Mja, even testen enzo. Met die 3330 heb ik dan ook een aantal jaren gedaan hoor, de rest ging kapot of raakte kwijt ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:46 schreef Jump het volgende:
Waarom allemaal zoveel gsm's? Ik ben pas aan men tweede op 4 jaar tijd toe
Verkocht?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:17 schreef Geqxon het volgende:
Whehe, die A52 is echt pauperHoe komt het dat je je C500 niet meer hebt?
Ja?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:21 schreef Geqxon het volgende:
Hah, maar je hebt dus verkocht voordat je een nieuwe had?
Dat Libertel ding had ik alleen dan zilver en met klepjequote:
Die met dat klepje had ik ook nog tussen de eerste 2 in ja. Libertel Mn2+ heette die volgens mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat Libertel ding had ik alleen dan zilver en met klepje. Maxon is ook zo
Wou trouwens net zeggen dat het zo lekker zonder slowchat ging begin ik er zelf mee![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Die met dat klepje had ik ook nog tussen de eerste 2 in ja. Libertel Mn2+ heette die volgens mij-
Deze bedoel je toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:44 schreef Remzz het volgende:
[..]Dat was em bedankt
Jammer dat er geen plaatje meer van te vinden is.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:50 schreef Mr._Incredible het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch?
[afbeelding]
//ontopic:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:15 schreef Geqxon het volgende:
Zooo jij bent wel de man van de telefoontjes he
heb het over de c25.. en wat er mis is met siemens.. siemens is zo;n merk waarmee je of heel blij bent of je koptst er op.. of je hebt een perfect foontje waar niks mee aan de hand is.. of je hebt alleen maar gezeik met je telefoon.. en ken veel mensen die een siemens hebben gehad... en zelfde accu probleem hadden..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef Geqxon het volgende:
Wat is er mis met de Siemens S25?
Euh..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef dr.dunno
een allochtone medemens waarvan het thuisland begint met M en eindigt met arokkaan ;
haha die had ik ook als eerste telefoonquote:
Was dat nou weer nodigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef dr.dunno het volgende:
gestolen door een allochtone medemens waarvan het thuisland begint met M en eindigt met arokkaan ; hoe kan het ook anders in Nieuw-Mekka (wijk Kanaleneiland in Utrecht waar ik toen rondliep) ; moge de hond in kwestie sterven in z'n graf voor het mij ontnemen van de fijnste mobiel ooit
2 zelfs en nu ook nog een windows pocket pcquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:21 schreef super-muffin het volgende:
je hebt een windows foon gehad
* super-muffin bitchslapt iDex
Ik heb er geloof ik 60 versleten in 5 jaar, bijna alle toestellen in dit topic heb ik wel gehad dus ik doe geen moeitequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:02 schreef BlueDragon het volgende:
[01] Bosch 509
8 toestellen in 5 jaar tijd, best veel eigenlijk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |