Chantal! zonder drank op al!
En waarschijnlijk hoopt ie op een succesvol staaltje reversed psychology.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:03 schreef muizemeis het volgende:
denk het niet, denk eerder dat hij het 'advies' van chantal ter harte neemt en niet als een hondje achter dido aanloopt maar zelf plezier gaan hebben. Denk alleen niet dat chantal dit precies bedoelde maar oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |