abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:54:49 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31253005
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:51 schreef frizti het volgende:
talpa moest en zou een zwangere vrouw in het huis hebben, dus zullen echt wel met de stemming cheaten a.s. donderdag. Zeker nu de bevalling heel dicht bij is. Het gaat echt tussen Rob en Linda en ik denk dat Linda wel eens aan het korte eind zou kunnen trekken. Heel veel mensen zijn benieuwd wat voor plannetjes Rob nog meer in petto heeft.
Ik denk dat niemand interesse meer heeft in de plannetjes van Rob, en dat er van Linda gehoopt wordt dat ze zich nog eens dronken aan Roel vergrijpt.

Rob gaat exit.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31253104
Precies sanne.
dag Rob
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:05:47 #53
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_31253266
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:51 schreef frizti het volgende:
talpa moest en zou een zwangere vrouw in het huis hebben, dus zullen echt wel met de stemming cheaten a.s. donderdag. Zeker nu de bevalling heel dicht bij is. Het gaat echt tussen Rob en Linda en ik denk dat Linda wel eens aan het korte eind zou kunnen trekken. Heel veel mensen zijn benieuwd wat voor plannetjes Rob nog meer in petto heeft.
Eensch is. BB is allemaal doorgestoken kaart. Maar dat zal 99% van alle fans worst wezen, zolang ze maar kunnen kijken
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:39:43 #54
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31254244
Ze gaat toch niet één week voor de bevalling naar huis... lijkt me ook te veel stress voor haar... bovendien slecht voor het programma. Ze blijft echt wel hoor.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:46:14 #55
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_31254431
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:39 schreef Christine het volgende:
Ze gaat toch niet één week voor de bevalling naar huis... lijkt me ook te veel stress voor haar... bovendien slecht voor het programma. Ze blijft echt wel hoor.
Daar zorgt Talpa wel voor
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_31256862
Ik denk ook dat Tanja nog even blijft, ook al kan de bevalling nog wel twee weken op zich laten wachten. Talpa zal er idd wel voor zorgen dat ze blijft, want dat is goed voor de kijkcijfers, en daar gaat het toch om, en niet om Tanja. Ze kunnen dan ook veel luierreclames verkopen rond de uitzendingen.
pi_31257088
Ik wil dat Rob eruit vliegt..

Sinds afgelopen week vind ik Tanja 'leuk'
Niets is wat het lijkt..
pi_31257230
Een stem voor Tanja erbij!
Ik denk dat ze blijft, maar of dat nu door het stemmen komt is maar de vraag...
pi_31257704
Als er gestemd zou worden zoals vroeger, dus dat je moest bellen voor degene die je eruit wou hebben, gaf ik haar weinig kans, maar nu je moet bellen voor je favoriet ben ik ervan overtuigd dat ze blijft. Iedereen vindt nu eenmaal iets van Tanja, positief of niet maar je hebt een mening. En dat leidt tot bellen. In dit geval zal het dus leiden tot stemmen vóór Tanja. Rob en Linda zijn veel kleurlozer (of worden kleurlozer neergezet) dus die lopen volgens mij veel meer risico om weinig bellers te krijgen. Ik denk dat Rob de lul is omdat er gewoon weinig aan hem is waar mensen zich mee kunnen identificeren.
mooi he, alles
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:17:57 #60
121302 silosil
groetjes uit alkmaar
pi_31264581
hashahahahhahahahaaha he doe die roze sprookjes bril is af . echt wel dat de uitslag gemorreld wordt , als je alles geloofd ben je echt wel naief.. ik hoop dat de minste stemmen voor tanja binnen komen ook de mensen die denken dat ze tanja toch laten zitten dus dan op een ander stemmen . dan weet je zeker dat ze blijft gewoon proberen tanja eruit te werken , maar inderdaad Rob is ook een eikel wat een zielepiet alleen het gaat mij om die Tanja die koste wat het kost in het huis gehouden wordt.....
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:13 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

erg suggestief gesteld, voorlopig heeft Talpa haar gewoon op de bank gezet in tegenstelling tot wat velen dachten die beweerden dat ze dat nooooit zouden doen, ik word een beetje moe van al die complot-theorieën, daar hebben we TRU toch al voor ?!?

hier is pas een theorie die jullie verstand volledig te boven zal gaan : Talpa doet alles eerlijk !!!
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:20:00 #61
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31268305
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:40 schreef phileine het volgende:
Ik denk dat Rob de lul is omdat er gewoon weinig aan hem is waar mensen zich mee kunnen identificeren.
Er zijn inderdaad weinig zelfstandige onafhankelijke mannen die kunnen afwassen, koken, strijken, stofzuigen, opruimen en schoonmaken.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:31:43 #62
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_31268654
Rob zit helemaal in de reet van Menno te kruipen en heeft steeds zenuwe op z'n oogleden.....dan nog die valse , nep glimlach erbij en mijn haren gaan weer recht overeind staan.....brrr wat een eng mannetje
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:49:08 #63
121302 silosil
groetjes uit alkmaar
pi_31279125
toch blijf ik erbij tanja eruit . ik zou me kapot ergeren aan Rob wat een huilebalk hahahahah . maar het gaat om het idee dat die tanja er zeker niet uit gaat omdat talpa het niet wil zo werkt dat gewoon...
pi_31279371
Ik heb Tanja vorige week horen zeggen dat ze het huis niet uithoeft, omdat ze twee weken voor de bevalling zou zitten. Hierdoor viel een hoop spanning van haar af. Daarna kwamen deze nominaties, maar op de manier van hoe zij het zei klonk het gewoon als een afspraak van haar met Big Brother.

She stays.
pi_31279985
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 21:19 schreef silosil het volgende:
tanja is genomineerd zou ze het huis verlaten of worden we weer voor de gek gehouden door talpa
hahahaha dat kun je wel shaken, al zou het eigenlijk zou zijn laat hummie van de heksekreek wel weer een andere stand zien. Tanja gaat er never nooit niet uit, niet voor ze dat koter uit d'r kut heeft laten schieten.
pi_31280039
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:58 schreef Wokkel het volgende:
Ik heb Tanja vorige week horen zeggen dat ze het huis niet uithoeft, omdat ze twee weken voor de bevalling zou zitten. Hierdoor viel een hoop spanning van haar af. Daarna kwamen deze nominaties, maar op de manier van hoe zij het zei klonk het gewoon als een afspraak van haar met Big Brother.

She stays.
Ze bedoelde toch gewoon dat ze dan thuis mag bevallen ipv in het ziekenhuis?
pi_31280751
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:24 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Ze bedoelde toch gewoon dat ze dan thuis mag bevallen ipv in het ziekenhuis?
Misschien heb ik het verkeerd opgevat? Zijn er nog andere mensen die dit hebben gehoord?
pi_31282863
Nee, Tanja blijft er wel in
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 16:38:46 #69
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_31284612
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:24 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Ze bedoelde toch gewoon dat ze dan thuis mag bevallen ipv in het ziekenhuis?
Klopt!
pi_31292368
Ik hoop vooral Rob, Tanja kan me te goed ruziemaken met Rob
---- gaat winnen
pi_31293628
Tanja staat zelfs bovenaan op de BB site
pi_31302853
Alleen om,dat Tanja toevallig 1 weekje een beetje normaal doet vergeet iedereen meteen
hoe ze daarvoor was. Belachelijk, maar goed. We zijn maar mensen he.
pi_31302897
100% zeker dat Tanja blijft.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_31303005
Ik hoop dat Rob eruit gaat, ben zijn ''gesprekken'' meer dan beu
Veni, Vidi, Vici
pi_31329010
Ik hoop dat Tanja erin blijfT! trouwens ze gaan haar echt niet laten gaan voordat ze is bevallen! ROB mag er van mij gelijk uit! Achterbakse Ei!!!
Twinkle twinkle little star
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')