quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:09 schreef Elvislives het volgende:
de 3-0 was teveel om te verwerken voor Lok?![]()
Maar zonder dollen, op een ander forum stond dat hij het niet kon hebben dat de club de contracten met leiwakabessy en tininho niet wilde verlengen, plus dat de investeerders (heb je ze weer) boos waren dat baretto op de bank zat.
In ieder geval toont lok wel dat ie balen heeft! en dat uit de mond van een vitessesup
Ja, my thoughts exactlyquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:15 schreef hoM3r het volgende:
Gevoelsmatig ben ik voor Lok en tegen het bestuur, een man als Cees doet dit echt niet zomaar.
En super onrealistisch...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:49 schreef reem het volgende:
maaskant naar NEC en Lok naar Willem II, dat zou een mooie stunt zijn
Gelukkig hebben we nog maar twee wedstrijden voor de winterstop.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:11 schreef Kuppie het volgende:
Anders ik wel. Linea recta richting degradatiezone. Ronnie de Groot, brrr
Dat bedoelde ik...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:22 schreef Posdnous het volgende:
Maaskant is een goede trainer, maar past absoluut niet bij NEC.
3 bedoel je.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog maar twee wedstrijden voor de winterstop.
AZ voor de beker....
PSV voor de competitie...
Twee wedstrijden waar NEC toch al veel moeite mee zou hebben gehad. Ik hoop dat NEC snel een nieuwe(behoorlijke) trainer vind. Wij is er nog allemaal vrij??
Maaskant (verwacht ik zeker niet)
Ik kan het eigenlijk niet geloven...quote:Ook Lok sprak met Southampton 21 december 2005
De onduidelijkheid rond het plotselinge vertrek van Cees Lok bij NEC zou wel eens snel opgehelderd kunnen worden. Sky Sports meldt dat de trainer afgelopen maandag een gesprek heeft gehad met Clive Woodward, één van de directeuren van Southampton. De Engelse club ziet in Mark Wotte de nieuwe hoofdcoach en mogelijk volgt Lok in diens kielzog.
Dinsdag werd bekend dat Wotte opstapt als technisch directeur van Feyenoord. De oud-trainer van ADO Den Haag, FC Utrecht, FC Den Bosch, Jong Oranje en Willem II wilde weer als coach aan de slag. Naar nu blijkt heeft Southampton ook met Lok gesproken. Diezelfde Lok verraste maandagavond vriend en vijand door zijn ontslag in te dienen bij NEC. Volgens de trainer was er een verschil van inzicht tussen hem en het bestuur. Voorzitter Hans van Delft was zich echter van geen kwaad bewust. Vandaag blijkt dat Lok begin deze week heeft gesproken met Woodward. De voormalig rugbycoach die Engeland in 2003 naar de wereldtitel leidde, is sinds dit jaar werkzaam bij de Saints.
Het bestuur van Southampton komt donderdag bij elkaar. De verwachting is dat de nummer twaalf in de Football League Championship dan de nieuwe trainer bekendmaakt. Mogelijk wordt dan het duo Wotte/Lok gepresenteerd
Bron : Eredivisie.nl
Maar zeg dan wel dat dat de reden is voor vertrek en doe het niet zo.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:06 schreef Lionheaad het volgende:
Als het waar is wens ik hem veel succes.
Als het waar is dan is hij de afhaker van het jaar. Van de eeuw.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:06 schreef Lionheaad het volgende:
Als het waar is wens ik hem veel succes.
Dit heeft PSV alleen niet nodigquote:Op woensdag 21 december 2005 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet zeggen dat het mij als PSV'er niet slecht uitkomt dat er nu plotseling gedonder is bij NEC. Maar het verhaal Lok heeft mij echt met stomheid geslagen, kan me niet herinneren dat zoiets eerder is voorgekomen. Vooral het hele rookgordijn wat er omheen hangt verbaast me...
Moest ik ook aan denken. Die jongen overschat zijn mogelijkheden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |