Waarom ook niet
199??
![]()
De T10, prepaid, in het knalgeel
![]()
tweedehands waardoor ik soms nog gebeld werd voor de vorige eigenaar
![]()
maar voor de rest wel een ok toestel
![]()
![]()
Toen de Nokia 3210 bij Dutchtone
![]()
Fijn toestel, helaas zoals zoveel mensen problemen met de antenne. Grote vooruitgang: T9 sms!!
![]()
De nokia 3330! Zeer steady toestel, met trilfunctie
![]()
en WAP
![]()
wat ik zo ongeveer nooit heb gebruikt
![]()
Helaas op een gegeven moment problemen met het opladen van de batterij, maar toen was m'n contract toch alweer verlopen en ging ik voor de
![]()
Met radio
![]()
, toptoestel maar te klein naar mijn smaak, klein schermpje, kleine toetsjes... Deze overleefde een tweede regenbui helaas niet
Sindsdien heb ik (nog steeds) een
![]()
Nokia 6600, en daar ben ik wel tevreden mee. Lange batterijduur, mooi groot scherm, bluetooth, (video)cameraatje, mogelijkheid om programmaatjes (games, mp3) op te zetten etc. Ook cool om als navigatiesysteem te gebruiken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Schijnt wel goed te werken. Nadelen: Lang opstarten, soms trage software, en het is toch wel een vrij lomp apparaat.
Straks loopt mijn contract af, maar ik overweeg om gewoon even een sim-only te nemen, scheelt aanzienlijk, en deze phone doet het verder nog prima.
Als ik iets anders wil, dan wordt het retro; het liefst een 6210
![i]()
, die heeft mijn pa en ik vind het vet relaxed; lange batt, groot geheugen, snelle software. Ik gebruik zo'n ding eigenlijk toch alleen maar om te bellen, dus dan hoef ik al die andere zooi eigenlijk allemaal niet. Denk ik. Totdat ik weer een blitser toestel zie
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band
Glorybox