Berkeryquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:26 schreef Berkery het volgende:
Andrew Lloyd Webber
Ik bedoel natuurlijk dat ik weiger nog langer met zulke criminelen te interacteren in een online forum quizquote:
Mag ik er dan een stellen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb overigens geen tijd voor een nieuwe vraag
Billy Vera - Geen idee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:48 schreef dartfanaat het volgende:
Marco Borsato heeft de Soundmixshow gewonnen. Wie deed hij na, en met welk lied was dat?
Billy Vera is natuurlijk goed.quote:
nog een te goed puntjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:26 schreef Berkery het volgende:
Andrew Lloyd Webber
Inderdaad. December 1969 was de eerste albumlijst.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:32 schreef Neleos het volgende:
Kijk aan, Abbey Road misschien?
Volgens mijn bron publiceerde het blad Billboard van juli 1940 de eerste hitparade gebaseerd op platenverkopen. Die eerste nummer 1 zoek ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:19 schreef ranja het volgende:
Pf. Wanneer begon die? Bedoel je vanaf dat de lijst die naam had of gewoon de 1e usa-lijst?
Gokje op Chuck Berry - Johnny b goode
Zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:31 schreef Charmian het volgende:
Tommy Dorsey & Frank Sinatra?
Toch al heel knap dat je het wist. Ik moet zo weg, dus ik wacht nog 5 minuten en anders geef ik jou het punt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:35 schreef Charmian het volgende:
Dankzij mijn pappie zaliger die me een stuk muziekgeschiedenis heeft bijgebracht. Ik ging niet af op de billboard maar wel op orkest en bekend leadsinger, ik weet dus helaas niet het nummer.
De meeste niet, denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:42 schreef dartfanaat het volgende:
Ik zou het niet weten, (zonder te googlen).
Dat had ik dus niet geweten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |