nee want dan begin ik te klagen dat ik duizelig wordquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:36 schreef outcast_within het volgende:
Blazen blaas blaas doe je mee skachter?
Ik klaag op jou!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:05 schreef Dirktator het volgende:
Zwijg, gepeupel. Er is hier maar een de baas en dat ben ik!
Er mogen hier alleen maar chronische klagers komen. Anders kun je beter gaan slowchatten in PUB. Dus, ik moedig ludieke ballonnen-actievoerders en ander klaaggespuis vooral aan om hun gal hier op deze slowchat te spuien, de rest mag weg.
Ik klaag bij deze over de wannabee-chronische klagers in dit topique!
Vanzelfsprekend. Ik sta open voor alle kritiek, hoewel ik die als stofwolkjes in de wind sla!quote:
sssstquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:19 schreef ErikT het volgende:
Goed plan! Maar alle topics zijn net een slowchat met al die running gags enzo. Toch?
Geef het volk brood en spelen!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:19 schreef ErikT het volgende:
Goed plan! Maar alle topics zijn net een slowchat met al die running gags enzo. Toch?
En ze krijgen de modjes er gratis bijquote:
Nee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:16 schreef ErikT het volgende:
Dus dan gaan we hier heel de tijd over kooien, kankerkachels en hendig slippende josti's praten?
Hendig sjiek opgemerktquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:16 schreef ErikT het volgende:
Dus dan gaan we hier heel de tijd over kooien, kankerkachels en hendig slippende josti's praten?
O. Wat dan?quote:
Ja, dus?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:16 schreef ErikT het volgende:
lol, niet alleen bagger post worden soms geslotenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:54 schreef Tha_T het volgende:
Maar goed, bagger is snel gesloten natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |