geen nominaties volgens mij, alleen extra geld voor de winnaar van BB5quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:18 schreef Knurkie het volgende:
alleen geld toch? of zijn ze ook genomineerd als ze het niet volhouden????
makkelijk?? enig idee hoe moielijk het is om hier en daar nog iets nuttigs e4ruit te halen??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt wel erge pech![]()
er gebeurt helemaal niks.
Wordt wel een gemakkelijk verslag
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dacht dat het voor tele tekst stond om dat er steeds een nummer achter staat.
je kunt niet off-topic, dit is een SCquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:17 schreef demins het volgende:
Het kabbelt maar door...
Mag ik even off-topic (als beginner)
Wat betekent TT?
Dat is de stem van Hummie. Die telt voor 51 procent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:21 schreef Knurkie het volgende:
zo redelijk als de poll op talpa leek zo onbegrijpelijk is die nu...Tanja op 1![]()
Chantal en dido hoor ik anders altijd wel klagen over iets.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:21 schreef Cracka-ass het volgende:
De niet-rokers doen niks anders dan klagen. Vooral Chantal en Dido, Roel eigenlijk niet.
hopelijk houden ze dat niet de hele week volquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:21 schreef Cracka-ass het volgende:
De niet-rokers doen niks anders dan klagen. Vooral Chantal en Dido, Roel eigenlijk niet.
Ik ben niet voor niks een beginner!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je kunt niet off-topic, dit is een SC
(SlowChat)
LOLquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is de stem van Hummie. Die telt voor 51 procent.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is de stem van Hummie. Die telt voor 51 procent.
Leuke foto's tanja de zeemeerminquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:22 schreef Day het volgende:
Nog 2 foto's van vannacht.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mensen willen waarschijnlijk toch de baby zien. Bedenk wel dat er ook op dit Forum geruchten gingen dat Tanja niet genomineerd ko worden voordat de baby er was. Nu het er naar uiziet dat de baby misschien buiten het BBhuis wordt geboren, gaan mensen toch op Tanja stemmen om de geboorte "live" mee te maken. Tenminste dat denk ik, maar ik ben dan ook in het hele Menno is de homo verhaal getrapt.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:21 schreef Knurkie het volgende:
zo redelijk als de poll op talpa leek zo onbegrijpelijk is die nu...Tanja op 1![]()
De bevallingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:25 schreef CGJung het volgende:
[..]
Mensen willen waarschijnlijk toch de baby zien. Bedenk wel dat er ook op dit Forum geruchten gingen dat Tanja niet genomineerd ko worden voordat de baby er was. Nu het er naar uiziet dat de baby misschien buiten het BBhuis wordt geboren, gaan mensen toch op Tanja stemmen om de geboorte "live" mee te maken. Tenminste dat denk ik, maar ik ben dan ook in het hele Menno is de homo verhaal getrapt.....![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
De bevalling
Iedereen wil het lijden van tanja bij de bevalling zien.
Alleen als ze dan direct daarna de scheur van Chantal hechten....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]Een close-up van het aanbrengen van de hechtingen!!!
![]()
ik kan een heel eind mee in je gedachten maar...Roel stond gisteren nog op 31% (1e plaats) en nu staat Tanja daar met stip gestegen van 7 naar 1quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:25 schreef CGJung het volgende:
[..]
Mensen willen waarschijnlijk toch de baby zien. Bedenk wel dat er ook op dit Forum geruchten gingen dat Tanja niet genomineerd ko worden voordat de baby er was. Nu het er naar uiziet dat de baby misschien buiten het BBhuis wordt geboren, gaan mensen toch op Tanja stemmen om de geboorte "live" mee te maken. Tenminste dat denk ik, maar ik ben dan ook in het hele Menno is de homo verhaal getrapt.....![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:28 schreef mazaru het volgende:
![]()
en ik verkramp lichterlijk pijnlijke herinnereringen komen weer boven drijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:29 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
* teamlead gooit lunch in de kliko
Wordt zoals de bevalling gefilmd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:28 schreef mazaru het volgende:
![]()
We gaan toch niet Tanja nadoen hè?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:29 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
* teamlead gooit lunch in de kliko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |