ik wil haar idd niet kwijt, heb haar ook op aangesproken maar zij legde t anders uit, die kerel smst haar steeds en ik denk dat zij gewoon terug smst als reactie...quote:op vrijdag 7 oktober 2005 11:14 schreef marmar het volgende:
[..]
ik heb wel andere voorbeeldjesding is, als je de context niet weet en het leest als jaloersig vriendje, klinkt het opeens heel anders...
hier staat alleen de kant van het verhaal van ts, wat ik tussen de regels door lees is dat hij als de dood is om haar kwijt te raken en eventuele concurrentie wil hij asap uit de weg (hij smste die gozer... in plaats van haar er op aan te spreken...)
ik kan me derhalve prima voorstellen dat het plaatje op verschillende manieren ingekleurd kan worden..
tuurlijk niet. zij moet gewoon kappen met dat terug smsen en haar duidelijk maken dat hij het niet pikt.quote:op vrijdag 7 oktober 2005 13:44 schreef copycat het volgende:
aangezien het jou zo aangrijpt, zou ze dus uit respect voor jou niet meer moeten reageren op zijn sms-jes.
dat heb ik ook gedaan, heb hem gesmst dat hij moet stoppen met die onzin en heb haar gezegd dat ik het niet pik waarop zij boos werd natuurlijkquote:op vrijdag 7 oktober 2005 13:47 schreef semper het volgende:
[..]
tuurlijk niet. zij moet gewoon kappen met dat terug smsen en haar duidelijk maken dat hij het niet pikt.
dat zeg ik toch?quote:op vrijdag 7 oktober 2005 13:47 schreef semper het volgende:
tuurlijk niet. zij moet gewoon kappen met dat terug smsen
dan lijkt het me toch makkelijk? zij wordt boos,omdat jij het niet tof vind dat ze intieme (want daar komt het op neer) smsjes stuurt naar andere kerels. nou,sorry,maar ik zou het ook niet kunnen waderen.quote:op vrijdag 7 oktober 2005 13:48 schreef devil020 het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan, heb hem gesmst dat hij moet stoppen met die onzin en heb haar gezegd dat ik het niet pik waarop zij boos werd natuurlijk
zo natuurlijk vind ik dat niet?quote:op vrijdag 7 oktober 2005 13:48 schreef devil020 het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan, heb hem gesmst dat hij moet stoppen met die onzin en heb haar gezegd dat ik het niet pik waarop zij boos werd natuurlijk
quote:op vrijdag 7 oktober 2005 14:03 schreef mikeymo het volgende:
ik sms altijd romantisch met al mijn vrouwelijke kennissen, vindt mijn vriendin gelukkig niet erg
was er niet een topic wat het tegendeel bewees!?! its over een vervelend ex-vriendinnetje? of ben ik heel erg in de war?quote:op vrijdag 7 oktober 2005 14:03 schreef mikeymo het volgende:
ik sms altijd romantisch met al mijn vrouwelijke kennissen, vindt mijn vriendin gelukkig niet erg
dat heeft zij al gedaan in de vakantiequote:op vrijdag 7 oktober 2005 14:27 schreef selang het volgende:
dat wordt nuecken !
turkije is een belangrijke sex-toeristen bestemming (voor vrouwen en homo's)
uiteraard, maar het het dus nog meer nuecken aangezien een sex-date normaal gesproken na afloop wordt gedumpt. maar als ze blijft sms-en dan is het een duidelijke zaak: het nuecken beviel goed en er gaat nog veel meer genueckt wordenquote:op vrijdag 7 oktober 2005 14:28 schreef mikeymo het volgende:
[..]
dat heeft zij al gedaan in de vakantie
dat je ze niet allemaal nueckt ?quote:op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef mr.noodle het volgende:
ah, wat doe ik nou verkeerd dat ik met meerdere vrouwen sms![]()
waarschijnlijk is zij verliefd op hem, en gebruikt hij haar enkel voor de seks. ondertussen zijn nieuwe westerse meisjes alweer in zijn bed belandquote:op vrijdag 7 oktober 2005 14:31 schreef selang het volgende:
[..]
uiteraard, maar het het dus nog meer nuecken aangezien een sex-date normaal gesproken na afloop wordt gedumpt. maar als ze blijft sms-en dan is het een duidelijke zaak: het nuecken beviel goed en er gaat nog veel meer genueckt worden
-crap-quote:
dat is inderdaad het standaard patroon.quote:op vrijdag 7 oktober 2005 14:41 schreef mikeymo het volgende:
[..]
waarschijnlijk is zij verliefd op hem, en gebruikt hij haar enkel voor de seks. ondertussen zijn nieuwe westerse meisjes alweer in zijn bed beland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |