Ja ik had nogal haast om te ontdekken of ik weer geld kwijt was of niet...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:16 schreef r_one het volgende:
Mensen die in de fipo zelf het antwoord geven op hun OP-vraag![]()
Juich niet te vroeg. Heb je al een voorlopige teruggaaf gehad? Zo nee, ga door met juichenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:21 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja ik had nogal haast om te ontdekken of ik weer geld kwijt was of niet...
Ik heb geld toegekregen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:25 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg. Heb je al een voorlopige teruggaaf gehad? Zo nee, ga door met juichenZo ja, dan krijg je altijd een aanslag en heb ik nu je goede dag om zeep geholpen
![]()
Nee niet gekregen... * door juicht *quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:25 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg. Heb je al een voorlopige teruggaaf gehad? Zo nee, ga door met juichenZo ja, dan krijg je altijd een aanslag en heb ik nu je goede dag om zeep geholpen
![]()
Simpel kwestie van optellen en aftrekken mag ik toch hopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
(en dan nog: het rekenprogramma hoeft niet zoveel te zeggen)
De definitieve aanslag wil wel eens wat eurootjes afwijken (Zo houd het rekenprogramma geen rekening met heffingsrente), maar ik denk dat je wel eens mazzel kunt hebben dan. Wacht het maar afquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Simpel kwestie van optellen en aftrekken mag ik toch hopen
Alles van mijn jaaropgaven overgenomen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |