Het is mijns inziens lastiger om die gulp te vinden dan gewoon je short omlaag te doenquote:
Ja idd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:12 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Het is mijns inziens lastiger om die gulp te vinden dan gewoon je short omlaag te doen
Laat me raden, dit bedacht je jezelf ook onder de douche?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Het valt me altijd op dat er zo'n gat zit om je piemel uit te hangen. Om te plassen of om je te laten zuigen. Ik gebruik 't echter nooit! Ik doe gewoon het elastiek wat er in die short zit omlaag, en begin dan te plassen.
Iemand die dat gaatje wel eens gebruikt?
Omdat dit steviger isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:18 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ja idd.
Beetje nutteloos.
Zo heb je wel meer dingen waar je over na kan denken.
Waarom heeft een vrouwenfiets geen stang en een man wel?
Waarom een vrouw niet, kan ik bedenken, vanwege vroegâh met de rokken.
Maar waarom doen ze nou wel een stang bij de mannen
Me 2quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef Goofup het volgende:
het enige waar ik die gulp voor gebruik is om de voorkant te herkennen als ik hem aantrek
Vrouwenfietsen zijn toch ook stevig?quote:
geen last van knellend elastiek enzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:24 schreef GoLLeM het volgende:
Ik haal hem altijd onderuit mijn onderbroekspijp om te plassen
ik laat hem gewoon aan tijdens het plassen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:24 schreef GoLLeM het volgende:
Ik haal hem altijd onderuit mijn onderbroekspijp om te plassen
ga eens zonder je handen aan het stuur fietsen op een heren en daarna een damesfiets, en zeg dat daarna nog eens!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:25 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Vrouwenfietsen zijn toch ook stevig?
je pamper?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:26 schreef Goofup het volgende:
[..]
ik laat hem gewoon aan tijdens het plassen...
Je flip?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:22 schreef renz0r het volgende:
[..]
Me 2
Voor de rest is het gewoon elastiekje naar benee en heeeel soms dat als een deurtje gebruiken om mn flip uit te halen om te zeiken
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef Goofup het volgende:
het enige waar ik die gulp voor gebruik is om de voorkant te herkennen als ik hem aantrek
Je bedoelt als je valt lijkt me?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ga eens zonder je handen aan het stuur fietsen op een heren en daarna een damesfiets, en zeg dat daarna nog eens!
flip, snikkel, plasser, pielemuis....quote:
Loop je rennend door de gang je boxershort aan te trekken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:27 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
HahaDat doe ik inderdaad ook, maar heb er nog nooit bij stil gestaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |