Hoe zoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:12 schreef BONG4002 het volgende:
We houden deze aanDie ander mag wel een roestig slotje krijgen
Ik had die ander geopend (bedoelde niet jou topic)quote:
dat lijkt me sterk, bij Tanja had ik het nog wel geloofd maar een flippende Roel willen ze best meemakenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:12 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk toch dat Roel weer af en toe ontzien word en een sigaretje in de DBK mag roken aangezien hij anders mega-agressief kan worden en BB dat aanvoeld dus uit veiligheid hem af en toe een peuk geeft![]()
Had er ook al een geopend de ene keer duurt uren en de andere keer staan er 6 nieuwe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had die ander geopend (bedoelde niet jou topic)
Suc6quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:15 schreef muizemeis het volgende:
pfff gebeurt weer lekker veel, muizemeis gaat ook een keer streamverslagen schrijven
Geeft een mooi beeld van het karakter van die twee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik kan me niet herrineren dat er de vorige keer zo werd gezeurd over het niet roken. Maar nu Chantal en Dido aan de beurt zijn wordt er moord en brand geschreeuwd.
Je hebt wel erge pechquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:15 schreef muizemeis het volgende:
pfff gebeurt weer lekker veel, muizemeis gaat ook een keer streamverslagen schrijven
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:15 schreef muizemeis het volgende:
alleen geld toch? of zijn ze ook genomineerd als ze het niet volhouden????quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:17 schreef KRIBBET het volgende:
Krijg toch sterk de indruk dat er bij het bestellen vooral rekening word gehouden met de wensen van Dido![]()
![]()
![]()
Ik moet ik moet ik moet (en dan nog iets van heeeel veel chips)
Is het nu zo erg om een weekje niet te roken![]()
![]()
Er staat 50.000 euro en nominaties op het spel, kom zeg![]()
Welkomquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:17 schreef demins het volgende:
Het kabbelt maar door...
Mag ik even off-topic (als beginner)
Wat betekent TT?
Topic Titelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:17 schreef demins het volgende:
Het kabbelt maar door...
Mag ik even off-topic (als beginner)
Wat betekent TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |