nee want dan begin ik te klagen dat ik duizelig wordquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:36 schreef outcast_within het volgende:
Blazen blaas blaas doe je mee skachter?
Ik klaag op jou!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:05 schreef Dirktator het volgende:
Zwijg, gepeupel. Er is hier maar een de baas en dat ben ik!
Er mogen hier alleen maar chronische klagers komen. Anders kun je beter gaan slowchatten in PUB. Dus, ik moedig ludieke ballonnen-actievoerders en ander klaaggespuis vooral aan om hun gal hier op deze slowchat te spuien, de rest mag weg.
Ik klaag bij deze over de wannabee-chronische klagers in dit topique!
Vanzelfsprekend. Ik sta open voor alle kritiek, hoewel ik die als stofwolkjes in de wind sla!quote:
sssstquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:19 schreef ErikT het volgende:
Goed plan! Maar alle topics zijn net een slowchat met al die running gags enzo. Toch?
Geef het volk brood en spelen!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:19 schreef ErikT het volgende:
Goed plan! Maar alle topics zijn net een slowchat met al die running gags enzo. Toch?
En ze krijgen de modjes er gratis bijquote:
Nee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:16 schreef ErikT het volgende:
Dus dan gaan we hier heel de tijd over kooien, kankerkachels en hendig slippende josti's praten?
Hendig sjiek opgemerktquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:16 schreef ErikT het volgende:
Dus dan gaan we hier heel de tijd over kooien, kankerkachels en hendig slippende josti's praten?
O. Wat dan?quote:
Ja, dus?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:16 schreef ErikT het volgende:
lol, niet alleen bagger post worden soms geslotenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:54 schreef Tha_T het volgende:
Maar goed, bagger is snel gesloten natuurlijk
Nee ze worden altijd geslotenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, niet alleen bagger post worden soms gesloten![]()
Maar, mijn waarde, daar hebben we een topic voor uitgevondenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, niet alleen bagger post worden soms gesloten![]()
Dus we moeten hier gezellig gaan zitten lullen en interesse in elkaar tonen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja, waar je in een SC normaal over praat. Niet over kankerkachels en zulks dus
jusitquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar, mijn waarde, daar hebben we een topic voor uitgevonden
Ik heb geen zusje. Wel vrouwelijke huisgenoten. Maar hetr antwoord blijft nee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:20 schreef Het_hupt het volgende:
Heb je weer foto's van je zusje onder de douche gemaakt?![]()
Da's wel de bedoelingquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dus we moeten hier gezellig gaan zitten lullen en interesse in elkaar tonen?
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
Ergernis: Dacht ook ff iemand een auto te parkeren![]()
[afbeelding]
Warm, vochtig en stinken?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:04 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een kutwinter.
ja en we kunnen toch blijven blazenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:44 schreef Dirktator het volgende:
Ik ben het volledig met je eensch skachter, maar deze slowchat is sowieso geen lang leven beschoren.
Dat is eigenlijk best een goed idee, al die 13 in een dozijn klachten in de SC en de rest heeft een eigen topique. En JS en Maikul en al hun jostivriendjes mogen dan ook een SC'tje en verliezen hun post en topic-open rechten in de rest van KLB.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:05 schreef Dirktator het volgende:
Zwijg, gepeupel. Er is hier maar een de baas en dat ben ik!
Er mogen hier alleen maar chronische klagers komen. Anders kun je beter gaan slowchatten in PUB ("Kees heeft me net virtueel gevingerd, ben ik nu zwangert?"). Dus, ik moedig ludieke ballonnen-actievoerders en ander klaaggespuis vooral aan om hun gal hier op deze slowchat te spuien, de rest mag weg.
Ik klaag bij deze over de wannabee-chronische klagers in dit topique!
zolang ze maar niet hier bij komenquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:49 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best een goed idee, al die 13 in een dozijn klachten in de SC en de rest heeft een eigen topique. En JS en Maikul en al hun jostivriendjes mogen dan ook een SC'tje en verliezen hun post en topic-open rechten in de rest van KLB.
morgen is het zondagquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:02 schreef ErikT het volgende:
Ik vind t nu al leuk
Nog steeds geen bier gekocht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |