Kom op mel, iets enthousiaster kan ook welquote:
Ik dacht dat jij al afscheid genomen had van R&P? Of moeten we deze post als onderdeel van je "Second Good Bye Tour zien"?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:04 schreef Tranceptor het volgende:
Mijn problemen zijn altijd unieker dan die van een ander.
Ik hou wel van gepijpt worden.
Communicatieve vaardigheden zijn waardeloos als je de enige bent zonder wapen.
R&P-mods zijn te menselijk, ze maken fouten.
Q is tof.
Hij maakt een uitzondering voor SC en HVJJN als ik me goed herinner.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al afscheid genomen had van R&P? Of moeten we deze post als onderdeel van je "Second Good Bye Tour zien"?![]()
Dien je klacht in in het moderatietopic.quote:
Die komen zeer bekend voor!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:07 schreef Tranceptor het volgende:
Skapunk?
[afbeelding]
De onbetwiste besten.
En af en toe eens een topic die ik interessant vind. Je moet begrijpen dat ik voorheen (we praten al een half jaar terug nu) in 80% van de R&P-topics aanwezig was. Dat begon me te vervelen, dus nu pak ik er af en toe één mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij maakt een uitzondering voor SC en HVJJN als ik me goed herinner.
uh? mijn plusje?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:09 schreef melismay het volgende:
Nixxx, je was er al veel langer, zag je plusje straks al en dan kom je niet eens eerder gedag zeggen?!
Je blauwe online plusje?!quote:
ah! is dat daarvoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Je blauwe online plusje?!
Maar succes hoor nixxxie!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | e|--------------------------------------| B|--------------------------------------| G|-------3-3---1--------3-3-------------| D|--4-4-------------1-1----------4------| A|--------------------------------------| D|--------------------------------------| e|-----------------------------------| B|-----------------------------------| G|------3-3----1-----------4-4---3---| D|-----------------------------------| A|--1-1-------------4-4--------------| D|-----------------------------------| |
Sterfquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:26 schreef LamaBoy het volgende:
tering, ik hou gewoon van de stompzinnigheid van dit topic, IK HOU VAN JULLIE!!!!
Ook nog student zeker? Nu nog punk gaan luisterenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:27 schreef Tristessa het volgende:
Yo, ik heb lang haar, en zo.
Bewijs?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:27 schreef Tristessa het volgende:
Yo, ik heb lang haar, en zo.
Ben ook nog studentquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook nog student zeker? Nu nog punk gaan luisteren.
Hoe is je tentamen gegaan?quote:
quote:
En ik ben bezetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:31 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Geloof me maar op mijn woord, ik heb lang haar.
Gewoon even afwachten dan, t kan dan alleen maar meevallenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
daar vrees ik een beetje voor.......
Dat maakt niet uit, dit is geen Singlestopicquote:
1: Iemand op fok geloven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:31 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Geloof me maar op mijn woord, ik heb lang haar.
Want daar wereden wel mensen gekoppeld?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, dit is geen Singlestopic.
Daar was andermans singlestatus in theorie wél van belangquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Want daar wereden wel mensen gekoppeld?![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar was andermans singlestatus in theorie wél van belang.
Daarom was het ook in theorie.quote:
Tja, mijn Duitser is een moslim, ik moet zo'n ding dragen. Is wel handig hoor, hoef je niet meer na te denken over wat je aan moet trekkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:35 schreef GF het volgende:
[..]
Hey zo leuk sta je er ook weer niet op in je fotoboek
En dan vraag je je nog af waarom je continu gevraagd wordt je lange haar te bewijzenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:39 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Tja, mijn Duitser is een moslim, ik moet zo'n ding dragen. Is wel handig hoor, hoef je niet meer na te denken over wat je aan moet trekken.
Maar aan jou hoef ik dat toch niet meer te bewijzenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan vraag je je nog af waarom je continu gevraagd wordt je lange haar te bewijzen.
Gelukkig weet jij alles van mijn prive situatiequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:37 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Tja, het is wel duidelijk waarom jij geen relatie hebt.
Ik vind jou lief. Nueken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:39 schreef GF het volgende:
Alle vrouwen zijn tuig. Allemaal!
Ik vorm slechts een oordeel over de informatie waar ik over beschikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij alles van mijn prive situatie![]()
Zie mijn punt 1quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:42 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ik vorm slechts een oordeel over de informatie waar ik over beschik.
Zeg kerel, heb je soms slechte ervaringen met Fok!kers of zo? Je komt zo verbitterd over. Sommige Fok!kers zijn toch echt wel liefquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zie mijn punt 1![]()
Aangezien je een nog al selectieve manier hebt van informatie tot je nemen
Ik kom er pas achter als ik Thailand zit en dan boeit het me toch nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Gewoon even afwachten dan, t kan dan alleen maar meevallen
In theorie ja, in de praktijk waren er heel weinig single.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar was andermans singlestatus in theorie wél van belang.
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:40 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Maar aan jou hoef ik dat toch niet meer te bewijzen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:47 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Zeg kerel, heb je soms slechte ervaringen met Fok!kers of zo? Je komt zo verbitterd over. Sommige Fok!kers zijn toch echt wel lief.
U vergeet de optie 'blond'quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Jij komt zeker net kijken of let al jaren niet goed op.![]()
Ik ga zondag naar de dierentuin.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand nog wat leuks dan vandaag of komend weekend?
Ziek zijn!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand nog wat leuks dan vandaag of komend weekend?
Das altijd wel leuk jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar de dierentuin.
Dus jij gaat chocoladeletter etenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn zusje belde me vanmorgen, ze heeft een chocoladeletter 'Q' voor me gekocht.
Het is gewoon een kwestie van een goede selectie maken. De mooie lekkere appels uit de rotte appels zien te halen, zeg maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Jij komt zeker net kijken of let al jaren niet goed op.![]()
Ja. Ik probeer Tranceptor dan ook te verleiden om de voor jou makkelijke optie in het multiple-choice vraagstuk op te nemen. Wij weten tenslotte toch beterquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:08 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Had jij ooit niet eens gezegd dat ik qua intellect niet zo blond ben als ik er uit zie?.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
Aan degene die hier in de buurt de supermarkt al weer overviel,
doe eens niet, straks moet ik zelf boodschappen gaan doen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn moeder heeft in die supermarkt gewerkt. De vorige keer kwam zij achterbinnen terwijl de overvallers aan de voorkant vertrokken. Nu is ie dus blijkbaar weer overvallen. Als je ze dus kent, RUN![]()
grapjes mag hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow... dan zal ik er verder geen grapjes meer over maken
ik ken alleen maar fatsoenlijke mensen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
grapjes mag hoort is alleen een waarschuwing voor als je ze echt kent, dan sloop ik je
![]()
Twistquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gewoon druk. had nog een deadline voor 18.00. Gehaald![]()
Ik heb het omgekeerdequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:18 schreef Breetai het volgende:
Ik zit weer thuis. Vandaag voldoende te doen gehad. Nou weer eens lekker weekend vieren met helemaal niks doen naar mijn idee.
Oh. Goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:10 schreef Twisted_fok het volgende:
MijIk ben nog helemaal druk in m'n hoofd. Ik vergat gewoon het belangrijkste woord te typen. MIJ.
Zo ben ik dan ook wel weer.quote:
Nee hoor. Hij heeft daarentegen wél een hele goede smaak.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook wel weer.
Jij zal trouwens wel trots zijn op mijn huisgenoot en zijn toren bavaia in onze tuin.
![]()
zijn je smaakpupillen weggehaaldquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:01 schreef dawg het volgende:
I don't give a shit. Bavaria blijft mij toch wel smaken.
Ik vraag ook niet of je gaat schijtenquote:
In het geval van Heineken is deze uitspraak zeer twijfelachtig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
Beter Bav dan geen bier.
Bij de nieuwe schoenenoutlet hierquote:
AldiSchoen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Bij de nieuwe schoenenoutlet hier![]()
Kan bestquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:15 schreef melismay het volgende:
Ik moet morgen om 6.30 mijn bed uit, dan ga ik echt niet uit vanavond
Een beetje Fallout aan het spelen. Best wel leuk spel. en af toe de tekst mode van het forum uittesten. Is een tekstgebaseerde browser als lynx toch nog ergens goed voor.quote:
Een RPG uit 1997. zit best wel gaaf en frustrerend in elkaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
Fallout, die ken ik niet, wat voor spel is dat?
De walkthrough verhelpt al teveel denkwerk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ah ok, soort spel ken ik. Ik doe liever gewone schietspelen, minder nadenken
Ooit wel eens vaag van gehoord. Draait onder Wine?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
ken je farcry?
Wine Is Not an Emulator. Een halfslachtige poging om windows programmatuur onder linux te laten draaien. Sommige dingen doen het wel.quote:
De trailers zien er best wel heftig goed uit.quote:T is een gewoon schietspel, maar wel heel erg mooi (en moeilijk soms)
ah ok, ik gebruik gewoon zinloos xpquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:02 schreef Breetai het volgende:
[..]
Wine Is Not an Emulator. Een halfslachtige poging om windows programmatuur onder linux te laten draaien. Sommige dingen doen het wel.
[..]
De trailers zien er best wel heftig goed uit.
Zou je denken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
Hier gebeurt niet al te veel op het moment geloof ik
With a little help from your friendsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
It's a fucking miracle allright?!?!![]()
Twist verkleed zich gewoon graag als clowntjequote:
Dan snap ik hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Twist verkleed zich gewoon graag als clowntje
Als ze ervoor zorgen dat ik niet voor 3 uur slaap, en dat ik zo'n stemmetje in m'n hoofd hoor om 10 uur 's ochtends dat ik em nog een keer om moet draaien. Dat stemmetje leek echt veel op die van jou trouwens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:46 schreef melismay het volgende:
[..]
With a little help from your friends
Zie, wij zijn de perfecte combinatie... hij laat je opblijven en ik zorg dat je uitslaaptquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als ze ervoor zorgen dat ik niet voor 3 uur slaap, en dat ik zo'n stemmetje in m'n hoofd hoor om 10 uur 's ochtends dat ik em nog een keer om moet draaien. Dat stemmetje leek echt veel op die van jou trouwens.
Wat een team!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Zie, wij zijn de perfecte combinatie... hij laat je opblijven en ik zorg dat je uitslaapt
Ja hew?!quote:
En terecht hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja hew?!![]()
Fucking raar dat ik t nog geloof ook![]()
Hoe is het met Viper???quote:
Godt!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
Ah mn topic is dr nog
Altijd goed... je bent veel te druk voor ons!quote:
Jij moest toch schooldingen doen?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
Jij ook al Breetai
Zal ik dan ook maar niets gaan doen![]()
Nou hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij moest toch schooldingen doen?!
Maar luister sletje, maandag zie je mij weerquote:
Jullie zijn bi toch of heb ik de verkeerde voor me?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar luister sletje, maandag zie je mij weer![]()
p.s. het is : TF VERDIENT...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar luister sletje, maandag zie je mij weer![]()
Je zou bijna zeggen Siamese tweeling, als je hun FB bekijkt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jullie zijn bi toch of heb ik de verkeerde voor me?
Hey! Ik ben blij dat ik eindelijk eens leuke vrienden hebquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen Siamese tweeling, als je hun FB bekijkt.
Zo positief dat het eigenlijk een beetje triest klinktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! Ik ben blij dat ik eindelijk eens leuke vrienden heb
Je bent volkomen vrij om het zo op te vatten, want ik denk dat het ook wel zo zit....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo positief dat het eigenlijk een beetje triest klinkt![]()
Heheh, je bent wel grappig...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Je bent volkomen vrij om het zo op te vatten, want ik denk dat het ook wel zo zit....
Ik zal er niet een ellelang verhaal over ophangen, maar om even uitleg te geven:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heheh, je bent wel grappig...
Ben blij voor je dat je leuk maatje hebt
En wat nou als je erachter komt dat deze relaties ook uit evenwicht zijn... Mooie roze wolk waar je misschien wel op zit... `quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik zal er niet een ellelang verhaal over ophangen, maar om even uitleg te geven:
Eigenlijk heb ik altijd voor iedereen klaar gestaan. Daardoor raken je vriendschappen nogal uit evenwicht. Hierdoor had ik vaak het gevoel dat ik goede vrienden had, maar was dat vaak eenzijdig van mijn kant uit... Met mijn nieuwe vrienden en 1 vriendin die ik al heel lang heb is het heel anders. Dat verbaasd me omdat ik dat helemaal niet ken, kan er ook maar moeilijk mee omgaan![]()
Ik ben dus niet alleen grappig, maar nog gek ook
Absoluut waar, daarom weet ik dat het nu ook anders isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En wat nou als je erachter komt dat deze relaties ook uit evenwicht zijn... Mooie roze wolk waar je misschien wel op zit... `
Vaak zit dat soort patronen meer in jezelf dan in de mensen waar je mee omgaat...
Hai Melis.quote:
Omdat je een klein mannetje met lang haar en een pet op bent?quote:
Ik ga alleen even een korte uitlegquote:
Melismay heeft 2 nieuwe vrienden gekocht...quote:
Ben overigens blij voor jequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Absoluut waar, daarom weet ik dat het nu ook anders isOmdat ik zelf veranderd ben, omdat ik mensen anders benader, maar het is ook heel anders hoe ik zelf benaderd word....
Ja ik weet het, het klinkt als een cliche, leuke nieuwe relatie"ow hij is zo anders dan de vorige, dit het wel"
Maar ik denk dat ik dat bij mijn eerdere vriendschappen, vaak heb geweten dat t niet goed zat, dat is nu wel anders
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Melismay heeft 2 nieuwe vrienden gekocht...
nogmaalsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
p.s. het is : TF VERDIENT...
Zie fotoboek
Thanxquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben overigens blij voor je![]()
Zitten er nog een paar lekkere vrouwtjes tussen... Niet al te moeilijk en minderwaardigheidscomplex is altijd mooi meegenomen natuurlijk...
Geeft niet...quote:
Ik ben niet blind hoor, maar ik laat het nu juist lekker zittenquote:
Hebben we allemaal nietquote:
Niet lekker?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Thanx![]()
Ik denk dat de 2 vrouwen in t geval totaal niet geschikt zijn
Hebben jullie wel sex?quote:
Veel te bijdehand voor jouquote:
Nee, dat onderwerp is taboe hier.quote:
Niet als Joe er is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat onderwerp is taboe hier.![]()
Nee, dan valt er niet aan te ontkomen.quote:
En dus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat je een klein mannetje met lang haar en een pet op bent?
te bijdehand?quote:
Waarom werd ik er niet bijgehaald?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:39 schreef melismay het volgende:
we hebben t er laatste nog over gehad hoor!
En kijk eens hoe gezellig het meteen is... Zelfs de jongen met de pet is erquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dan valt er niet aan te ontkomen.![]()
Ik geef slechts aan waarom de tt je aansprakquote:
Pet? Ik heb niet eens een pet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En kijk eens hoe gezellig het meteen is... Zelfs de jongen met de pet is er![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |