ik had het nodig voor het werk en voor school..quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:32 schreef Argento het volgende:
[..]
Los van dat alles sta ik werkelijk versteld van de moeite die mensen doen om een abonnement te verkrijgen...
Dan vind ik het des te opmerkelijker.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Het. gaat. om. het. prin. cipe.
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zijn opleiding niet kon volgen omdat hij geen mobieltje had en als je er voor je werk eentje nodig hebt, zorgt je werkgever maar voor een abonnement.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:36 schreef addie84 het volgende:
[..]
ik had het nodig voor het werk en voor school..
mijn "werkgever" is mijn omaquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:41 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zijn opleiding niet kon volgen omdat hij geen mobieltje had en als je er voor je werk eentje nodig hebt, zorgt je werkgever maar voor een abonnement.
quote:Beste XXXXXXX
Uw aanvraag is op basis van de door u verstrekte gegevens in ons geautomatiseerde proces verwerkt. De beslissing u niet te accepteren is mogelijk beïnvloed door invoerfouten of door het ontbreken van gegevens.
Naar aanleiding van uw schrijven hebben wij uw aanvraag nogmaals in behandeling genomen.
Uit de handmatige beoordeling blijkt geen reden van afwijzing.
U komt dus wel in aanmerking vaan een aansluiting mobiele telefonie bij Orange.
Voor het realiseren van een aansluiting dient u zich te wenden tot een Orangeshop of een ander verkooppunt. Wij verzoeken u daar de aanvraag vergezeld met deze brief te laten faxen naar 'Orange Activatie' ter attentie van Credit Risk.
Hiermee hopen wij u voldoende te hebben geïnformeerd
Met vriendelijke groet,
Orange Nederland N.V.
quote:
Nou, ik wil wel díe ene aanbieding die ik had aangevraagd. (6230i icm 1-jarig Orange Free 22,50)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:01 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Nu hoeft het al niet meer?
dan kan ik je bij deze al vertellen dat je dan nog eens ¤234.95 mag neertellen voor het toestel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]Dank je
[..]
Nou, ik wil wel díe ene aanbieding die ik had aangevraagd. (6230i icm 1-jarig Orange Free 22,50)
Icm een 2-jarig abo hoef ik m niet
Maar daar ga ik ze morgen eens gezellig over bellen![]()
Bij Orange wel, zolang de ouders maar meetekenen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:53 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Al is leeftijd niet beschermd in deze. Als 16 jarige kan je geen abbo afsluiten.
Watquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij Orange wel, zolang de ouders maar meetekenen.
Ik heb als 16-jarige (nu 17 btw) op mijn naam een contract afgesloten bij Orange. Één van mijn ouders (of voogd) moest alleen even schriftelijk toestemming geven. Ging echt heel makkelijk, meteen geaccepteerdquote:
Dat is gaafquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:45 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik heb als 16-jarige (nu 17 btw) op mijn naam een contract afgesloten bij Orange. Één van mijn ouders (of voogd) moest alleen even schriftelijk toestemming geven. Ging echt heel makkelijk, meteen geaccepteerd
Mijn rekeningquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is gaaf. had ik eerder moeten weten, moet het dan van jouw rekening of die van je ouders?
Is geregeld: ik krijg gewoon nog de aanbieding die ik besteld had, wordt volgende week bezorgd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nou, ik wil wel díe ene aanbieding die ik had aangevraagd. (6230i icm 1-jarig Orange Free 22,50)
Icm een 2-jarig abo hoef ik m niet
Maar daar ga ik ze morgen eens gezellig over bellen![]()
quote:Aan:
XXXXXXX
XXXXXXXX
215XXX Nieuw Vennep
Mijn nummer (Orange prepaid): 06189XXXX
Van
Orange Nederland N.V.
Afdeling Credit / Risk
Postbus 5127
6802 EC Arnhem
Betreft: re: weigering abonnement
Geachte heer XXXXXXX
In antwoord op uw schrijven van 7 Okt deel ik u mede dat U niet tot onze doelgroep behoord. Kansloze paupers zijn niet onze markt, wij richten ons op beter verdienenden met een credietwaardig bestaan
Vertrouwende u voldoende te hebben geinformeerd
MVG
Piet Verdriet
Programma Manager nieuwe klanten
Dat weten we morgen dus pas helemaal zekerquote:Op maandag 7 november 2005 15:51 schreef dVTB het volgende:
Grappig topic om door te lezen. Eind goed, al goed
Er moet eigenlijk nog iets fout gaan op het verhaal compleet te maken. Pakketje wordt gestolen ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hij staat nu in ieder geval op aflevertijden.nl
Goed teken
En?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ja, of het verkeerde toestel, of het verkeerde abonnement ofzo.
Ik wacht in spanning af
Bij Vodafone kan dit ook. Ik heb als 17 jarige een abbo afgesloten met handtekening van oudersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:01 schreef tonks het volgende:
Jammer dat orange geen bereik heeft bij mij thuis, achja ben toch bijna 18 kan ik het drama van een provider die je aanneemt ook gaan meemaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |