En oud joh.quote:
Alsof jij zo´n inspiratiebron bent.quote:
Rotzak..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Alsof jij zo´n inspiratiebron bent.![]()
Lees mijn sig Bren.quote:
waar beweer ik dat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Alsof jij zo´n inspiratiebron bent.![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Lees mijn sig Bren.![]()
Moet jij trouwens geen pubers opgeilen op MSN met je webcam?![]()
Maar zoooo verslavendquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Reageren op jou is net als afrukken op elk willekeurig EO-programma. Saai, moeizaam en onbevredigend.![]()
sepo en jij bewijst het gewoon weer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:07 schreef BennyNL het volgende:
mensen die zich daar druk over maken zijn pas puberaal
Waar maak je je druk om eikel?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:06 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Wat is dat toch met al die lui die er trots op zijn om zichzelf als bitch/klootzak af te schilderen, zou het soms de angst zijn om aardig gevonden te worden?![]()
Ik vind het maar puberaal hoor...![]()
niet klagen over mijn schoolquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:09 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
..zegt iemand die pimpt met Erasmus.![]()
Wat is dat toch om je als rotzak/bitch te etaleren?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef Tha_T het volgende:
Ik heb mijn mod-moment gemist
Dan gaan we maar eens beginnen met opruimen
Omdat het leuk isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat is dat toch om je als rotzak/bitch te etaleren?
![]()
tegen mij wel altijd...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:55 schreef cerror het volgende:
Ik ben gewoonweg niet aardig.
Je kan ook gewoon met een ander slag mens omgaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:54 schreef AkeBiAtch het volgende:
sommige rotzakken gedragen zich als rotzakken om hun binnenkant niet te laten zien, de hele wereld zou maar weten dat je van iemand houdt, dat je een zwakke kant hebt, tis makkelijker om dan de rotzak te spelen dan de ware jij
maar ach, mijn naam is deels biatch en ik speel er niet alleen een kan er ook een zijn als je me nogal dwars zit en das nie verkeerd, is alleen tonen dat mensen je nie moeten fucken
Als je dat maar weet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
tegen mij wel altijd...![]()
(nu weet ik pas hoeveel moeite je dat kost... wat liev)
De beste post sinds tijden op dit afdalende forum!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:41 schreef Xebrozius het volgende:
Cynisme behoedt mensen voor het feit dat je de wereld niet altijd positief kunt bekijken. Helaas is de huidige maatschappij dankzij z'n materialisme, status en gejank verworden tot een mietjesvolk dat heilig blijft geloven in een betere wereld, solidariteit en verdraagzaamheid. Die mensen zien iemand die zegt waar het op staat als een bot of tactloos figuur. Let wel ,dat zijn dezelfde mensen die geloven in een betere wereld maar ondertussen wel de krant lezen waarin toch echt staat dat het niet goed gaat met de wereld.
Een ideologie hebben is leuk, maar onderneem dan zelf ook wat om die ideologie waar te maken. En ga dan niet lopen zeiken dat er zoveel 'rotzakken' op deze aardkloot zijn puur en alleen omdat er mensen zijn die nog een vorm van rationaliteit en realisme hanteren.
Mee eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:41 schreef Xebrozius het volgende:
Cynisme behoedt mensen voor het feit dat je de wereld niet altijd positief kunt bekijken.
Mee eens.quote:Helaas is de huidige maatschappij dankzij z'n materialisme, status en gejank verworden tot een mietjesvolk
Ow ja? Ik dacht dat doemdenken/bangheid/broekpisserij weer in de mode was?quote:dat heilig blijft geloven in een betere wereld, solidariteit en verdraagzaamheid.
Nee, niet die mensen die zo genoemd worden, zij die zichzelf zo noemen en te pas en te onpas etaleren.quote:Die mensen zien iemand die zegt waar het op staat als een bot of tactloos figuur. Let wel ,dat zijn dezelfde mensen die geloven in een betere wereld maar ondertussen wel de krant lezen waarin toch echt staat dat het niet goed gaat met de wereld.
Volgens mij is een ideologie vooral een smoes om door te blijven dromen i.p.v. handelen.quote:Een ideologie hebben is leuk, maar onderneem dan zelf ook wat om die ideologie waar te maken.
...maar dat mag je tegenwoordig niet meer zeggen in dit land.quote:En ga dan niet lopen zeiken dat er zoveel 'rotzakken' op deze aardkloot zijn puur en alleen omdat er mensen zijn die nog een vorm van rationaliteit en realisme hanteren.
Nee hoor, maar als je met Erasmus op je voorhoofd rondloopt, dan kan er wel eens een gematigde mening worden verwacht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:11 schreef BennyNL het volgende:
probeer je je nu als een bitch te etaleren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |