Het overgrote deel was daarentegen best bereid om Wallonië tegen elk aannemelijk bod aan Frankrijk te verpatsen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:14 schreef Klonk het volgende:
De Vlamingen vinden het geen goed idee, was een tijdje geleden nog een onderzoekje over in Belgie, iets van 90 % bleef liever belg.
Ik dacht dat Frankrijk geld toe zou krijgen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het overgrote deel was daarentegen best bereid om Wallonië tegen elk aannemelijk bod aan Frankrijk te verpatsen.
Dat is een uiterst aannemelijk bodquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:17 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Frankrijk geld toe zou krijgen!
dat dan weer wel jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het overgrote deel was daarentegen best bereid om Wallonië tegen elk aannemelijk bod aan Frankrijk te verpatsen.
Belasting enzo. Maar gek genoeg zijn voornamelijk de nationalistische vlamen voor hereniging met Nederland.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:20 schreef CANARIS het volgende:
De veel interressantere vraag is hoeveel Nederlanders Belg willen worden , en dat schijnen er toch een stuk meer te zijn.
Hoezo heb jij dat idee??? Ik heb dat idee nl. niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:11 schreef BL het volgende:
Ik heb t idee dat Vlaanderen zich graag bij bij Nederland wilt voegen.
Ik vind t een goed idee als Nederlander maar wat vind de rest van nederland?
ik denk het niet, iig hoeven "ze" niet het gedeelte boven de rivieren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:11 schreef BL het volgende:
Ik heb t idee dat Vlaanderen zich graag bij bij Nederland wilt voegen.
Ik vind t een goed idee als Nederlander maar wat vind de rest van nederland?
In dat geval kunnen we Nederland wellicht bij Vlaanderen voegen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:14 schreef Klonk het volgende:
De Vlamingen vinden het geen goed idee, was een tijdje geleden nog een onderzoekje over in Belgie, iets van 90 % bleef liever belg.
Of aan Duitsland natuurlijk...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:46 schreef joekeloekes het volgende:
omgekeerd zou beter zijn, laten we limburg aan België schenken
aan Duitsland iets schenken??? schaam je, als echte hollander zou je zoiets nooit zeggenquote:
Laat maar lekker staanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:57 schreef Herkauwer het volgende:
Het is Nederland met een hoofletter n trouwens, kan dat aangepast worden in TT?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |