Je overschat Dido de oppersnol.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:18 schreef milagro het volgende:
Als de rokers nu eens níet over roken zouden praten, zou dat een idee zijn
Dido is bang dat ze uit automatisme 's ochtend meteen een peuk grijpt, als ze alleen is.
Roel : Blijf dan maar gewoon bij mij liggen
Leuk geprobeerd, Roel, maar daar is het echt nog iets te vroeg voor , schat (if ever)
een weekje nicotine gebrek zal haar goed doen:)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
En dan die verschrikkelijke hi-5 met Lieske alsof zij ook blij was dat Lieske niet genomineerd stond.
Chantal is nu zeker in haar nopjes, dat ze weer een nominatieronde schadevrij doorkomt. Die weet nu zeker dat ze het allemaal zeer goed aanpakt.
Enorm frustrerend als kijken
mwoah kwestie van wilskracht.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:17 schreef TagForce het volgende:
[..]
Als je niet rookt is dat een makkie ja.. Als je 2 pakjes per dag rookt wordt dat iets lastiger.
Nee, alleen de reguliere uitzendingen volgens mijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je toch op de Talpa site nogmaals bekijken?
Bingo. Tegen wie zei hij dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Roel raadt dat Joost hem misschien wel heeft genomineerd.
Het spel van chantal wordt ook nog wel bekend bij de groep,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan die verschrikkelijke hi-5 met Lieske alsof zij ook blij was dat Lieske niet genomineerd stond.
Chantal is nu zeker in haar nopjes, dat ze weer een nominatieronde schadevrij doorkomt. Die weet nu zeker dat ze het allemaal zeer goed aanpakt.
Enorm frustrerend als kijken
Eén schok per keer. Dat hij genomineerd is kost hem al moeite genoeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:19 schreef MissX het volgende:
Rob weet nog steeds 100% zeker dat het ze dochter was die Yes riep
Hij kan gewoon niet onder ogen zien dat er mensen zijn die hem er zo snel mogelijk uit willen hebben.
Tanja reageerde zoiets van dat het niet positief was zoals ze reageerd, Rob viel daarop stilquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
Ingrid: Waar denk je aan Rob?
![]()
Daarna: "Weet je zeker dat je je dochter hoorde?"
Rob" Jaaa, dat was zeker weten mijn dochter. Dat is haar kreetje naar mij toe."
Hoe krijgt die vent het toch voor elkaar om álles wat er uit z'n waffel komt zo ranzig te laten klinken?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is die foto ook uit deze eeuw? Trouwens?![]()
Neehoor het is eenmaal zo. Het is GEEN levensbehoefte. Maar o o, haal het maar bij ze weg en kunnen niet meer normaal functioneren, zielige lui !!quote:
nee was ook niet sterkter nog zn Dochter was er niet en zn zoon ook niet er was een vriend van Robquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:21 schreef Lkw het volgende:
Geloof je echt dat die Yes!-roeper de dochter van Rob was??
Ik heb sterk het gevoel van niet eigenlijk...
Maakt het juist weer dubbel zo leuk als ze er over 2 weken wel op zit. Vindt Rob en Tanja op de bank ook geen slechte score voor deze week. Lieske staat voorlopig ook wel weer een aantal weken veilig.quote:
Dat het niet de dochter van Rob was, is al zeker. Maar misschien zegt Rob het om zichzelf wat in te dekken. Hij kan er niet tegen dat er misschien mensen wel tegen hem zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:21 schreef Lkw het volgende:
Geloof je echt dat die Yes!-roeper de dochter van Rob was??
Ik heb sterk het gevoel van niet eigenlijk...
Kan ik ook niet bij. Ik haat Rob evengoed, maar alleen al vanwege de manier waarop hij door Chantal op het bankje gezet is mag hij van mij nog 2 weken blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:18 schreef regenworm het volgende:
En iedereen wou tanja op de bank gaan ze nu op rob stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, nee... Daarom is het eerste wat ik doe als ik mijn ogen los heb een peuk pakken en aan de cola fles hangen... Ik ben verslaafd aan nicotine en cafeine, maar ik drink geen koffie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:20 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah kwestie van wilskracht.
als je slaapt rook je ook niet, is toch ook weer minimaal 8 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |